10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muutes, mitä eroo näis dextrossa ja malto6:ssa on? Sen tiiän, et Dextro on lyhytketjuinen hilarijauhe ja malto6:n on pitkäketjuinen hilarijauhe..onks välii kumpaa käyttää palarissa? Itse käytän tällä hetkellä palarissa heraa ja dextroa(70g+30g) ..nii ja sit tosta proden ja hilarin suhteesta palarissa, siitä jos joku voisi kommentoida :D

Sjmv

Tuleeko SJMV tehdä aivan suorin jaloin, jalat hieman koukussa ja koko liikkeen ajan samassa kulmassa, vaiko tehdä pieni jousto liikkeen aikana?
Tuosta http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBStraightLegDeadlift.html
ainakin tulis takuulla sairaalareissu, sen verran puupökkelöitä ja selkävikaisia tässä ollaan venyttelyistä huolimatta. :lol2:

...ja onko liike tehokas tehtäessä vain polviin asti vai täytyykö tehdä alas asti? (ei taivu ei)

Viimeksi muokattu:
muutes, mitä eroo näis dextrossa ja malto6:ssa on? Sen tiiän, et Dextro on lyhytketjuinen hilarijauhe ja malto6:n on pitkäketjuinen hilarijauhe..onks välii kumpaa käyttää palarissa? Itse käytän tällä hetkellä palarissa heraa ja dextroa(70g+30g) ..nii ja sit tosta proden ja hilarin suhteesta palarissa, siitä jos joku voisi kommentoida :D

Itse taisin joskus kysyä tuota malton ja dextron eroa. Ero on käsittääkseni imeytymisessä, mutta aloittelijalle sillä ei ole käytännössä väliä. Itse käytin maltoa ja nyt olen käyttänyt dextroa. En ole huomannut mitään eroa. Ehkä maku on hieman erilainen.

Toi 70g heraa kuulostaa tosi paljolta. Pussin kyljessä suositellaan 30g, itse olen käyttänyt palkkarissa 45g. Tietysti, jos muusta ravinnosta ei saa tarvittavaa protskua, niin tuskinpa tuo kuolemaksikaan on

pitääkin pienentää tuo hera 50g ^^ ..ny mul on tommosta pro power whey heraa..kyljessä lukee annos määrässä, et "3 tai 5 ruokalusikallista" ..meinaako, et yks ruokalusikallinen on 15g? =/

Tuleeko SJMV tehdä aivan suorin jaloin, jalat hieman koukussa ja koko liikkeen ajan samassa kulmassa, vaiko tehdä pieni jousto liikkeen aikana?
Tuosta http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBStraightLegDeadlift.html
ainakin tulis takuulla sairaalareissu, sen verran puupökkelöitä ja selkävikaisia tässä ollaan venyttelyistä huolimatta. :lol2:

...ja onko liike tehokas tehtäessä vain polviin asti vai täytyykö tehdä alas asti? (ei taivu ei)

Ei kannata tehdä polvet lukossa, vaan polvet vähän koukussa koko ajan. Lue tuolta "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" -osiolta se SJMV-tredi, siellä se on hyvin selostettu.

onko merkitystä juoko päivittäin lusikallisen rypsiöljyä vai lusikallisen juoksevaa rypsiöljyvalmistetta?

katso että se on kylmäpuristettua eli pelkästään mekaanisin keinoin puristettua öljyä. Usein nimellä extra virgin tms.

Ne on aavistuksen kalliimpia mutta ne ovat juuri niitä hyviä rasvoja joita pitää saada :)

Vipunostot sivuille

Tällainen asia alkanut vaivaamaan,eli olen noilla 7kg:n kässäreillä jumittanut jo muutaman kuukauden paikallaan:zzzz:
Teen noin 3x10 ja aina yhtä tiukka tunne olkapäissä:urjo:
Pitäisikö ensi treenissä koittaa kaseilla 3x6?

katso että se on kylmäpuristettua eli pelkästään mekaanisin keinoin puristettua öljyä. Usein nimellä extra virgin tms.

