Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Vedän itse vähän samantapaisella ohjelmalla.

Kyykky 3x 4-6
Penkki 3x 4-6
Ylätalja 3x 8-10
Pystypunnerrus 3x4-6
Hauiskääntö scott 3x6-8
Ojentajapunnerrus taljassa (tämän skippaan joskus kun ojentajissa on kokoa jo ihan riittämiin)

Sarjat aina tiukkoja, ja loppuun asti. Kevyt viikko on tuntematon käsite.

e: ja ikinä ei oo tuntia mennyt tätä ohjelmaa tehdessä.

Pitääkin pistää toi kokeiluun sitten kun sattuu sellanen sopiva paikka... Pieni mies vielä olen, mutta ehkä tolla saatais kasvua aikaseks! :D

Palatakseni G6:een taas, niin pakko todeta, että se vituttaa enemmän kuin viime vuonna. Saattaa johtua loukkaantumisista sun muista, joiden seurauksena ei oo sarjapainot ihan siellä mitä niiden pitäis olla. Pieniä ongelmia hermoston kanssa ilmesesti myös tällä hetkellä. Viime vuonna samoihin aikoihin sain kuitenkin Kultasesta kuusikosta irti aika paljonkin!

Mut mut... Saadaan ensin luut kasvamaan takasin kasaan niin ehkä sitten talvikausi käynnistyy kunnolla ja lähtee G6 kulkemaan! :)

Sori nyt tämmönen kysymys, mut ku oon itekki varmaan alottelemassa tolla ohjelmalla ni mikä tuo hauiskääntö on? Oon varmaa tehny mut nimest ku en oo varma. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No siis tuo minun ohjelmahan on vaan modattu G6. Kannattaa tehdä itselle sopiva ohjelma tosta, hemmetin toimiva runko jo sinänsä,
Täytyy olla samaa mieltä, itsekin vasta viime aikoina tajunnut 1-jakoisen hyödyt.

Oma versio on massaa, voimaa kirjan pohjalta, runko pitkälti sama:
Kyykkyä, penkkiä, leukoja, maastavetoa (joka toinen kerta) ja sitten sovelluksena pystypunnerruksen tilalta pystysoutu ja takaolkapääsoutu. Soveltaminen vain siksi että etuolkapäät ovat niin reilusti muita lohkoja edellä.

Btw, kiitettävän kokoiset hanskat sulla natuna hankituiksi, mikäli se aiempi avatar oli oma.

Dippi on pääosin ojentajaliike, ja pystypunnerrus olkapääliike.
Se, teetkö hauiskäännöt tangolla vai kässärellä ei ole IMO mitenkään ratkaisevaa. Mutta itse vinkkinä suosittelisin tekemään hauiskäännöt Z-tangolla kapealla otteella, scott penkissä.
Menee liike muuten just eikä melkein sinne minne pitääkin.

Itse tein haukkarit alussa Z-tangolla, mutta seisten. Salilla saa vaan turhan usein odotella että saa sen tangon jostain. Pystypunnerruksessa myös käsipainot käytössä ja varmaan jatkossakin dippi korvaa useimmin punnerruksen. Varsinkin etukenolla tehdessä tuntuu että saa hyvän tuntuman olkapäihinkin dipissä?

Itse tein haukkarit alussa Z-tangolla, mutta seisten. Salilla saa vaan turhan usein odotella että saa sen tangon jostain. Pystypunnerruksessa myös käsipainot käytössä ja varmaan jatkossakin dippi korvaa useimmin punnerruksen. Varsinkin etukenolla tehdessä tuntuu että saa hyvän tuntuman olkapäihinkin dipissä?

Sivuolat jäävät paitsioon, rinta saattaa ottaa liikaa osumaa.

Ojentajat saavat mielestäni tässä ohjelmassa kyllä ihan tarpeeksi kyytiä neljällä pystypunnerrussarjalla ja kolmella penkkisarjalla. Itse tekisin ehkä ojentajaa taljassa ihan treenin lopuksi jos todellakin tuntuisi siltä, ettei treeniä ole tullut tarpeeksi.

Ojentajat saavat mielestäni tässä ohjelmassa kyllä ihan tarpeeksi kyytiä neljällä pystypunnerrussarjalla ja kolmella penkkisarjalla. Itse tekisin ehkä ojentajaa taljassa ihan treenin lopuksi jos todellakin tuntuisi siltä, ettei treeniä ole tullut tarpeeksi.

Joskus vähemmän on myös enemmän. :thumbs:

Ihmeellistä kun ojentajat eivät saa tarpeeksi osumaa mutta esim. takareidet ottavat niin runsaasti hittiä että kyykkysarjoja voisi oikeastaan vähentää :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom