Arginiini, kuten muutkaan lisaravinteet ei ole mitaan ihmeaineita. Usein vaikutuksen nakee vasta pidemman ajan kuluttua ja ainakin mulla monesti kay monesti niin, etta huomaan vaikutuksen vasta sitten kun lopetan tuotteen kayttamisen - ts. glutamiinin lopettaminen nakyy vastustuskyvyn heikkenemisena, kreatiinin lopettaminen nesteen poistumisena... jne. Ymmarrat varmaan mita ajan takaa. Otas nyt sita arginiinia niissa 3g annoksissa vaikka 2-3 kertaa paivassa parin-kolmen kuukauden ajan, sitten varmaan naet jo onko mitaan eroja aiempaan.
Ei se kuitenkaan ihan mitaan unilaaketta ole, etta nukkumatti tulee halon kanssa ja lyo halolla otsaan niin etta nukut kuin vauva.
Mulla ainakin tuo unen herkkyys riippuu tosi paljon siita, miten olen nukkunut aiemmat yot, kuinka aktiivinen paiva on ollut, olenko puuhastellut jotain erityisesti keskittymista vaativaa ennen nukkumaanmenoa... Siis hyvin monta asiaa, jotka voi vaikuttaa siihen unen laatuun ja siihen miten nukun.
Talla hetkella suurin juttu mita huomaan arginiinin kaytossa on se, etta meinaan tukehtua niihin ylisuuriin nappuloihin kolmesti paivassa. ;)