Ammatti josta saat inhonväristyksiä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Insinöörit. Kaikki reilut kymmenisen kappaletta ketä tunnen on ihme besserwissereitä ja älypuhelin runkkareita.

Insinöörit. Kaikki reilut kymmenisen kappaletta ketä tunnen on ihme besserwissereitä ja älypuhelin runkkareita.

Nyt mä ainaki loukkaannuin :D

..mulla on vanha känny, enkä edes surffaa sillä netissä. Sitäpaitsi tiedän sinua paremmin, ettei tuo yleistys päde kaikkiin. ;)

Kiinteistönvälittäjä on viimeksi saanut aikaan väristyksiä. Vaatii kyllä pokkaa väittää asioita, jotka kumoutuvat pikaisella vilkaisulla isännöitsijäntodistuksesta. Pitävätkö ne oikeasti ihmisiä niin tyhminä?

Kiinteistönvälittäjä on viimeksi saanut aikaan väristyksiä. Vaatii kyllä pokkaa väittää asioita, jotka kumoutuvat pikaisella vilkaisulla isännöitsijäntodistuksesta. Pitävätkö ne oikeasti ihmisiä niin tyhminä?

Tähän on pakko yhtyä. Mikä on näiden "olioiden" ammattitaito ja vastuu?!

Palvelualalla olevat ihmiset jotka ei osaa käyttäytyä ammatillisesti.
Esim. Ite aina reippaana kaupassa kassalle mennessä tervehdin nii yks tietty myyjä lähikaupas ei moikkaa eikä ees sano laskun summaa :D :(

juu kyllä asiakas palvelijan pitää osata käyttäytyä mutta sinänsä noissa hommissa ei pärjää herkkä ihminen esim: voihan olla että sinua ennen on ollu joku todella ikävä asiakas joka on valittanut mitä ihmeellisemmistä asioista.. ja asiakaspalvelijahan kun ei vastaan saa sanoa..

mutta onhan se totta vaikka olis 1 paska asiakas ei pitäs purkaa 10:neen muuhun :)

aikalailla melkein millä tahansa hyväpalkkasella alalla työskentelevä ihminen tuo väristyksiä koska katsoovat muita alas.. (kun mää ansaitsen...

Vittumaiset asiakaspalvelijat, sellaiset elämään kyllästyneet keski-ikäiset tädit joita jokainen on virastoissa tavannut, näin nyt stereotypiana.

Sitten taas hyvät asiakaspalvelijat/myyjät jne. heitä arvostan paljon. Jos saan jossakin paikassa poikkeuksellisen hyvää palvelua, käyn siellä uudestaan.

e. Yleensäkin on hienoa olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka hoitavat työnsä hyvin ja ovat ylpeitä siitä että ovat alansa ammattilaisia, oli duuni mikä tahansa. Hälläväliä-tyyppejä on jokaisessa duunissa, jokaisella tasolla ihan liikaa. Kaikenmaailman motivaatiosaikkuilijat saisi potkia pihalle!

Näin insinöörinä pakko olla samaa mieltä vaikken mielestäni besserwisseri olekkaan ja älypuhelimet ei kiinnosta pätkän vertaa. Mutta about viisitoista vuotta kaiken maailman projekteita pyörittäneenä ja huomanneena että maailma/työt ei siitä mihinkään muutu voi vaan todeta että on tää niin vitun tylsää että mikähän siinä oli ettei nuorena voinnut opiskella jotain mielenkiintoista ammattia...

Hmm. Joku sanoi täällä että poliiseja, pokeja ja vartiomiehiä vihataan sen takia, jos on ollut niiden kanssa tekemisissä negatiivilla kokemuksilla. Koskeeko se myös PV:n kouluttajia?

Itsellä ei mitään pahaa ole mistään sanoa, ei edes viimeiseksi mainitusta, vaikka kaikilta on paskaa niskaa joskus satanutkin.

Psykologi kyllä saa karvat pystyyn.

Olin tässä muutaman päivän sairaalassa ja siellä jotkut hoitajat rupes vituttaa ihan kunnolla. Otin yöllä astmalääkettä kun ahdisti henkeä. Mieshoitaja sattu olee siinä lähistöllä ja tuli sanoo, et kello on 4 yöllä, mihin sä MUKA tähän aikaan tarviit astmapiippua ja sano sen vielä silleen vittumaisella äänellä. Siis voi jumalauta mikä idiootti:david: Seuraavana päivänä mulla jäi kaukosäädin ruokatarjottimelle, niin hoitaja sanoo, et aika törkeetä tollanen, kannattas vähän ajatella eikä jätellä sitä kaukosäädintä mihin sattuu. Ihan kun olisin tarkoituksella sen siihen jäätäny. Yks hoitaja taas kysy aamulla nukuinko hyvin, sanon en ja sit tää kysyy, et no mikähän se nyt sulla oli kun ei nukuttanu, sanon, et kun yskitti koko ajan, niin hoitaja sanoo no jopas on ihme juttu. Muutenkin monet hoitajat oli naama norsunvitulla koko ajan.

Vittu tarviiko sitä hoitajaks alkaa, kun ihmisten palveleminen vituttaa noin paljon!?:curs:

Edt. Unohtu mainita, kun sanoin hoitajalle, et en sitten syö lounasta, kun ei ole nälkä, niin tämä vaatii hirveet selitykset ja intttää koko ajan vastaan. Vähän aikaa, niin hän tuo ruoan pöytään. Sanoin, että en mä nyt vaan syö kun ei maistu, haluun nukkua. Tää sit sanoo, et no sun takias nyt joudutaan heittää hyvät ruoat pois. En syöny ruokaa ja sit tullaan hakemaan se pois päätä pyöritellen.

Olin tässä muutaman päivän sairaalassa ja siellä jotkut hoitajat rupes vituttaa ihan kunnolla. Otin yöllä astmalääkettä kun ahdisti henkeä. Mieshoitaja sattu olee siinä lähistöllä ja tuli sanoo, et kello on 4 yöllä, mihin sä MUKA tähän aikaan tarviit astmapiippua ja sano sen vielä silleen vittumaisella äänellä. Siis voi jumalauta mikä idiootti:david: Seuraavana päivänä mulla jäi kaukosäädin ruokatarjottimelle, niin hoitaja sanoo, et aika törkeetä tollanen, kannattas vähän ajatella eikä jätellä sitä kaukosäädintä mihin sattuu. Ihan kun olisin tarkoituksella sen siihen jäätäny. Yks hoitaja taas kysy aamulla nukuinko hyvin, sanon en ja sit tää kysyy, et no mikähän se nyt sulla oli kun ei nukuttanu, sanon, et kun yskitti koko ajan, niin hoitaja sanoo no jopas on ihme juttu. Muutenkin monet hoitajat oli naama norsunvitulla koko ajan.

Vittu tarviiko sitä hoitajaks alkaa, kun ihmisten palveleminen vituttaa noin paljon!?:curs:

Edt. Unohtu mainita, kun sanoin hoitajalle, et en sitten syö lounasta, kun ei ole nälkä, niin tämä vaatii hirveet selitykset ja intttää koko ajan vastaan. Vähän aikaa, niin hän tuo ruoan pöytään. Sanoin, että en mä nyt vaan syö kun ei maistu, haluun nukkua. Tää sit sanoo, et no sun takias nyt joudutaan heittää hyvät ruoat pois. En syöny ruokaa ja sit tullaan hakemaan se pois päätä pyöritellen.

Voi saatana! Kyllä oli NIIN raivostuttava viesti, etten tiedä pystynkö enää kirjoittamaan järkevästi. Mikäli nimimerkkisi vuosiluku kertoo syntymävuotesi, niin tiedän tasan tarkkaan millainen potilas sinä olet. Näitä nuoria jannuja on nähty, VAIKKEN itse hoitsu olekaan...

Sairaanhoitajat EIVÄT ole mitään ihmisten palvelijoita. Kun pikkuinen jani-petteri on kipeä ja joutunut sairaalaan, laittaa hän kyllä hoitajat juoksemaan jokaisen asian takia. Ja jos joku sanoo ei-niin-iloisesti takaisin, niin heti vedetään herneet nenään aivoihin asti. Hoitajat saavat niin paljon paskaa niskaansa ennen kaikkea potilailta ja heidän omaisiltaan, etten ihmettele jos joskus sanoo vähän kärttyisemmin. Miten helvetissä sä kuvittelet, että kukaan jaksaa joka päivä olla kuin Naantalin aurinko?!

Ja kysyn vaan, miten herra ilopilleri luulee, että sairaalat toimisivat, jos hoitajia EI olisi? Perkele!

Ei ole ihmisten palvelijoita ei. Väärä sanamuoto oli, en aatellu tota palvelemis sanaa niin syvästi, tarkotin työntekoa. Korjaan: Tarviiko sitä hoitajaks alkaa jos se on niin ärsyttävää hommaa, et pitää alkaa vittuilee. On se musta kyl vähän ärsyttävää, jos aletaan vittuilee, kun vahingossa UNOHTAA kaukosäätimen tarjottimelle tai ottaa astmapiippua. Tai tungetaan väkisin ruokaa, josta sain sellasen kuvan, et hoitaja yrittää vaan ärsyttää. En mä kyl sielä hoitajia juoksuttanu. EVVK. Kerran painoin yöllä nappia, kun olivat unohtaneet antaa tippatelineen, et pääsen vessaan. Muuta asiaa ei niille ollu. Ei mua YHTÄÄN haittaa jos ollaan naama norsunvitulla vaikka ohi kävellessä, mutta jos tullaan siihen juttelee tän näkösenä: :jahas: ja äänensävy on töykeä, niin sitä tekis mieli heittäytyä samanlaiseks ja vastata samanlaisella äänensävyllä. Eli jos vituttaa, niin sen vitutuksen purkaminen toiseen on väärin imo.

Kaks viestiä ylöspäin, todella järkevää tekstiä. Tai ei sittenkään. "Mikäli nimimerkkisi vuosiluku kertoo syntymävuotesi, niin tiedän tasan tarkkaan millainen potilas sinä olet." Vituttaa ihan saatanasti tämmöinen yleistäminen. Niin turhaa haukkumista, ja heti käänsit kaiken negatiivisuuden Protein -90:seen, kun vain näit hänen oletetun ikänsä.

Ja sitten vielä sekin, että sen verran osaan sanoa asiasta, kun sisko toimi sairaanhoitajana, että ei tommoinen peli vetele. Kyllä siinä jo valmiiksi sairaiden ja kivuissaan olevien ihmisten ääressä PITÄÄ olla ystävällinen, sillä vain pienikin hymy voi jo auttaa toisen päivää. Ja sitten taas mököttämällä ja tiuskimalla kaikilla on paska olo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom