Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
erkjetter sanoi:no ei leuanvedot todellakaan ojentajiin ota. selkään ottaa, hauiksiin kanssa tilanteesta riippuen kuinka paljon.
a.m sanoi:kyssäreitä:
1.Tehdäänkö pohkeet istualtaan, niin että varpaat pienillä korokkeilla (esim. painojen päällä) ja sitten paino polvien päällä?
2.Mä ku teen pohkeet nii laitan varpaat korokkeille, mutta millainen on itse liike onko niin että kantapäät nostetaan LATTIASTA YLI VARPAIDEN KORKEUDEN NIIN YLÖS KUIN PÄÄSTÄÄN JA SITTEN LASKETAAN TAKAISIN LATTIAAN "LEPÄÄMÄÄN" VAI EIKÖ KANTAPÄITÄ LASKETA MAAHAN?
3.Onko tekniikaltaan oikeanlainen kyykky sellainen että selkä "kaatuu" hieman eteenpäin eli saako näin käydä itellä ainakin käy näin tasapainon takia eli ei mennä selkä kohtisuoraan lattiaa kohden vaan hiukan kaatuen eteen kuitenkin selkä suorassa kyse takakyykystä ja pitääkö takakyykyssä perse mennä reilusti taakse (=mahollisimman taakse) että polvet ei menis eteen ja etukyykyssä selkä pitää vissiin pitää mahollisimman kohti suoraan lattiaan nähden että teho tulis etureiskalle?
4.smjv:stä mike sanoo tuolla toisella paikalla että polvet ei tarvii olla mahollisimman suorassa vaan lievässä koukussa taas toisaalla väitetää et ne pitää tikkusuorassa kummin siis teette? onko tikkusuorassa mitää haittaa polville ? miksi mulla ei smjv mee jaloille vaan alaselällä onko huono alaselekä entä kun tavan mave käy jo jalkojenkin päälle teenkö sen oikeen teen sen silleen että oon alus hullussa kyykyssa tanko käteen vedä alus jaloilla kunnes polvet suoristuu sen verran et on maho suoristaa selekä sit ku oon suoristanu kaadan selkäni alas sen verrran et ne o polvie alapuolel sit polvet koukkuuun on kai oikee mitä mä nyt tota ees kirjotin sinne ku ei tarvii no olkoon
edit: mikä muuten on ku vedän 30 leukaa niistä varmaan 20 saisin myötä otteella ja kunnon tekniikalla(painan 70kg), mut sit ku teen ylätaljaa niin teen sitä 40kg:llä ja jotain 3*15 molemmat noilla käy kyllä selkään mut ootahan ku laitan ylä taljaan jonkun 60 saan kyllä varmasti sen 15 mut habat on palanu loppun ja selässä ei tunnu miltään
aatelin kai ruveta tekee leukoja mut pitäs vissiin kymppi olla lisäpainona , mihin te sen lisä painon laitatte reppuun? mihin mä voisin sen laitaa?
a.m sanoi:3.Onko tekniikaltaan oikeanlainen kyykky sellainen että selkä "kaatuu" hieman eteenpäin eli saako näin käydä itellä ainakin käy näin tasapainon takia eli ei mennä selkä kohtisuoraan lattiaa kohden vaan hiukan kaatuen eteen kuitenkin selkä suorassa kyse takakyykystä ja pitääkö takakyykyssä perse mennä reilusti taakse (=mahollisimman taakse) että polvet ei menis eteen ja etukyykyssä selkä pitää vissiin pitää mahollisimman kohti suoraan lattiaan nähden että teho tulis etureiskalle?
a.m sanoi:4.smjv:stä mike sanoo tuolla toisella paikalla että polvet ei tarvii olla mahollisimman suorassa vaan lievässä koukussa taas toisaalla väitetää et ne pitää tikkusuorassa kummin siis teette? onko tikkusuorassa mitää haittaa polville ? miksi mulla ei smjv mee jaloille vaan alaselällä onko huono alaselekä entä kun tavan mave käy jo jalkojenkin päälle teenkö sen oikeen teen sen silleen että oon alus hullussa kyykyssa tanko käteen vedä alus jaloilla kunnes polvet suoristuu sen verran et on maho suoristaa selekä sit ku oon suoristanu kaadan selkäni alas sen verrran et ne o polvie alapuolel sit polvet koukkuuun on kai oikee mitä mä nyt tota ees kirjotin sinne ku ei tarvii no olkoon
Javier88 sanoi:Mites sais kiinteytettyy kroppaa hyvin onko ehdotuksii? Vatsa- ja rintalihakset löytyy mut päällä on ylimäärästä.. Millä lähtis??
raipee sanoi:Jos polkee pyörää ja on rasvanpoltto mielessä, niin voiko rasvaa palaa myös esimerkiksi käsivarsista vai keskittyykö tämä rasvanpoltto niiden lihasten ympärille mitä käytetään ? Kiitän vastauksista!
BoneFish sanoi:Missä menee pieleen kun kyykyssä tuntuu alaselässä? En tiedä kuuluisiko tuntua etureisissä, mutta saan tuntuman vaan takareisiin, perseeseen ja alaselkään. Vai onko tuo nyt sitten ristiselkä... (?)
BoneFish sanoi:Lisäksi mistä saisin sen vanhan kalorilaskurin ladattua? Tuolla kalorilaskuri.fi:ssä kun pitää näemmä maksaa että sitä voi käyttää.
Joonaz sanoi:Onko kaksikertaa viikkoisesta pelkästä selkätreeni päivästä hyötyä maksimaaliseen selän kasvatukseen. Tuo treeni upoteiitaisiin nelijakoisen ohjelman sekaan.. vai onko liika liikaa? toisaalta tekeväthän aikamonet penkkiäkin parikertaaa viikkoon vaikka normaali treenijako onkin kunnossa.
Ei missään nimessä. Kahvi ei sido rasvaa vaan kahvin kofeeini pitää teidät hereillä ja nopeuttaa aineenvaihduntaa näin ollen kroppanne poltaa enemmän kaloreita ja rasvaa tirisee jos olette miinuskaloreilla.Knaas sanoi:Tahtoisin tietää, että sitooko kahvi rasvaa, kun jossain on näin väitetty. Eli joudunko luopumaan kahvista dietin ajaksi?
Kun foorumi ei anna editoida omia viestejä tällä hetkellä niin laitan vielä toisen kysymyksen perään. Onko näin että lihassolujakauma on lähes kokonaan perinnökllistä ettei siihen voi itse kovinkaan paljoa vaikuttaa?Basher sanoi:Voisiko joku antaa pienen tietopläjäyksen nopeista ja hitaista lihassoluista?
Kitoos ;)