arginiini

Itsekin tuossa viime viikon lopulla aloitin arginiini kuurin. Suapi nähdä vaikuttaako suuntaan tahi toiseen.
Illalla "tyhjään" mahaan otan vajaa tunti ennen nukkumaan menoa ja sit ennen reeniä ja palkkarissa.
Iltaisin ehkä ollut tavallista "rennompi/väsyneempi" olo, mutta johtuuko arginiinista niin tiedä häntä.

Kuulostellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutaman päivän arginiinia käyttäneenä en voi sanoa muuta, ku että on ihan saatanan pahaa. Proslowin ja MassBlastin kanssa oon sitä ottanu ja se peittää kaiken muun maun. Yäk! Kerran otin lusikallisen raakana veden kanssa ja maku säily suussa kauan vielä hampaitten pesunkin jälkeen.

Varoitus!

Eilen illalla tapojeni mukaan ennen nukkumaanpano ammensin 5g arginiinijauhetta päähäni. Lähettyvillä ei ollut juotavaa, joten möyhytin sitä suussani ja muodostin siitä pienen palleron, jota lutkutin. Hetken päästä alkoi vähän poltella, mutta tiesin sen kuuluvan asiaan - jatkoin lutkuttamista. Hetken päästä nieluni oli tulessa kuin lohikäärmeellä. Kielen alla olevat limakalvot, samoin kuin ikenet repeytyivät oikeasti auki ja turposi mielettömäksi möykyksi. Puheesta tuli myös sammaltavaa, koska kieli oli ihan solmussa.

Nyt tästä traagisesta onnettomuudesta on kulunut 2 päivää ja suu on edelleen korjauksessa. Pieniä rakkuloita siellä täällä, mutta on se piru äkäistä ainetta.

Tuote on nimensä mukaisesti aminoHAPPO, eli se pojat polttaa!

Jatkossa otan tuon aina nesteen kera.

Itsekin saman "virheen" olen tehnyt. Eli 3 geetä arginiinia kielen alle...

Ihan vain, että imeytys paremmin. No hetken päästä rupes poltteleen. Ei mulla rakoille asti mennyt, mutta jonkin aikaa oli kipeä. Enää en kielen alle laita. Kielen päälle tosin ja sitten nopsaan vettä päälle. :D

Lähti kanssa kokeiluun mutta tämä data kuitenkin mielessä:rolleyes:

Use of amino acids as growth hormone-releasing agents by athletes.Nutrition. 2002 Jul-Aug;18(7-8):657-61.

Chromiak JA, Antonio J.

Specific amino acids, such as arginine, lysine and ornithine, can stimulate growth hormone (GH) release when infused intravenously or administered orally. Many individuals consume amino acids before strength training workouts, believing this practice accentuates the exercise-induced GH release, thereby promoting greater gains in muscle mass and strength. The GH response to amino acid administration has a high degree of interindividual variability and may be altered by training status, sex, age, and diet. Although parenteral administration consistently leads to increased circulating GH concentration, oral doses that are great enough to induce significant GH release are likely to cause stomach discomfort and diarrhea. During exercise, intensity is a major determinant of GH release. Although one study showed that arginine infusion can heighten the GH response to exercise, no studies found that pre-exercise oral amino acid supplementation augments GH release. Further, no appropriately conducted scientific studies found that oral supplementation with amino acids, which are capable of inducing GH release, before strength training increases muscle mass and strength to a greater extent than strength training alone. The use of specific amino acids to stimulate GH release by athletes is not recommended.

"Further, no appropriately conducted scientific studies found that oral supplementation with amino acids, which are capable of inducing GH release, before strength training increases muscle mass and strength to a greater extent than strength training alone. The use of specific amino acids to stimulate GH release by athletes is not recommended."
Mikähän tuossa mättää. Eka sanotaan että lisää voimaa ja lihasta, mutta perään ettei suositella?

Minusta siinä sanotaan ettei kunnollisten tieteellisten tutkimusten kautta ole pystytty osoittamaan aminohappojen oraalisesti ennen voimaharjoittelua otettuina lisäävän lihasta ja voimaa yhtään enempää, kuin pelkän voimaharjoittelun.

Ottaa pannuun tuo herpes kun arginiinia ammentaa n.10g vrk annoksilla, niin työntää jatkuvasti tuota herpestä oikeaan yläverneriin (huuleen) Zoviraxia kuluu litratolkulla :)

Aktivoituuko muillakin herpes arginiinin käytön myötä?

L0b0 sanoi:
Ottaa pannuun tuo herpes kun arginiinia ammentaa n.10g vrk annoksilla, niin työntää jatkuvasti tuota herpestä oikeaan yläverneriin (huuleen) Zoviraxia kuluu litratolkulla :)

Mulla aktivoitui aluksi,mutta voidehoidon jälkeen ei ole palannut.Arginiinia noin 9kk käyttänyt.

L0b0 sanoi:

Viitaten suussamuilutukseen niin ei voi muuta sanoa kun että voi vittu jätkä on mestari :lol2:

Mitä tulee sitten tuohon herppekseen niin eipä oletteko te ihan varmoja että se johtuu arginiinista? Ei ole meikäläisellä mitään ton suuntaista ollut koskaan vaikka arginiinia on reilusti kulunutkin.. En tosin ole sitä suussa juuri muiluutellut :D

Hehheh. Tuo argniinin maku tosiaan on aivan pepusta. Tänään sain yökkiä oikein urakalla vedet silmissä kun otin annoksen...:urjo:
Vedän n. puoli tuntia ennen treeniä reilun teelusikallisen, sekotan liraukseen lantraamatonta funlightiin (oon kokeillu vaikka mitä, mutta tuolla ei tuu ökää). Pitäisiköhän tuota alkaa vetään iltasinkin...????

Vaikutuksesta en tiedä, ehkä parempi pumppi. Odotan vain että kauppaan ilmestyy takaisin yksi nitrid oxide booster (äläkää naurako kirjotusvirheelle), se tehosi, verisuonet pullotti, lihas todella pumppaantui ja treenikin maistui kivemmalle..tai sitten blaseboa...

Gdane sanoi:
Mitä tulee sitten tuohon herppekseen niin eipä oletteko te ihan varmoja että se johtuu arginiinista? Ei ole meikäläisellä mitään ton suuntaista ollut koskaan vaikka arginiinia on reilusti kulunutkin.. En tosin ole sitä suussa juuri muiluutellut :D

Herpes siis voi aktivoitua arginiinista ei siis "johdu" siitä ,olen tästä useammastakin lähteestä kuullut ja useamman käyttäjän saman havainneen.

Edit:tässäkin threadissa tosta herpeksestä jossain päin jotain oli...

hömppä sanoi:
Hehheh. Tuo argniinin maku tosiaan on aivan pepusta. Tänään sain yökkiä oikein urakalla vedet silmissä kun otin annoksen...:urjo:
Vedän n. puoli tuntia ennen treeniä reilun teelusikallisen, sekotan liraukseen lantraamatonta funlightiin (oon kokeillu vaikka mitä, mutta tuolla ei tuu ökää). Pitäisiköhän tuota alkaa vetään iltasinkin...????

...

Fun lighteista parhaiten noiden aminohappojen maun vie sitruuna-appelsiini.IMO(eka imo ikinä):hyper:

Itse vetelen jauheena, jossa mansikan "maku". Eikä töki yhtään. Firmaa en nyt laita, kun en tiedä voiko mainostaa. 300g purkissa on ja hinta oikeen sopiva...

Nappeina otan ja on se perkele kun ei meinaa millään mennä alas. Aina tarttuu tuohon kielenjuureen :D

Aika lailla :offtopic: mutta mielenkiintosta mun mielestä: laitoin rahkani sekaan arginiinia, ennen se on sinne sekaantunut varsin mukavasti ja sitten vaan marjat, fanlaitit tms. sekaan. Nyt toiminkin toisinpäin; sekotin ensin rahkaan vadelmia ja sitten arginiinia - se arginiinijauhe ja sen ympärillä oleva rahka ja vadelmamehu muuttui siniseksi!! Maku ei muuttunut mihinkään, mutta huhhuh ei näyttänyt syötävältä. Osaako joku kemisti kertoa mitä tässä tapahtui? (Luulen ettei haulla löydy jos laitan että arginiini+sininen :hyper: )

ostin tota arginiinia nyt purkillisen ni onko hyvä jos otan sitä vaikka 1000mg ennen treeniä, 1000mg treenin jälkee ja sit 1000mg enne nukkumaanmenoa? oon n. 60kg. ja mites sit lepopäivinä, otanko ollenkaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom