Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

Itse tehnyt aina pystypunnerruksen ennen penkkiä ja molemmat kehittyneet olosuhteisiin nähden hyvin. Testasin kerran penkkiä ennen pystypunnerrusta, eikä penkki mennyt yhtään paremmin, mutta pystypunnerrus sen jälkeen kusi totaalisesti.

Ite oon tehny penkin ja sen jälkeen pystypunneruksen ja on ihan hyvin sarjapainot nousseet. Tosin eipä toi pystypunnerrus niskan takaa monia kymmenniä kiloja tosiaankan ton ohjelman aikana nouse, koska se tehdää kuitenkin aika pienillä painoilla.

Olen aloittelija dieetillä, mutta tekisi mieli kokeilla tätä ohjelmaa. Olettaisin että sarjapainot nousisivat hitaammin, mutta toimisiko tämä ohjelma muuten ilman bulkkaamista?

Millaisia treenikestoja teillä on? Itsellä tuppaa menemään liian kauan aina ja sitten tylsistyy ja tulee kiire.. Vaikka kellosta katson palautumisajat yleensä tarkasti, mutta alkulämmittelyyn ja yhteen lämmittelysarjaan/liike menee sitä aikaa, ja yleensä treenin kesto on yli 1,5 tuntia.

Te jotka saatte treenin alle tuntiin, niin teettekö supersarjoja vai millä ihmeen keinolla saatte tämän tiivistettyä?

Te jotka saatte treenin alle tuntiin, niin teettekö supersarjoja vai millä ihmeen keinolla saatte tämän tiivistettyä?
Jos laskee sarjan kestoksi n. 30 sek, niin 2 min palautuksilla yhden liikkeen läpivieminen kestää 8,5-10 min. Jos liikkeiden välillä pitää esim. minuutin pitemmän juomatauon, niin noilla spekseillä harjoitus kestää tasan tunnin. Eli liikkestä toiseen nopeammalla siirtymisellä pääsee nipin napin alle tunnin, leuoissa ja vatsoissahan on lyhyemmät palautumiset sarjojen välillä.

Ei sillä että se olisi mikään ihanneaika, mutta ei tuohon ohjelmaan pidä yli tuntia käyttää, toki alku- ja loppulämmittely/verryttelyt lisäksi.