Ammatti josta saat inhonväristyksiä ?

joo katotaan vaa onko viel sama ääni kellossa ku sut työnnetää rappuset alas , loppu seurauksena käsi murtunu tai ku sun kämpäst katoaa jotenkii kummast just yli 1000 e koti etsinnän aikaan. joo ei se poliisi mitään pahaa tee ei :lol2: jotkuu ei vaa aina käsitä totuutta miten täs maailmas asiat menee ku ei tarvi tehä muuta ku sit normaali 8 -16 arkee teinist kiikkutuolii asti. elämän huvit on työpaikan pikku joulut tai kaupan kassan hymy..
Siinä voi miettiä että onko se kotietsintä ihan turhan takia tehty, eikös se kuitenkin vaadi epäilyn rikoksesta mistä voi saada useamman vuoden tuomion.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toinen on sitten Kelan työntekijät, joilta tuntuu (mun kokemuksien mukaan) puuttuvan puolet ammattitaidosta. en oo saanu yhtäkään juttua hoidettua Kelassa yhdellä kertaa oikein, vaikka aina oon käyny tarkastamassa paikan päällä että onhan tässä nyt kaikki liitteet jne. joka ikinen kerta jotain sitten puuttuu kuitenkin.

En ole siis ainoa jolla on samanlaisia kokemuksia Kelasta. Äitiyspakkaus päätös taitaa olla ainoa jonka olen saanut suoraan, sitä ennen olin jo käynyt kerran tai pari _vaivaamassa_ Kelan tätejä äitiysrahahakemuksella. Ja niitä hakemuksia on joutunut aika monta sinne laittamaan kun on ollut opiskelija, työtön pari kertaa, äitiyslomalla, muuttanut useammin noiden aikana + tietty puolisolla kaikki samat.
Kele! Ne ei edes samasa toimistossa osaa sanoa yhdestä asiasta yhtä päätöstä!

Vähä offtopic, mutta aika jännää että Kela on ollut minun työpaikoista juuri, se jossa on kaikista vähiten ollut sisäistä kitinää, selkäänpuukottamista, juoruamista. Muissa työpaikoissa on kaikissa kahvitaukojen keskustelun aiheet olleet muitten haukkumista tai muuta negatiivista, Kelalla enemmän positiivisviritteistä tuo.

Ja ei, asiakkaanakaan ei ole valittamista kelan toiminnasta/as.palvelusta ollut, mutta toisaalta nyt ei ole tullut opintotukea tai työttömyysturvaa ihmeellisempää haettua.

Jonku yöpizzerian pitäjä, sellasen mihin jengi valuu baareista turpa tännä. Voisin kuvitella sen olevan todella perseestä. Muutenki se rasvan käry vituttaa saati että siinä joutus koko päivän olemaan.

Kaveri määrättiin vuosia sitten työkkäristä kebabbimestaan töihin. Oli 3 päivää töissä ja otti sitten muutaman kuukauden karenssin mielummin. Sanoi että ei vittu mitä hommaa. Ählämi oli pomona. Siellä sitä oltiin 03 yöllä tiskillä kun 20 kännistä huutaa täysiä eikä puheesta saa mitään selvään. Muutenkin kaiffari oli vähän "hidas", niin eihän siitä mitään tullut. Jätkä kuuli väärin ja unohteli tilauksia :D Kierteli mestassa ja kyseli sammuneilta että mitä tilasit ja välillä meinas tulla turpaan.

Eli ei mitään hääviä hommaa. Turkkilaisista voi sanoa monta asiaa, mutta on ne sisukkaita painamaan duunia. Menkääs koska vaan paikalliseen kepappipizeriaan, niin samat jampat on tiskin takana. Ympäri vuorokauden. Pizza 5e ja kebab 3e, voi olla palkollisilla aika hissut liksat, vaikkei veroa menisikään. Ja omistajana joku kultaketjukarvarinta joka järkkää karkoituksen heti jos ei ylityö maistu.

Lääkärit vituttavat joskus. Teen itse sellaista työtä, jossa ollaan tekemisissä lääkäreitten kanssa. Lekurit ovat joko epäpäteviä tai sitten heidän myötätuntonsa on jossakin Eikka Lehtosaaren tasolla. Mut eipä tosta epäpätevyydestä voida täysin syyttää, koulutus on aika surkeata, kun käytännön hommat jäävät koko ajan vähemmälle. Ja miksi naisia on lekureina niin paljon?

Toisena tulee ala-asteen opettajat ja muut tarkkisluokanpettajat. Pätevät aivan liikaa ja oikeudenmukaisuus on erittäin harvinaista. Sain kerran tunnin jälkkää, kun mun väitettiin kävelevän joittenkin kuolleitten ruusujen yli :D ym. päivittäistä. Istuminen menee vaikka päällä seistessä, mutta siihen päälle vittuilut sun muut panettelut joltakin 50-vuotiaalta Astrid Thorsilta. Sillä aikaa sai totutella heidän lemmikkiensä jatkuvaan uhkailuun, siihen ei tietenkään puututtu. Ja he toki katsoivat Pokemonia ja söivät keksejä päivittäin, samaan aikaan kuin ns. tavallisten lasten piti veisata virsiä muna kädessä 4 tuntia pidempään. Aikamoista aivopesua toi ala-aste muutenkin oli. En tiennytkään, että on olemassa fiksuja opettajia ennen kuin toi ala-aste oli istuttu.

Mut, yksittäistapaus on yksittäistapaus vaikka se kerrottaisiin miljoonalla. Sama juttu kuin mamuilla.

Kaikki ammattitaidottomat ihmiset yleensä. Jokaisesta ammattikunnasta löytyy päteviä ja täysin ammattiinsa kykenemättömiä ihmisiä, sellaista se vaan on.

Rahoista päätellen se ainakin on ihan oikea AMMATTI. Mistä helvetistä Tukiainenkin repii rahaa niihin 5 tonnin rätteihin? Kai ne hymyn palkkiot sitten on aika ruhtinaallisia. Mut kyllä tollakin aika huono tulevaisuus edessä sitten kun rupsahtaa. ( En vittuillakseni sano, mutta oikeesti, jos tolla vitun keikaroinnillansa kaikki rahansa tekee nii....)
Paitsi että ne "rätit" maksaa 5 tonnia vaan Tuksun haaveissa...feikkejä ovat;)

KAIKKI remppa- raksa- korjausmiehet. Voi vittu mitä tyhjäntoimittajia. Kännissä töissä, tekee paskaa jälkeä, mitään ei tapahdu, kukaan ei tiedä mitään mutta palkka juoksee ja tauot muistetaan kyllä pitää.

Siementäjä ;)

Tulevatko ne ihonväristyksesi siitä, että siementäjä hoitaa...työnsä vaikkapa jotenkin huonosti vai ihan yleisesti koko ko. ammattikunnasta? ;)

edit. Oma valinta on ehdottomasti konsultit. Ei ehkä varsinaisesti ne itse konsultit vaan kyseessä on lähinnä "Roskalehti-ilmiö". Eli työtäänhän ne vaan tekevät ja väristyksiä tulee niistä järjettömistä maksuista mitä ja mistä niille maksetaan. Omien kokemuksien pohjalta konsulttifirmat tietävät vähän sieltä täältä ja harvoin niin spesifisesti mistään, että siitä olisi asiakasyritykselle enemmän hyötyä kuin yrityksen omasta kehitystyöstä.

KAIKKI remppa- raksa- korjausmiehet. Voi vittu mitä tyhjäntoimittajia. Kännissä töissä, tekee paskaa jälkeä, mitään ei tapahdu, kukaan ei tiedä mitään mutta palkka juoksee ja tauot muistetaan kyllä pitää.

Meillä taas ihan päinvastoin kaikki asiat. :( Saispa olla kännissä töissä, tekemättä mitään. Ja tietenkin aivan järjettömällä liksalla, eihän täällä muuten pärjää.

Btw, ratsupoliisit. :thumbs:

Nooh, eikai nyt sentään KAIKKI? Kai siellä raksalla edes yksi mies on joskus tehnyt töitäkin kun on suomeen noussut näin paljon taloja. Itse olen rakennellut ja remontoinut taloja useita vuosia enkä kertaakaan ole ollut humalassa töissä. Hyvin harvoin enään nykyään näen ketään muutakaan töissä kännissä. Viimeisimmän kerran muistan huomanneen kännisen duunarin raksalla vuonna 1999.

Väitän myös tekeväni kohtuu hyvää jälkeä kohtuu ripeästi. Ainakin maksavat asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä ja kehuneet.

vittu miten voi saada inhonväristyksiä, näistä lähes tärkeimmistä hommista, mieti ny vähän et ilman näit raksamiehii sullakaan ei ois kämppää:hyper: ja vitut ne mitää paskaa jälkee tekee ja eivät todellakaan ryyppää rakennuksilla eivät ainakaa nykypäivänä ja tää on fakta, kiire on siellä kiire, ennen vanhaa siel kuulemma kossuu naukattiin mutta hommat hoidettiin silti!

harvoin niissä enää dokataan.
IMO aika dorkaa haukkua raksamiehiä. Sama ku haukkus lanssikuskeja, mieli muuttuu ku saat puukon keuhkoon espalla vappuaattona.

Sorry OT

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom