Aloitin salilla käymisen joskus 14 vuotiaana (nyt 18) . Treeni tosin ollut melko katkonaista mut nyt oon yrittäny tosissaan lokakuusta asti. Paino ollu parhaillaan jotain 74 kg jolloin penkistä meni nippanappa 90, ja maasta jotain 130-140. Lokakuussa ku alottelin uudelleen ei mennyt penkistä edes 90 vaan rinnalle jäi. Nyt olen kevyempi kuin koskaan , paino tällä hetkellä 67 kg , penkkimaksimi 120 , maasta 180.Ja kaikki mikä on lähteny painosta on ollu ylimäärästä läskiä. .Eli penkki 179% oma paino (laskinkohan oikein?) jne. Aika tökeröä tekstiä varmaanki mut eka kerta ku tänne kirjottelen. Missä vaiheessa kannattaa ruveta haaveilemaan kisoista? Eli mitä on yleensä kisatulokset alle 70 kilosilla , ilman paitoja ym.
Lisäravinteita oon kans alkanu käyttään vasta nyt syksyllä ja käytössä on ollut evolutionin ja nutriplussan protskuja , lisäksi fastin kreatiinia. Palautukseen ottanu sit yleensä jotain hedelmiä ja maltoa ja protskua. Eli aika hukassa luultavasti oon myös lisäravinteiden suhteen joten niistäki saa antaa neuvoja ett mitä kannattas ostaa. Ja treeni vinkkejä kans mielellään otetaan vastaan. Aikasemmin on ollu käytössä joku 20 vuotta vanha weiderin menetelmä mut nyt viimeaikoina ite jaksotellu treeniä ilman ohjelmia. Eli mikä ois semmonen ohjelma millä ei mikään jäis ns. jälkijunaan ja kaikki tulokset nousisi?
Kiitoksia vastauksista
Lisäravinteita oon kans alkanu käyttään vasta nyt syksyllä ja käytössä on ollut evolutionin ja nutriplussan protskuja , lisäksi fastin kreatiinia. Palautukseen ottanu sit yleensä jotain hedelmiä ja maltoa ja protskua. Eli aika hukassa luultavasti oon myös lisäravinteiden suhteen joten niistäki saa antaa neuvoja ett mitä kannattas ostaa. Ja treeni vinkkejä kans mielellään otetaan vastaan. Aikasemmin on ollu käytössä joku 20 vuotta vanha weiderin menetelmä mut nyt viimeaikoina ite jaksotellu treeniä ilman ohjelmia. Eli mikä ois semmonen ohjelma millä ei mikään jäis ns. jälkijunaan ja kaikki tulokset nousisi?
Kiitoksia vastauksista