arginiini

Faidra sanoi:
Talla hetkella suurin juttu mita huomaan arginiinin kaytossa on se, etta meinaan tukehtua niihin ylisuuriin nappuloihin kolmesti paivassa. ;)

Osta jauhoina! Se on halvempaakin mutta kuulemma järkyttävän makuista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Faidra sanoi:
Arginiini, kuten muutkaan lisaravinteet ei ole mitaan ihmeaineita. Usein vaikutuksen nakee vasta pidemman ajan kuluttua ja ainakin mulla monesti kay monesti niin, etta huomaan vaikutuksen vasta sitten kun lopetan tuotteen kayttamisen - ts. glutamiinin lopettaminen nakyy vastustuskyvyn heikkenemisena, kreatiinin lopettaminen nesteen poistumisena... jne. Ymmarrat varmaan mita ajan takaa. Otas nyt sita arginiinia niissa 3g annoksissa vaikka 2-3 kertaa paivassa parin-kolmen kuukauden ajan, sitten varmaan naet jo onko mitaan eroja aiempaan. :) Ei se kuitenkaan ihan mitaan unilaaketta ole, etta nukkumatti tulee halon kanssa ja lyo halolla otsaan niin etta nukut kuin vauva.

Mulla ainakin tuo unen herkkyys riippuu tosi paljon siita, miten olen nukkunut aiemmat yot, kuinka aktiivinen paiva on ollut, olenko puuhastellut jotain erityisesti keskittymista vaativaa ennen nukkumaanmenoa... Siis hyvin monta asiaa, jotka voi vaikuttaa siihen unen laatuun ja siihen miten nukun.

Talla hetkella suurin juttu mita huomaan arginiinin kaytossa on se, etta meinaan tukehtua niihin ylisuuriin nappuloihin kolmesti paivassa. ;)
Juu, nyt ymmärrän :) Ei sitä vaikutusta heti varmaan huomaakkaan, mulla on varmaan niin suuret odotukset tämmöisiä aineita kohtaan että jos ei heti ala lihakset kasvaa silmissä niin petyn pahasti :D

mulla ainaki veren kierto lisääntyy heti .pumppautuu lihakset paremmin arginiinillä .oon tosin vedelly parikymmentäki krammaa kerralla jauheena.:D enemmän hyötyä ku kreatiinista .makuun tottuu parissa paivässä (viinainen maku) suorastaan hyvän makuista verrattuna amino liguid litkuun

seppppo sanoi:
mulla ainaki veren kierto lisääntyy heti .pumppautuu lihakset paremmin arginiinillä .oon tosin vedelly parikymmentäki krammaa kerralla jauheena.:D enemmän hyötyä ku kreatiinista .makuun tottuu parissa paivässä (viinainen maku) suorastaan hyvän makuista verrattuna amino liguid litkuun

Oon vastannut tätä johonkin muuhunkin samantyyliseen kymysykseen, mutta itse koin taivaallisen helpotuksen litkiessäni sitä fuckin arginiini jauhetta, kun tajusin sekottaa lantraamatonta funlightia sekaan kulauksen verran. Sitruuna-appelsiini on paras maku peittämään sen saatanallisen maun.:urjo:

Sapo sanoi:
Voiko joku laittaa muutaman esimerkin miten tota saisi edullisimmin? Esim vaikka pari halpaa merkkiä tjsp. Monet kiitokset kaikille threadiin osallistujille.

Itse vetelen tuota arginiinia jauhona. SportLife Nutritionin arginiini tällä hetkellä käytössä, hintaa tuolle 200 g purkille kertyy 13,90 e. (~kk annos)

Ja niin, jos joku sanoo tuota pahanmakuiseksi, niin on siinä täysin oikeassa. Itselläni tapana ottaa vähän vettä suuhun, vajaa teelusikallinen arginiinia suuhun ja nopeasti vettä perään. Ei oikeastaan maistu pahalle, lievä sivumaku kyllä on jos ei ehdi tarpeeksi nopeasti niellä :)

Snelz sanoi:
Itse vetelen tuota arginiinia jauhona. SportLife Nutritionin arginiini tällä hetkellä käytössä, hintaa tuolle 200 g purkille kertyy 13,90 e. (~kk annos)
Eikös tuo ole vähän mainostamista? Noh itse käytän SportLife Nutrionin Recover+:saa ja hyvin palaudun, ostan heti sen loputtua vaikka MassBalstin tai ostain vain maltoa ja sekoittelen heran kanssa. Tulee paljon halvemmaksi, mutta on noi valmiikms sekoitetut niin hyviä.:whip:

NGV sanoi:
Eikös tuo ole vähän mainostamista? Noh itse käytän SportLife Nutrionin Recover+:saa ja hyvin palaudun, ostan heti sen loputtua vaikka MassBalstin tai ostain vain maltoa ja sekoittelen heran kanssa. Tulee paljon halvemmaksi, mutta on noi valmiikms sekoitetut niin hyviä.:whip:

Mainostamista tai ei, mutta vastasin henkilön esittämään kysymykseen. Kaupan nimeähän en maininnut, sen saa helposti itsekin selville. Sitä paitsi, kysyjähän halusi erityisesti arginiinijauhoa, jota Pakkotoistolta ei saa.
Menee vähän yli kyllä, jos tuollainen lasketaan mainostamiseksi :jahas:

TheLORD sanoi:
Mutta jos tarkoituksena on kasvattaa treenin aikaista pumppia niin varmaan ennen treeniä tärkein aika...ja suurin hyöty

Joo, näin. Mut olikos siitä pumpista sit mitää hyötyy sen lihaskasvun kannalta? Ei tiiä. Eli luulisin silti kuluttajan saavan suurimman hyödyn, ottamalla ne arginiinit ennen nukkumaan menoa. Toki ennen reeniä itsekin otan myös.

Edit: Ei taas jaksanu lukea. Joku oli jo ehtiny

Edit2: Ja 30% luokkaa oleva ero ei mielestäni ole enää marginaalista. Yöllä erittyy 90% koko päivän saldosta, ja tämä jos pomppaa 30%, niin puhutaan aika suurista eroista. Eikä se pelkällä arginiinilla kyllä noin paljoa nouse kuin >10g annoksilla, jos sittenkään. Ostakaa pojat L-ornitiinia.

Lassesa sanoi:
Edit2: Ja 30% luokkaa oleva ero ei mielestäni ole enää marginaalista. Yöllä erittyy 90% koko päivän saldosta, ja tämä jos pomppaa 30%, niin puhutaan aika suurista eroista. Eikä se pelkällä arginiinilla kyllä noin paljoa nouse kuin >10g annoksilla, jos sittenkään. Ostakaa pojat L-ornitiinia.

Kenen mukaan nousee kasvuhormoni tasot 30%? TESTiä myyvän henkilön mukaan vai onko joitain parempia/luotettavampia tutkimuksia?

Taitaa tuo l-ornitiini olla suhteellisen kallista? Eikös sitä ole tännekkin myyntiin kysytty mutta hinnasta olisi tullut aivan älytön??

EDIT: Tiätääkö kukaan paljon tuo arginiinin imeytyminen huonontuu jos sitä ei ota tyhjään mahaan? jos ottaa esim 5grammaa esim tonnikala purkin kanssa?

TheLORD sanoi:
Kenen mukaan nousee kasvuhormoni tasot 30%? TESTiä myyvän henkilön mukaan vai onko joitain parempia/luotettavampia tutkimuksia?

Taitaa tuo l-ornitiini olla suhteellisen kallista? Eikös sitä ole tännekkin myyntiin kysytty mutta hinnasta olisi tullut aivan älytön??

EDIT: Tiätääkö kukaan paljon tuo arginiinin imeytyminen huonontuu jos sitä ei ota tyhjään mahaan? jos ottaa esim 5grammaa esim tonnikala purkin kanssa?

