Aloitin tekemään kuusikkoa ohjeiden mukaisesti 26.11 eli reilu kuukausi sitten. Salitaustaa löytyy jonkinverran muutaman vuoden ajalta ja nyt viimeisen vuoden ajalta vähän aktiivisemmin ja pakkotoistoa tullut lueskeltua jonkin verran.
Aamu paino oli noin 77kg ja pituutta 179cm
Kyykky 62,5kg---------------------------------------------->85kg
Penkki 60kg------------------------------------------------>62,5kg
Leuanveto 3x9---------------------------------------------> 3x10
Niskan takaa punnerrus 30kg---------------------------->32,5kg
Hauiskääntö tangolla 30kg------------------------------->32,5kg
Vatsat normisetillä tai koneessa 30kg vastuksella.
Lisäksi loppuun yleensä teen 1 tai 2 muuta liikettä vähän jaksamisen ja tarpeen mukaisesti, kulmasoutua, pohkeita, maastavetoa, ranteita jne.
Eli tuloksia on hieman tullut varsinkin kyykyssä, mutta tämän uskon johtuvan tekniikan kehittymisestä enemmän kuin lihasten kasvusta. Paino on pysynyt samassa tai noussut 78, vähän epäselvyyksiä kun ei itse omista puntaria. Lepoa on tullut pidettyä ainakin se yksi välipäivä ja vähintään 2 kertaa viikossa salilla ja useimmiten toi 3 kertaa. Ensimmäinen treeni oli todella raskas, mutta sen jälkeen tuntuu aika kevyiltä muut, mutta tulokset ei silti ole lähteneet suurempaan nousuun, ja mietityttää mistä tämä johtuu? Vai onko noi tulokset ihan kohtuulliset aikaan nähden?
Ruokapuolesta olen ehkä eniten huolissani, köyhänä opiskelijana ei ole varaa syödä paljon, nyt olen muutaman viikon pitänyt ruokapäiväkirjaa ja proteiiniä tulee päivässä se 140-200grammaa, mutta kokonaiskaloreissa en oikein tahdo päästä plussan puolelle. Voisiko tästä olla jotain haittaa kehitykselle?