Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se elimistö sitä kaipaa mutta pää kaipaa.Mun on todettava että ilman hiilareita aamulla reenaaminen on perseestä. Testannut varmaan 10 kertaa aamupalalla jossa joku kananmuna-rahka-kahvi kombo. Reeni on ihan eri tasolla 100g hiilari 20-30g proteiini aamupalalla.
Ei se elimistö sitä kaipaa mutta pää kaipaa.
Itsellä ihan sama juttu että ihan turha lähteä aamulla tyhjällä vatsalla kun ei vaan ole siihen henkisesti valmis.
Kerrotko lisää tästä miten keho säätelee glykogeenin polttoa ja imeytymistä kellon mukaan?Minä taas aloitan aamun kananmunilla, heralla ja jollain hiilareilla. Sehän selittää paljon, että rauta painaa hitosti tyhjällä mahalla minulla, kun taas paastoon tottuneella ihmisellä keho osaa säännöstellä polttoaineen niillekin tunneille kun sitä ei ole saatavilla.
Hyvin loogiseltahan se kuulostaa. Meitin elimistö on äärimmäisen sopeutuvainen.Kerrotko lisää tästä miten keho säätelee glykogeenin polttoa ja imeytymistä kellon mukaan?
Ei nää kaikki ole itsestäänselvyyksiä, ainakaan mulle. Oletan että vittuilet etkä oikeasti halua että kerron.Kerrotko lisää tästä miten keho säätelee glykogeenin polttoa ja imeytymistä kellon mukaan?
Eikai nyt toiselle saa kettuilla, sehän olisi rumaa?Ei nää kaikki ole itsestäänselvyyksiä, ainakaan mulle. Oletan että vittuilet etkä oikeasti halua että kerron.
Sanosin että harjoittele moninivelliikkeitä alkuun salilla, eli kyykky, penkki, maastaveto, rinnalleveto ja leuanveto. Niillä saa räjähtävyyttä ja perusvoimaa koko kehon lihaksistolle. Treenaa progressiivisesti eli pyri lisäämään painoa joka liikkeeseen viikottain tai vähintään kahden viikon välein ja muista myös levätä.Hei ,
Olen 20-vuotias mies. Laihahko.
Elikkäs kyselisin neuvoja millaista treeniä pitäis tehdä , jotta sais lihasmassaa ja lihasvoimaa , jos harrastaa jotain muuta. Eli aloitin vapaaottelun perus kurssin ja minulla on treenit 2x tiistai ja 2x torstai. Ja kiinostun on kova ja treenien määrä varmaan kasvaa kurssin jälkeen. Mutta mimmoista treeniä tässä vaiheessa kannattaisi tehdä salin puolella?
Kiitos jo etukäteen ja toivon asiallisia vastauksia.
Esim. Joe Defrancon Limber 11?Onko mitään toimivaa valmista ohjelmaa jossa keskitytään liikkuvuuden parantamiseen, lihashuoltoon, pienillä painoilla tekemiseen itse saliohjelman lisäksi? Luultavasti joku oikeakin nimi tollasella on. Sali kun on 20m päässä niin voisi tehdä moista välipäivinä.