Tämmönen ainakin löyty, onhan noita ku jaksas ettiä.
http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/aminohapot.htm
Kirjassaan Grow Younger with HGH lääket. tri Ronald Klatz ehdottaa seuraavaa annostusta. Hänen mukaansa se lisää kasvuhormonitasoa 20 prosentilla.

arginiini 3 g
lysiini 3 g
glutamiini 3 g
GBH 0,5 - 1 g

Tästäkin ollaan jauhettu et lysiini ja arginiini kumoaisivat toisensa.

Ornitiinista sen verran, että mulla on Victoryn tabletteja missä on 400mg ornitiinia ja arginiinia kumpaakin samanverran. Maksaa joku 20e ja purkissa on 100 kapselia. Ite teen sillee et vedän 2 tabua noita ennen nukkumaan menoa arginiinin lisäksi. Purkki kestää tällöin melkein pari kuukautta.

Tuossa kerrotaan että arginiinia tarvitaan vähintään 3grammaa vaikutusten aikaan saamiseksi. Minkähän kokoiselle henkilölle tuo on?

TheLORD sanoi:
Tuossa kerrotaan että arginiinia tarvitaan vähintään 3grammaa vaikutusten aikaan saamiseksi. Minkähän kokoiselle henkilölle tuo on?

Kun Mike kysyi arginiinin annostusta Mentulalta niin Jari sanoi 3 g. Ja tarkoitti tällä 100 kiloisen kaverin annostusta.

Snelz sanoi:
Mainostamista tai ei, mutta vastasin henkilön esittämään kysymykseen. Kaupan nimeähän en maininnut, sen saa helposti itsekin selville. Sitä paitsi, kysyjähän halusi erityisesti arginiinijauhoa, jota Pakkotoistolta ei saa.
Menee vähän yli kyllä, jos tuollainen lasketaan mainostamiseksi :jahas:
Jaa katos se olikin jauhoa, ai että, annatko anteeksi?:(

osaisiko joku asiasta enemmän tietävä sanoa , että onko mun argiini + ornitiini + kreatiini + glutamiini juttu hyvä -- tulee otettua yleensä ennen nukkumaan menoa ja krean/glutan otan t-lusikalla ja argi/orni on sit tabuja
5g yhdessä t-lusikallisessa?!? ja 2 tabua = n. 1,7g argii / n.0,65 ornii -- liian vähän? painoa n. 75kg

sportti sanoi:
osaisiko joku asiasta enemmän tietävä sanoa , että onko mun argiini + ornitiini + kreatiini + glutamiini juttu hyvä -- tulee otettua yleensä ennen nukkumaan menoa ja krean/glutan otan t-lusikalla ja argi/orni on sit tabuja
5g yhdessä t-lusikallisessa?!? ja 2 tabua = n. 1,7g argii / n.0,65 ornii -- liian vähän? painoa n. 75kg

Kreatiini kannattaisi ottaa nopean hiilarin kanssa samaan aikaan esim. palkkarissa, jotta erittyisi paljon insuliinia ---> kreatiini lihakseen. Glutamiinia sellanen todella kukkurallinen t-lusikka voi just olla 5g... Ja arginiinin/ornitiinin saannin tuplaisin, vaikka suhtkoht kevyt kaveri oletkin, koska veren kokonais arginiini/ornitiini määrä suhteessa muihin aminohappoihin nostaa sitä kasvuhormoni tasoa. Ihmisissä verta on suunnilleen samanverran puolen litran heitolla eli n.4 litraa. Puhutaan alle 200cm:stä, sen yli oleviin varmaan mahtuu enemmän verta kuin perus 175-190cm? mutu

onko tää argiini turhaa hifistelyä?(älkää suuttuko ku en tiiä näistä vielä oikee)kyselen ehkä tyhmiä kun en tosiaa tiedä yhtään mitä tuo on,ja mitä se tekee edes ropassa,eli mitä hyötyä?ja ku nostaa kasvuhormooni tasoja niin voiko olla terveydellistä haittaa?:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom