1. Ohjelmaa taitaa porukka vaihella vähä oman mieltymyksensä mukaa. Itse tehny samalla ohjelmalla 2-9 kuukauden pätkiä. Sillon kannattaa ainaki pysyvämmin vaihella toistomääriä/liikkeitä/ohjelmaa, kun tuntuu et tulokset junnaa paikoillaa. Ite en oo viime aikoina ottannu mitää tiettyy aikaa, että miten pitkää jotain tiettyä reeniohjelmaa noudatan, vaan menny ihan omien tuntemusten mukaan. Jos reenit kulkee niin mitä sitä vaihtamaa? Tietenkin voi tehä pääkopalle välillä hyvää vaihtaa ohjelmaa nii saa vähä uutta sisältöö reenii.
2. Toi erikoistekniikoiden käyttö riippuu vähän ohjelmasta. Erikoistekniikoita käytetään juuri sen takia, että lihakset saavat ärsykettä johon eivät ole tottuneet sekä sen taki, että saadaan viimeiset mehutkin lihaksesta irti. Jos reenaat samaa lihasta useampaan kertaan viikossa, niin ei noita erikoistekniikoita välttämättä ihan hirveästi kannata käyttää, koska voi haitata palautumista. Tietenkin itse kokeilemalla sitä omat rajat sitten löytää mitä tulee palautumiseen. Jos reenaat lihaksen vain kerran viikossa on ihan hyväki käyttää erikoistekniikoita reenissä, koska tällöin lihaksen voi reenata aivan loppuun, sillä aikaa palautumiseen on reilusti. Erikoistekniikoitakin on aivan hirveä määrä ja niitä voi oikeastaan itse keksiä lisää. Eli ei kannata jumittua niissäkään vain muutamaan vaan varioida niitä oman mielen mukaan. Näin saa todella hyvää vaihtelua reeniin. Kuitenkin neuvoisin myös ihan perus suoriasarjoja myös käyttämään oli ohjelma sitten mikä vain.
3. Tuo viikon miinuskalori jakso ei nyt varmaan siihen rasvanpolttoon ole mikään optimaalinen vaan vaatisi varmaan vähän pitempää miinuskalori jaksoa. Kuitenkin tuollaisilla lyhyillä miinuskalorijaksoilla voi buustata kehon aineenvaihduntaan, jolloin tuon miinuskaloriviikon jälkeen elimistö saattaa ottaa ravintoa paremmin vastaan. Tämä taas tarkoittaa mahdollisesti parempaa lihasten kehitystä.