Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
muutes, mitä eroo näis dextrossa ja malto6:ssa on? Sen tiiän, et Dextro on lyhytketjuinen hilarijauhe ja malto6:n on pitkäketjuinen hilarijauhe..onks välii kumpaa käyttää palarissa? Itse käytän tällä hetkellä palarissa heraa ja dextroa(70g+30g) ..nii ja sit tosta proden ja hilarin suhteesta palarissa, siitä jos joku voisi kommentoida :D
Tuleeko SJMV tehdä aivan suorin jaloin, jalat hieman koukussa ja koko liikkeen ajan samassa kulmassa, vaiko tehdä pieni jousto liikkeen aikana?
Tuosta http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBStraightLegDeadlift.html
ainakin tulis takuulla sairaalareissu, sen verran puupökkelöitä ja selkävikaisia tässä ollaan venyttelyistä huolimatta. :lol2:
...ja onko liike tehokas tehtäessä vain polviin asti vai täytyykö tehdä alas asti? (ei taivu ei)
onko merkitystä juoko päivittäin lusikallisen rypsiöljyä vai lusikallisen juoksevaa rypsiöljyvalmistetta?
katso että se on kylmäpuristettua eli pelkästään mekaanisin keinoin puristettua öljyä. Usein nimellä extra virgin tms.
Ne on aavistuksen kalliimpia mutta ne ovat juuri niitä hyviä rasvoja joita pitää saada
tuollaista minulla on. Tietenkin väärää eikös? Ei ainakaan lue mitään että olisi kylmäpuristettua mutta enpä muista ikinä mistään muustakaan purkista vastaavaa tekstiä lukenut.. Eli mikä olisi sitten normaaleista kaupoista saatava varmasti oikea rypsiöljy? :(
Tällainen asia alkanut vaivaamaan,eli olen noilla 7kg:n kässäreillä jumittanut jo muutaman kuukauden paikallaan
Teen noin 3x10 ja aina yhtä tiukka tunne olkapäissä:urjo:
Pitäisikö ensi treenissä koittaa kaseilla 3x6?
mitenköhän paljon unen määrän vaihtelevuus vaikuttaa kehitykseen? itsellä tulee välistä 4 tunnin yöunia kun välistä saattaa vierähtää 11 tuntiakin. useimmiten kummiskin tuo 7-10h. eniten häiritsee nuo lyhkäseksi jääneet yöunet kun herää aamulla pirteänä mutta parin tunnin päästä heräämisestä huomaa olevansa kunnolla väsynyt ja koko päivä menee vähän nollat tauluisssa