Ne on aavistuksen kalliimpia mutta ne ovat juuri niitä hyviä rasvoja joita pitää saada :)

tuollaista minulla on. Tietenkin väärää eikös? Ei ainakaan lue mitään että olisi kylmäpuristettua mutta enpä muista ikinä mistään muustakaan purkista vastaavaa tekstiä lukenut.. Eli mikä olisi sitten normaaleista kaupoista saatava varmasti oikea rypsiöljy? :(

tuollaista minulla on. Tietenkin väärää eikös? Ei ainakaan lue mitään että olisi kylmäpuristettua mutta enpä muista ikinä mistään muustakaan purkista vastaavaa tekstiä lukenut.. Eli mikä olisi sitten normaaleista kaupoista saatava varmasti oikea rypsiöljy? :(

Hae nimenomaan etiketistä "kylmäpuristettu" tai "virgin" tms. Itse käytän pirkan kylmäpuristettua oliiviöljyä mutta rypsin puolelta löytyy ainakin nimellä "virgino".

http://www.virgino.fi/

Tällainen asia alkanut vaivaamaan,eli olen noilla 7kg:n kässäreillä jumittanut jo muutaman kuukauden paikallaan:zzzz:
Teen noin 3x10 ja aina yhtä tiukka tunne olkapäissä:urjo:
Pitäisikö ensi treenissä koittaa kaseilla 3x6?

Vaihtele sarjapituuksia, eli kyllä, ens reenissä ja sitä seuraavassa vedät vaikka ton 3x6 setin isommilla painoilla. Toivottavasti teet noi viparit myös oikeella tekniikalla, eihän ne tulokset muuten meinaan nouse :) Muista muutella noita sarjapituuksia vaikka kuukauden välein, vaikka 6-8, 8-10 ja 10-12. Muista tää myös muiden lihasten kohdalla ettei nekin jää jumittaan! :whip:

Saa kai täällä myös tiedustella jotakin treeniä, kun itse en ole sellaista topicia täältä löytänyt.

Eli tiedustelisin täältä joskus löytämääni treeniä, jonka pitäisi valmistaa varusmiespalvelusta varten. Haulla löytyi niin paljon, etten jaksanut alkaa selailemaan. Varusmiespalvelus 1-1,5 vuoden päässä ja alkoi kiinnostaa.

Ei siihen sen kummemmin tarvitse varautua, hyvä yleiskunto riittää. Yleistä liikuntaa ja salilla veivausta niin hyvä tulee!

mitenköhän paljon unen määrän vaihtelevuus vaikuttaa kehitykseen? itsellä tulee välistä 4 tunnin yöunia kun välistä saattaa vierähtää 11 tuntiakin. useimmiten kummiskin tuo 7-10h. eniten häiritsee nuo lyhkäseksi jääneet yöunet kun herää aamulla pirteänä mutta parin tunnin päästä heräämisestä huomaa olevansa kunnolla väsynyt ja koko päivä menee vähän nollat tauluisssa :)

mitenköhän paljon unen määrän vaihtelevuus vaikuttaa kehitykseen? itsellä tulee välistä 4 tunnin yöunia kun välistä saattaa vierähtää 11 tuntiakin. useimmiten kummiskin tuo 7-10h. eniten häiritsee nuo lyhkäseksi jääneet yöunet kun herää aamulla pirteänä mutta parin tunnin päästä heräämisestä huomaa olevansa kunnolla väsynyt ja koko päivä menee vähän nollat tauluisssa :)

Tarkempaa tietoa ei ole, mutta uskon että on terveellisempää/kehittävämpää nukkua keskimäärin esim. 8h/yö siten että nukkuu aina sen 7-9h, kuin siten että nukkuu 4-12 tuntia, kuitenkin keskimäärin "tarpeeksi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom