Masterpiece sanoi:
Mitä tehdä ku jalat on aivan saatanan jumissa eilisen jalkareenin jälkeen, koska unohdin venytellä

Venyttele pikkasen ja lähde pienelle, rauhalliselle kävelylenkille. Ei mun mielestä ainakaan tekemättömyys mitään auta, saat vaan maata viikon. Sillä se paranee millä tullukkin:D Mulla just nyt sama homma, mutten siitä sen kummemmin välitä..vähän sattuu kävely mut pitää ne jalkatreenit kunnolla tehdä:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palautusjuoman ohjeissa sanotaan, että 1-2 desiä sekoitetaan 3 desiin vettä. Juoma nautitaan puoli tuntia ennen treenia ja heti treenin jälkeen. Meinaako tämä sitä, että sekoitan ennen treeniä desin jauhetta veteen ja juon sen ja treenin jälkeen sekoitan taas desin jauhetta veteen ja juon. Vai tarkoittaako se sitä, että juon puolet sekoituksesta ennen treeniä ja loput jälkeen?

Joo, kiitoksia.

Näenkö aivan väärin, vai pitääkö esim. tuossa tangolla/käsipainolla käännössä paino/tanko viedä toillein sormienpäälle? Eli tavallaan avata sormet?

Joo sanoi:
Joo, kiitoksia.

Näenkö aivan väärin, vai pitääkö esim. tuossa tangolla/käsipainolla käännössä paino/tanko viedä toillein sormienpäälle? Eli tavallaan avata sormet?

jep, sormenpäiden varassa alhaalla se tanko, eron huomaa heti tehdessä että tuollein ottaa paljon paremmin.

Laaksonen sanoi:
Olen yleensä dietin aikana vetänyt kofeiinitabletteja naamariin ennen aerobista treeniä. Tällä olen pyrkinyt nopeuttamaan rasvan palamista.
On kuitenkin tullut huomattua, että jo muutaman käyttökerran jälkeen kofeiinitableteista katoaa piristävä vaikutus. Entä mites on rasvaa polttavan vaikutuksen kanssa? Eli jos piristävä vaikutus katoaa, niin eikö tableteista ole silloin mitään hyötyä laardin poistossakaan?
Perkules ku mut ignoorataan ihan täysin :curs:
Tai sit vaan kyselen liian vaikeita :(

Laaksonen sanoi:
Perkules ku mut ignoorataan ihan täysin :curs:
Tai sit vaan kyselen liian vaikeita :(

Mutulla sanon, että ota enempi kofeiinia. Tosin keholla on tietty vaste, tietty maksimiarvo, jonka ylittäessään ei kofeiinimäärällä ole niinkään väliä. Vai olenko taas väärässä?
Joka tapauksessa en kuitenkaan usko rasvanpolttovaikutuksen katoavan.

Trainer11 sanoi:
onko se maastaveto suorin jaloin, vai tavallinen?
Mave = Maastaveto eli tavallinen
SJMV = Suorin jaloin maastaveto

Doggoned sanoi:
Mutulla sanon, että ota enempi kofeiinia. Tosin keholla on tietty vaste, tietty maksimiarvo, jonka ylittäessään ei kofeiinimäärällä ole niinkään väliä. Vai olenko taas väärässä?
Joka tapauksessa en kuitenkaan usko rasvanpolttovaikutuksen katoavan.
Taisit ymmärtää kysymykseni hieman väärin.
Tarkoitin, että kun kofeiini ei enää piristä, niin voiko se kuitenkin vielä nopeuttaa rasvan palamista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom