Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ihmekään, että olet nyt tuommonen mitä olet. :DLapsena mun unelma-ammatti oli patologi. Tein ruumiinavauksia mutsin hedelmäveitsillä mökillä hiirenloukkuun jääneille hiirille ym. Onneksi tulin järkiini :D
Toi patologi oli muuten oikeesti hyvä heitto. Mulle tuli kirjaimellisesti inhonväreet kun mietin sitä mätien ruumiiden avaamista, hukkuneiden muodottomaksi paisuneiden kroppien tutkimista, hajoamispisteessä olevien nesteisten raajojen nostelua ym...
No itseasiassa kuvailemasi vainaat menisivät ennemminkin oikeuslääkiksen puolelle. Ihmisillä tuppaa olemaan usein hurjia ennakkoluuloja asioista, joista on pintaraapaisutietoa. Näin myös itselläni oli aiemmin suht. epämieluisa kuva patologin ammattista. Heh, nykyään sen sijaan harkitsen jopa erikoistumista patologiaan :D.
Ja nusaistaanpas nyt pilkkua, mutta nykyään laki ei tunne järjestysmiehiä, vaan nimike on järjestyksenvalvoja ;)Itse olin tuossa järjestysmiehenä yksi viikonloppu...
Poimin nyt tämän tekstin tuolta vaikket ainut ollutkaan.Maanviljeliät eli nuo jyväjemmarit on sitten mainiota porukkaa. Kattelin kerran joskus aikoja sitten jotain dokkaria maanviljelijöistä ja siinä kaveri selitti kuinka köyhää hommaa on, ei oo rahaa tehdä sitä eikä tätä. Eikä pysty ostaa sitä ja sitä laitetta tjms. Ja tukia tarttis saada lisää ja paljon. Seuraavassa lauseessa kaveri kuitenkin heittää että sillä on 500 hetaaria metsää. Aika mielenkiintoista, rahaa ei oo, mut kuitenkin on enemmän omaisuutta kuin monella normaalissa duunissa käyvällä...
niinpä, eipä nuo maanviljelijän hommat hirveästi eroa perus yrittäjästä, miksi niitä ei tueta samalla tavalla?
Etkö tosiaan tiedä, miksi maataloustukia maksetaan?
On vaan mun mielestä erittäin naurettavaa että jotain yritystoimintamuotoa tuetaan ja toista ei. Vai eikö mielestäsi ole tärkeää että myös muunlaista yritystoimintaa on suomsessa kannattava harjoittaa? Isot firmat pärjää, mut mites pienet? hmm, mitäs tämä oikein muistuttaa...
Tukien tarkoitus on että saadaan tuotettua halvalla hyvää ja että maatalluoustoiminta olisi "kannattavaa" suomessa.
Kyllä tiedän miten se tähän liittyy?