arginiini

Melko kummallista... kaks päivää sen jälkeen kun aloin käyttää arginiinia oon heränny joka aamu suunnilleen seitsemän aikoihin, melko pirteänä. Herätys on yleensä pari tuntia myöhemmin, enkä ole oikeastaan koskaan ennen herännyt ennen herätyskellon soimista. Tätä on jatkunu nyt noin viikon. Yöunen pituus on tällöin ollut 6h-8h. Vuorokausiannostus on ollut 3g.

Tämä ennenaikanen herätys voi olla joko hyvä tai huono asia. Jos heräilen ennenkun kroppa on saanut tarpeeksi nukuttua niin tämä on tietenkin huono asia. Jos uni on jotenkin parempaa ja siksi tarvitsen pari tuntia vähemmän unta, niin silloinhan tämä on ihan hyvä asia :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ole ottanut sellanen 5-6g päivä. Tulee aamulla herättyä aina samaan aikaan, eli kymmeneltä. Unta tulee noin 9-10h. Kaupanpäälle tulee mukaan ihan sairaita unia.. :)

Aattelin mielenkiinnosta kysellä, että mistä johtunee kun laitan arginiinijauhetta funlight-mehuun, niin se litku muuttuu siniseksi?:wtf:

Kannattaa varovasti kokeilla lusikalla sulaako se sinne seokseen. Voi ton funlightin kanssa olla nippa nappa että kestääkö lasikaan sitä :(

Mulla oli lusikka joka oli tehty haponkestävästä teräksestä, eikä tiskipöytäkään näyttäny sulavan kun sitä läikkyi sen päälle. Lasihan tunnetusti on myös aika kestävää erilaisten myrkkyjen suhteen, joten kokeilen ensi kerralla muovimukia ja lusikkaa, jos ne eivät kestä en ehkä uskalla enää nauttia arginiinia ja funlightia yhtäaikaa, vaan otan ne erillään, jolloin tosin saatan oksentaa suolahapotkin mahasta pois. Kuolema tässä kai kohta korjaa, mutta eipähän tarvi sitten salillakaan enää käydä kun sekin on niin saatanallisen ankeaa pakkopullaa kaikkine lisäravinteineen ja tappavine light-tuotteineen. Pääseepähän tästä oravanpyörästä.

Mulla oli lusikka joka oli tehty haponkestävästä teräksestä, eikä tiskipöytäkään näyttäny sulavan kun sitä läikkyi sen päälle. Lasihan tunnetusti on myös aika kestävää erilaisten myrkkyjen suhteen, joten kokeilen ensi kerralla muovimukia ja lusikkaa, jos ne eivät kestä en ehkä uskalla enää nauttia arginiinia ja funlightia yhtäaikaa, vaan otan ne erillään, jolloin tosin saatan oksentaa suolahapotkin mahasta pois. Kuolema tässä kai kohta korjaa, mutta eipähän tarvi sitten salillakaan enää käydä kun sekin on niin saatanallisen ankeaa pakkopullaa kaikkine lisäravinteineen ja tappavine light-tuotteineen. Pääseepähän tästä oravanpyörästä.
Todennäkösesti arginiini reagoi funlightin kanssa ja muuttuu suoraan kasvuhormooniksi ja testosteroniksi... tai ikkunanpesuaineeksi.

Tuli kans ostettua ko. tavaraa, 23,90e 200g purkista oli IMO aika suolainen hinta :down:

Taisin semmosseen 12g yht. eilen ottaa ja nyt eka yö takana varsin hikisissä tunnelmissa, katotaan mitä tästä yöstä tulee :zzzz:

Tuli kans ostettua ko. tavaraa, 23,90e 200g purkista oli IMO aika suolainen hinta :down:

Taisin semmosseen 12g yht. eilen ottaa ja nyt eka yö takana varsin hikisissä tunnelmissa, katotaan mitä tästä yöstä tulee :zzzz:
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=127&osCsid=5cf6ef2284ffd0d9f2b2879f5938e107
Oisit kyllä P-storesta saanut "pikkasen" halvemmalla.:D

Ite otan 5g ennen treeniä. Kyllä toi vähän vaikuttaa treenitehoon, mutta muita oireita en ole havainnut.

Olen joskus kuullut kerrottavan ,että arginiini ja glutamiini eivät oikeen tukisi toistensa imeytymistä samaanaikaan otettuina , vaan päin vastoin.
Tietääkö joku kertoa asiasta enemmän?

Otan arginiinia ennen treeniä ja kyllä se aika kovan pumpin saa aikaiseksi ja otan myös illalla ennen nukkumaan menoa, pitäis vissiin nostaa kasvuhormoni tasoja. Tällä hetkellä kyllä on menoss se vaihto sykli glysiinillä eli parin viikon tauko arginiinista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom