Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Nonii maanantaina lähti kokeiluun Golden Six hieman muutettuna.

3 x 6-8 kyykky
3 x 6-8 penkki
3 x 6-8 rinnalleveto+pystypunnerrus
3 x 6-8 leuat
2 x 6-8 hauista tangolla
3 x 6-8 vatsat

Katsotaan kolmen kuukauden päästä millaista kehitystä on tullut vai onko taas motivaatio loppunut kesken :jahas:
Laitan tulokset tänne sitten jos loppuun asti pääsen.

Laita lähtöpainot niin hyvä sitten vertailla? :kippis1:

3 x 6-8 kyykky 65kg ja jalat ihan hakkelusta :D
3 x 6-8 penkki 65 kg
3 x 6-8 rinnalleveto+pystypunnerrus 40kg
3 x 6-8 leuat pelkkä omapaino
2 x 6-8 hauista tangolla 35kg
3 x 6-8 vatsat omapaino

Katsotaan kolmen kuukauden päästä millaista kehitystä on tullut vai onko taas motivaatio loppunut kesken :jahas:

No jaa tuossa olis aloituspainot. Nuo nyt oli sellaiset painot kyllä että varmasti meni. Sisäänajopainot :D Teen niin että aina ku saan 3 x 8 tehtyä niin lisään painoa.

3 x 6-8 kyykky 65kg ja jalat ihan hakkelusta :D
3 x 6-8 penkki 65 kg
3 x 6-8 rinnalleveto+pystypunnerrus 40kg
3 x 6-8 leuat pelkkä omapaino
2 x 6-8 hauista tangolla 35kg
3 x 6-8 vatsat omapaino

No jaa tuossa olis aloituspainot. Nuo nyt oli sellaiset painot kyllä että varmasti meni. Sisäänajopainot :D Teen niin että aina ku saan 3 x 8 tehtyä niin lisään painoa.

Teen tätä geekutosta nyt toista viikkoo ja tuntuu vähän että pukkais flunssaa. Ruokapuoli (pitäis) olla kunnossa ja samoin uni. Vähän alkanu miettii että ohjelma on turhan rankka natikalle tai sit teen liian rankasti, tiedä tuota:(

Teen tätä geekutosta nyt toista viikkoo ja tuntuu vähän että pukkais flunssaa. Ruokapuoli (pitäis) olla kunnossa ja samoin uni. Vähän alkanu miettii että ohjelma on turhan rankka natikalle tai sit teen liian rankasti, tiedä tuota:(

Itelläki 3 viikko menossa. Olen myös huomannut, että jos treenin viimeksi tehnyt maanantaina ja välipäivän jälkeen keskiviikkona aloitan uutta niin on ihan poikki kyykyn jälkeen jo. Oon kans miettiny, että ohjelma on tosi rankka, eikä jaksa vetää jokaista treeniä täysillä.
Mutta onko se sitten kovin paljoa haitaksi jos jokaista treeniä ei täysillä vedäkkään vaan ottaa voimiaan kuunnellen sitten vähän rennommin?

Itelläki 3 viikko menossa. Olen myös huomannut, että jos treenin viimeksi tehnyt maanantaina ja välipäivän jälkeen keskiviikkona aloitan uutta niin on ihan poikki kyykyn jälkeen jo. Oon kans miettiny, että ohjelma on tosi rankka, eikä jaksa vetää jokaista treeniä täysillä.
Mutta onko se sitten kovin paljoa haitaksi jos jokaista treeniä ei täysillä vedäkkään vaan ottaa voimiaan kuunnellen sitten vähän rennommin?

Jos jollekkin nyt ei selväksi tullut niin YKSIJAKOISTA EI KUULU VETÄÄ TÄYSILLÄ.
Ei ainakaan jos palautuminen ei ole täydellisesti optimoitu.

Sehän tästä goldenista tekeekin omituisen, että joka treeni ohjeitten mukaan kuuluisi vetää täysillä, mutta silti tätä suositellaan nimenomaan aloittelijoille. Mitään järkevää jaksotusta tämä ohjelma ei siis tarjoa.

ei varmaan oo haitaksi ottaa välillä kevyemmin, ja pitääkin ottaa kevyemmin jos ei oo palautunu. Jokin tässä ohjelmassa kummiskin kusee, se on varma. Muokkaamatta ei varmasti toimi palautumisen kannalta, ainakaan omalla kohdalla.

ei varmaan oo haitaksi ottaa välillä kevyemmin, ja pitääkin ottaa kevyemmin jos ei oo palautunu. Jokin tässä ohjelmassa kummiskin kusee, se on varma. Muokkaamatta ei varmasti toimi palautumisen kannalta, ainakaan omalla kohdalla.

Kyllä siihen vähän kovempaankin treeniin tottuu kunhan muutaman viikon vetää.
Itsekkin kun kiskoin tuota ohjelmaa niin ekat 3 viikkoa oli kyllä aika painajaista ,mutta nykyisin ei tule minkäänlaisia lihassärkyjä eikä muuta erikoista.
Tulokset nousee kyllä.

joo oon huomannut kyllä että lihassäryt alkaa jo vähenemään, mutta nyt se pukkaa flunssaa ja se harmittaa. Joka välipäivä aina flunssasempi olo :/ Mutta eiköhän se tästä lähe kulkee

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arskan 6 kovaa...

Joo eli tänä iltana pitäs lähtee alottelemaan tämä Arskan 6 kovaa...Katotaa 3 kuukauden päästä mikä on tilanne....:D

No flunssa nyt on virusperäinen tauti eikä tolla treenillä nyt tod. näk. oo mitään vaikutusta asiaan.

Hei ku oon nyt ajatellu ruveta tätä ohjelmaa ens maanantaist lähtie vetämää, ni oisko paha jos tekis vaikkapa lenkin ti ja to, jos nyt reenaan ma,ke ja pe? Launtai ja sunnuntai on lepo.

Aloitin tekemään kuusikkoa ohjeiden mukaisesti 26.11 eli reilu kuukausi sitten. Salitaustaa löytyy jonkinverran muutaman vuoden ajalta ja nyt viimeisen vuoden ajalta vähän aktiivisemmin ja pakkotoistoa tullut lueskeltua jonkin verran.

Aamu paino oli noin 77kg ja pituutta 179cm

Kyykky 62,5kg---------------------------------------------->85kg
Penkki 60kg------------------------------------------------>62,5kg
Leuanveto 3x9---------------------------------------------> 3x10
Niskan takaa punnerrus 30kg---------------------------->32,5kg
Hauiskääntö tangolla 30kg------------------------------->32,5kg
Vatsat normisetillä tai koneessa 30kg vastuksella.

Lisäksi loppuun yleensä teen 1 tai 2 muuta liikettä vähän jaksamisen ja tarpeen mukaisesti, kulmasoutua, pohkeita, maastavetoa, ranteita jne.

Eli tuloksia on hieman tullut varsinkin kyykyssä, mutta tämän uskon johtuvan tekniikan kehittymisestä enemmän kuin lihasten kasvusta. Paino on pysynyt samassa tai noussut 78, vähän epäselvyyksiä kun ei itse omista puntaria. Lepoa on tullut pidettyä ainakin se yksi välipäivä ja vähintään 2 kertaa viikossa salilla ja useimmiten toi 3 kertaa. Ensimmäinen treeni oli todella raskas, mutta sen jälkeen tuntuu aika kevyiltä muut, mutta tulokset ei silti ole lähteneet suurempaan nousuun, ja mietityttää mistä tämä johtuu? Vai onko noi tulokset ihan kohtuulliset aikaan nähden?

Ruokapuolesta olen ehkä eniten huolissani, köyhänä opiskelijana ei ole varaa syödä paljon, nyt olen muutaman viikon pitänyt ruokapäiväkirjaa ja proteiiniä tulee päivässä se 140-200grammaa, mutta kokonaiskaloreissa en oikein tahdo päästä plussan puolelle. Voisiko tästä olla jotain haittaa kehitykselle?

Aloitin tekemään kuusikkoa ohjeiden mukaisesti 26.11 eli reilu kuukausi sitten. Salitaustaa löytyy jonkinverran muutaman vuoden ajalta ja nyt viimeisen vuoden ajalta vähän aktiivisemmin ja pakkotoistoa tullut lueskeltua jonkin verran.

Aamu paino oli noin 77kg ja pituutta 179cm

Kyykky 62,5kg---------------------------------------------->85kg
Penkki 60kg------------------------------------------------>62,5kg
Leuanveto 3x9---------------------------------------------> 3x10
Niskan takaa punnerrus 30kg---------------------------->32,5kg
Hauiskääntö tangolla 30kg------------------------------->32,5kg
Vatsat normisetillä tai koneessa 30kg vastuksella.

Lisäksi loppuun yleensä teen 1 tai 2 muuta liikettä vähän jaksamisen ja tarpeen mukaisesti, kulmasoutua, pohkeita, maastavetoa, ranteita jne.

Eli tuloksia on hieman tullut varsinkin kyykyssä, mutta tämän uskon johtuvan tekniikan kehittymisestä enemmän kuin lihasten kasvusta. Paino on pysynyt samassa tai noussut 78, vähän epäselvyyksiä kun ei itse omista puntaria. Lepoa on tullut pidettyä ainakin se yksi välipäivä ja vähintään 2 kertaa viikossa salilla ja useimmiten toi 3 kertaa. Ensimmäinen treeni oli todella raskas, mutta sen jälkeen tuntuu aika kevyiltä muut, mutta tulokset ei silti ole lähteneet suurempaan nousuun, ja mietityttää mistä tämä johtuu? Vai onko noi tulokset ihan kohtuulliset aikaan nähden?

Ruokapuolesta olen ehkä eniten huolissani, köyhänä opiskelijana ei ole varaa syödä paljon, nyt olen muutaman viikon pitänyt ruokapäiväkirjaa ja proteiiniä tulee päivässä se 140-200grammaa, mutta kokonaiskaloreissa en oikein tahdo päästä plussan puolelle. Voisiko tästä olla jotain haittaa kehitykselle?

No totta hitossa on.
Lihas ei kyllä ihmeempiä kasva miinuskaloreilla.
Hanki rypsiöljyä ja tunge sitä jokapaikkaan , siitä saat halvalla paljon kaloreita.

Leuanvedot voi varmaankin korvata ylätaljalla näin alkuunsa vielä? Ite saan maksimissaa neljä leukaa (ja sarjoina ehkä kolme kahden sarjaa), enkä usko että noista on yhtä kovaa hyötyä kuin ylätaljasta vielä...

Oon tätä meinannut nyt ruveta tekemään ja varmistelen nyt viimeisiä juttuja vielä :)

Leuanvedot voi varmaankin korvata ylätaljalla näin alkuunsa vielä? Ite saan maksimissaa neljä leukaa (ja sarjoina ehkä kolme kahden sarjaa), enkä usko että noista on yhtä kovaa hyötyä kuin ylätaljasta vielä...

Oon tätä meinannut nyt ruveta tekemään ja varmistelen nyt viimeisiä juttuja vielä :)

Vedä vaa mielummin niitä leukoja. Neljästä toistosta on hyvä lähteä rakentamaan enemmän toistoja. Ylätaljalla ITSE en ole koskaan saanut yhtää toistoa lisää leuanvetoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom