Näköjään samanmoisia kokemuksia muillakin.. Itse en sitä osannut tuossa pari pv aiemmin arginiiniin yhdistää, mutta voipahan se siis siitäkin olla. Aiempinä vuosina siis arginiinia en ole syönyt, vaan nyt vasta muutaman viikon. Viikonloppuna hyppäsin fillarin selkään kohti salia polkemaan, niin noin 1km normaalin pyörittämisen jälkeen iski niin järkyttävä pumppi molempiin jalkoihin, että mietin jo mikäs slaagi se tällä kertaa iskee.
Ei ole tainut kukaan kommentoida asiaa sen enemmin, eli onko tuo sitten hyvä vaiko huono juttu? Toisaalta ilmeisesti veri kulkeutuu paremmin lihaksille, mutta toisaalta ne myös tuntuvat muodostavan maitohappoa huomattavasti enemmän, sekä minulla ainakin loppui fillarointi siihen paikkaan pariksi minuutiksi ja rullailin vain hiljalleen eteen päin.
ps. itse syön treenipäivinä arginiinia n 8-15g (20g), ja välipäivinää hieman olon ja muiden syömisten mukaan 0-10g.
sitten vielä
pienimuotoinen adressi, joka ei toivottavasti pakkotoiston staffia haittaa..
Eli Pistäkää Te, keillä mahdollisuus asiaan vaikuttaa paremmin, viestiä maahantuojille / valmistajille / tai muille vastaaville tahoille, että
jauhemainen arginiini takaisin maahantuontiin ja vaikka tänne pakkotoistoon myyntiin!
Luin kyllä muistaakseni miken ilmotusta, että jauhemaisen tuonti lopetettu ja siirrytty kapseleihin(?). Ja syynä oli (tälle repesin ääneen, kun luin) se, että käyttäjät eivät olevinaan pysty pahan maun vuoksi nielemään arginiinia jauheen muodossa
:arvi:
*paljon sensuroituja kirosanoja, sekä hullun naurua*
Hyvät ihmiset (jos joillakuilla se ongelma on): opetelkaa nielemään! Pieni annos vettä suuhun, lusikalla arginiini (TAI mikä tahansa muu mitä ei halua maistaa) perään, sitten lisää vettä (huom tähän mennessä koko toimenpiteeen aikana ei saa hengittää, eikä nielu / nenään nielusta menevät aukot saa olla auki) ja pari kunnon kulausta, jonka jälkeen lisää vettä. ja Sitten Saa Hengittää.
Pidän arginiinia yllättävän hyvänä tavarana, ja itse sitä ostin kuukausi sitten eräästä verkkokaupasta hintaan 26.7 euroa 400 grammaa. Täyttä tavaraa.