Ammatti josta saat inhonväristyksiä ?

Ne jotka valittava maataloustuista nii eivät ole tainneet käydä kenekään maatalous-firmassa (vai mikä nyt onkaan) että mitä siellä oikein tehdään.. mun mielestä ovat tukensa ansainneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tanssija Dolls-tanssiryhmässä.. :D

Oikeesti mä en kyllä tiedä voiko sitä luetella ammatiksi, mutta joka tapauksessa siitä tulee todella karmivat ihonväristykset :jahas:

Tanssija Dolls-tanssiryhmässä.. :D

Rahoista päätellen se ainakin on ihan oikea AMMATTI. Mistä helvetistä Tukiainenkin repii rahaa niihin 5 tonnin rätteihin? Kai ne hymyn palkkiot sitten on aika ruhtinaallisia. Mut kyllä tollakin aika huono tulevaisuus edessä sitten kun rupsahtaa. ( En vittuillakseni sano, mutta oikeesti, jos tolla vitun keikaroinnillansa kaikki rahansa tekee nii....)

Rahoista päätellen se ainakin on ihan oikea AMMATTI. Mistä helvetistä Tukiainenkin repii rahaa niihin 5 tonnin rätteihin? Kai ne hymyn palkkiot sitten on aika ruhtinaallisia. Mut kyllä tollakin aika huono tulevaisuus edessä sitten kun rupsahtaa. ( En vittuillakseni sano, mutta oikeesti, jos tolla vitun keikaroinnillansa kaikki rahansa tekee nii....)
Eikös sen tulot oo paria tonnia vuodessa ja rahat tulee vanhemmilta tai jotain sinnepäin.

Ei kai ääliökään tommoselle isoja summia maksa?

Googlella löyty tommonen:

"Nollatuloista raportoi jompikumpi iltapäivälehti. Jutussa ihmeteltiin miten onnistuu jatkuva matkustelu ja shoppailu kalliissa merkkiliikkeissä, kun verotettavat tulot ovat 0 euroa ja pääomatulot luokkaa 120 euroa."

Kun rupsahtaa?? Voi nyyh, mä erehdyin kattoo netistä sen jonkun keikutuspätkän, mikä olisi pitänyt jättää tekemättä. En oikein tiedä miten siihen olisi pitänyt reagoida, itkin ja nauroin vuoronperään..

Lähes kaikki promotytöt joiden kanssa olen joutunut tekemään töitä, ovat olleet aivan uskomattoman pönttöjä ihmisiä. Vituttaa joka sekunti kun joutuu tekemisissä olemaan.

Lähes kaikki promotytöt joiden kanssa olen joutunut tekemään töitä, ovat olleet aivan uskomattoman pönttöjä ihmisiä. Vituttaa joka sekunti kun joutuu tekemisissä olemaan.

Ja kuka maksaisi jotain promotyöstä? Esim messuille saa naiset mukaan esiittelemään itseään ilmaiseksi, tai no yöpyminen ja matkat. Asiantunteva juontaja on sitten eri asia.

Miks joku tekee tommosta ilmaiseksi? Ei kai se nyt mitenkään kovin suurta hupia voi olla. Vai onko toisilla vaan niin kova hinku päästä olemaan esillä ja huomion kohteena?

No ei se Tukiainenkaan tuskin rahan vuoksi esillä ole. Huomio siinä on yleensä takana. Ja sitten jotkut luulevat sen olevan ponnahduslauta jollekkin uralle. Hyvin harvalle kyllä. Ja sitten jotkut tekee oman urheiluseuran eteen hommia tjs. Järkevimmät kyllä puheli, että mitä hemmettiä nuo "palkkaajat" ajatteli? Maksavat flaijerinlevitämisestä urheiluseuralle ja luulevat saavansa pimperoa kaupan päälle. :D Käytännössä se menikin niin, että iltaisin bileet jatkui. :rolleyes:

No niin, millos tulee vastalauseilta pakkiksen promohommia tekeviltä likoilta :D Onhan täällä noita seiskan tähtityttöjä jos jonkin sorttista

No niin, millos tulee vastalauseilta pakkiksen promohommia tekeviltä likoilta :D Onhan täällä noita seiskan tähtityttöjä jos jonkin sorttista

Ehkä ne on poikkeuksia jotka vahvistavat sääntöjä? Tosin pidetäänhän bodareitakin tyhminä.

Inhonväristyksiä, patologi... Ajatuskin hommasta mitä töissä tehdään luo mielikuvan vähän liian läheisistä ihmissuhteista.

edit. tosin en sillä vakavuudella suhtaudu patologeihin mitä eka postissa vaadittiin. Ikävä työ, mutta en patologeja silti alkaisi väistämään kadun toiselle puolelle.

