Hohhoh. Missähän kohtaa yleistin tuon koskemaan kaikkia? Sanoin, että tiedän millainen potilas SINÄ olet (eli kitinän aloittanut) iän perusteella. Myönnän kyllä, että on niitä nähty yli 30-vuotiaitakin valittajia, joten sorry ikärasismi.
Joo, ja itse sairaalassa muussa potilastyössä kuin hoitsuna toimineena voin sanoa, että PITÄÄ toki olla ystävällinen, mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan... potilas saa juuri sellaista kohtelua kuin on ansainnut. Eikä niitä hymyjä aina saa asiakaspalvelijoiltakaan, joten turha vaatia hoitajilta sitä jatkuvasti.
Hauhau.
Ihan asiasta tää nuori kaveri valitti. Eikö sairas ihminen saa ottaa astmalääkettä, ilman että kuulee siitä vittuilua :D?
Ihme niuhotusta myös tuo kaukosäädinepisodi. Ei voi olla niin saatanallista, jos kipeältä ihmiseltä jää unohduksissa kaukosäädin tarjottimelle.
Sulla taitaa olla suvussa ennustajia, kun pystyt vielä tietämään, millainen potilas tämä Protein -90 oli :D? Täytyy kyllä myöntää, että nuoremmat ottavat asioita herkästi, mutta ei tämä Protein -90 mitenkään kammottavalta herkältä ja vinkuvalta potilaalta vaikuttanut.
Epäasiallista ja epäammattimaista käytöstä näiltä hoitajilta. Tuollainen kinaaminen ja kuittailu ei ole mitenkään ammattimaista.
Kyllä osa hoitajista ovat kyynistyneitä, ja aina ei tosiaan pysty hymyillä (paitsi ehkä thaimaalaiset). Ei voi kuitenkaan olla niin ahdistavaa hoitajalla, että kaukosäätimen ja astmalääkkeen takia naama näyttää kuin mursun paskan syöneeltä.
Tuli mieleen eräs hoitajatapaus myös itseltäni. Piti vaihtaa tuo rauhoittava lääke toiseen rauhoittavaan, koska se ei tehonnut. Hoitaja alkoi vastaanotolla vittuilemaan, että ne alkavat vaikuttamaan vasta 2 - 4 viikossa, ja että turhaan tänne tulet. Pisti sitten lopulta lääkäriin murahtaen, että mene sinne, kun sillä on parempi palkkakin. Kyseinen hoitaja ei siis tiennyt lääkehoidosta mitään, ja oli jo alusta lähtien paskalla asenteella. No, eipä tuosta voi herkistyä, kyllä niitä urpoja riittää :D.