en väittänytkään että kuntokoulutus vaihdetaan pelaamiseen. vituttaa vaan ku ne pari pelikonetta on saatana punttisalilla! miettikää nyt ihan itse onko se oikea paikka niille?? mun mielestä se on vaan väärin ja piste. en tajua miten tää nyt sun hermoas kaivaa niin vitusti? nykynuoriso on vaan paskassa kunnossa yleisesti ottaen eikä siitä tosiasiasta pääse mihinkään.
nyt muuten keksin miks toi nintendo wiin herjaaminen suututti sut, vanhoista posteista päätellen sieltä nimimerkin takaa löytyy oikee himopeluri.... muahahaaa
Ei ollu mitenkään kohdistettu sulle tuo mun. Sun posti oli hyvä ja aiheeseen liittyvä, eli miten WII todellisuudessa näkyy kassulla. Mun aamun känkkäränkkä-avautuminen ei oikeestaan kohdistunut muutenkaan kenenkään yksittäiseen viestiin, vaan yleisesti siihen tapaan miten, ja miten pienellä kynnyksellä, ketjuihin yleensäkin vastataan, siis ilman, että on edes lukenut aloituspostia (syyllistyn myös itse tähän)
Mutta jatkokysymyksenä esittäisin, että onko/oliko siellä kassulla jotain muuta järkevää paikkaa pelille, kuin punttis? Idea tossa kuitenkin mielestäni on se, että sitä voidaan tehdä isommassa porukassa ja saadaan jengiä yleisesti aktivoitua. Se ei onnistu wc:n kokoisessa huoneessa, vaan vaatii tilaa jos puolisen tusinaa kaveria yrittää samaan aikaan pelailla. Lisäksi jos heitetään vettä myllyyn oikeen kunnolla, niin löytyyhän tosta WII:stä nyrkkeilyä jne. joilla kyllä tulee ihan oikeesti hiki ja mä voisin niitä kutsua liikunnaksi samaan tapaan kuin vaikka hyppynarulla hyppimistä. Se on vaan valinnasta kiinni keilaileeko, vaiko tekeekö jotain oikeeta liikuntaa.
Mutta se mikä mua tässä aiheessa vituttaa ei oo oikeestaa itsessään tuo WII, vaan se, että ollaan niin ehdottomia hyväksymään muiden tapaa tehdä asioita. Kuitenkin nykyajan konsolisukupolvelle tää voi olla just se juttu, mitä tarvitaan. Keskusteluista/kommenteista päätellen armeijassa ei saisi kuntoilla pelaamalla, mutta jos on bodari, niin on ihan ok ettei pysty juoksemaan (tai edes marssimaan) muutamaa hassua kilometriä tetsareissa. Tää voi hyvinkin olla monen ihmisen henkilökohtainen näkemys, mutta ei armeijan idea kuitenkaan oo kasvattaa lihaksia (armeijan näkökulmasta) vaan saada jengi siihen kuntoon, että ne kriisin aikana pystyis liikkumaan taisteluvarusteissa edes kasarmilta autoon :D
(Niin ja tunnustan olevani kausittain himopelaaja (lähinna ps3 nykyään, vaikka myös wii on himassa) ja oma (oikea) liikkuminen on jääny nyt kesäksi rullaluistelu/uinti/golf linjalle ja rasvatkin on tällä hetkellä varmasti yli 25%. Golfhan ei tietysti myöskään oon tämän porukan mukaan liikuntaa, mutta Suunnon gps podilla mitattuna yhden golf kierrokseni pituudeksi tuli 10772 m kantobägi selässä (oon aika paska kun noin paljon siksakkia tulee :hyvä: ) ja kaloreita kului 2000:n päälle. Vielä kun tohon lisätään duunimatkat kävellen 2-3 kertaa viikossa 5-8 kg reppu selässä, niin väittäisin että armeijan näkökulmasta katsottuna oon varmasti hyvässä kondiksessa, vaikka mitään ei penkiltä/maastavedossa nousekaan)
Edit: Niin, tää off topic siis nyt 33 v paskamahana, omana armeija-aikana cooper pykälän vajaa 3000 m ja lihaskuntotesti erinomainen. Punavihersokeus esti hakemisen hauskoihin paikkoihin, niin ei tullu tarkoitushakuisesti treenattua esim. cooperia. Niin ja siis viestimieheksi päädyin