Jos nyt vielä vähän offtopickia jatketaan, niin luulen kyllä että Tukainen on aika paljon rahaa saanut Hymy-lehdeltä. Ei se niitä rytkytään ja matkojaan millään julkisuudella maksele, vaan rahalla.

Aika erikoiset vanhemmat saa olla jos 3-kymppistä vielä elättää. Se kämppähän kyllä on Tukiaisen vanhempien

Riittää varmaan offtopic, ellei jollain ole painavaa sanottavaa tähän caseen ;)

Jos nyt vielä vähän offtopickia jatketaan, niin luulen kyllä että Tukainen on aika paljon rahaa saanut Hymy-lehdeltä. Ei se niitä rytkytään ja matkojaan millään julkisuudella maksele, vaan rahalla.

Aika erikoiset vanhemmat saa olla jos 3-kymppistä vielä elättää. Se kämppähän kyllä on Tukiaisen vanhempien

Riittää varmaan offtopic, ellei jollain ole painavaa sanottavaa tähän caseen ;)

Se on se takiainen sellainen :D

greenpeace/amnesty värvääjät jotka tulee kadulla häiritsemään

vaikka ei toi nyt mikään ammatti taida olla, mutta ryhmä ihmisiä kuitenkin

sekös siinä juuri vituttaakin ku ne värvääjät tienaa siitä hommasta 10€ tunti! eli jos sitoudut maksamaa sen femman kuussa(minimi) ni et vuodessa maksa ees sen päivä palkkaa. häviää vähän pohja koko hommalta. ei kiinnosta enää ihmisoikeudet pätkääkään.

Pistää hymyilyttämään tämä patologi-mielikuva täällä. Käsittääkseni evalit tekevät noita avauksia lähinnä, kun taas erikoislääkärit istuvat lähinnä mikroskoopin ääressä, mitä nyt välillä dissekoivat leikkureista tulleita näytteitä. Kannattaa siis pompata kadun toiselle puolelle patologin tullessa vastaan. Sehän on voinut koskea mikroskooppiin, IIK :D. Itselleni tulee mieleen monta muuta erikoisalaa, jossa saa olla paljon enemmän kontaktissa päivittäin kehon limaisten onteloiden kanssa niin toivoessaan. Ymmärrän toki, että monelle ajatus on puistattava ja lopetan asiasta jauhamisen tähän :).

Pistää hymyilyttämään tämä patologi-mielikuva täällä. Käsittääkseni evalit tekevät noita avauksia lähinnä, kun taas erikoislääkärit istuvat lähinnä mikroskoopin ääressä, mitä nyt välillä dissekoivat leikkureista tulleita näytteitä. Kannattaa siis pompata kadun toiselle puolelle patologin tullessa vastaan. Sehän on voinut koskea mikroskooppiin, IIK :D. Itselleni tulee mieleen monta muuta erikoisalaa, jossa saa olla paljon enemmän kontaktissa päivittäin kehon limaisten onteloiden kanssa niin toivoessaan. Ymmärrän toki, että monelle ajatus on puistattava ja lopetan asiasta jauhamisen tähän :).

Heh, oon kai katsonut liikaa leffoja :D Mutta kerro toki lisää mistä sais enempi puistatuksia?

Ja kuka maksaisi jotain promotyöstä? Esim messuille saa naiset mukaan esiittelemään itseään ilmaiseksi, tai no yöpyminen ja matkat. Asiantunteva juontaja on sitten eri asia.

Kyllä nuo kaikki jotka minä tiedän ovat palkkaa saaneet.

Enkä väitä etteikö heissäkin ole ihan tervejärkisiä, olen nyt vaan sattunut vähän hassujen ihmisten tielle.

Taksikuljettajat, ei koti-Suomen vaan Japanin kuljettajat Sapporossa, voe ristus että kasvaa sarvet päähän kun on niiden kanssa yht'aikaa liikenteessä. Ei mitään kunnioitusta muita autoilijoita kohtaan, asenteella 'my road, my rule'. Saatetaan vetää jarrut pohjaan suoraan edessä kun bongataan asiakas, hätävilkun käytöllä voi tehdä mitä haluaa, parkeerata miten haluaa, vaikka keskelle tietä, punaisia päin surutta, kiilaamisia(eipä onnistunut eilen :) ) jne.

Jonku yöpizzerian pitäjä, sellasen mihin jengi valuu baareista turpa tännä. Voisin kuvitella sen olevan todella perseestä. Muutenki se rasvan käry vituttaa saati että siinä joutus koko päivän olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom