Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
Hoku sanoi:
:lol2: Muutama kymmenen pakkispaidalla varustettua körmyä hyökkää häikäilemättömästi tavisabien kimppuun ja retuuttaa nämä ulos. "No niin! Lähtekää vittuun täältä! Tää on pakkismiitti eikä muita kaivata täällä! DJ lopettaa niiden lättyjen pyörityksen justiinsa! Sinäkin kynis sieltä nurkasta(osoittaa sormella uhkaavasti hullunkiilto silmissä hämillään olevaa juhlijaa, joka hipsiikin hiljaa tiehensä) antaa heittää vaan! Noooin...Hyvä!

Kun on hetki keskusteltu treenaamisesta ja dieetin/massakauden tuloksista, DJ:lle anntetaan määräys alkaa taas soittamaan musiikkia, ja vaparit voivat alkaa... :kippis1:
Tosin se,että kirjoittelee pakkiksella ei tee kenestäkään körmyä. Kuinkahan moni abiristeilylle lähtevistä pakkislaisista on sellaisessa kunnossa, että joku ulkopuolinenkin huomaa tämän treenanneen. Veikkaan, että ei monikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totenkopf sanoi:
Tosin se,että kirjoittelee pakkiksella ei tee kenestäkään körmyä. Kuinkahan moni abiristeilylle lähtevistä pakkislaisista on sellaisessa kunnossa, että joku ulkopuolinenkin huomaa tämän treenanneen. Veikkaan, että ei monikaan.
No löysääppäs nyt sitä pipoa! Aina ei tarvi kaikkea ottaa niin vakavasti. :piis:

Ei minulla ole pipokireällä. Kirjoitin tuon vain, ettei ihmisille tule risteilyllä pettymyksiä, kun kaikki, joilla on pakkispaita, eivät olekaan massahirmuja.

Ainakin TKK:lla on käytävällä tullut vastaan porukkaa pakkispipo päällä ja yhdestäkään ei ole näkynyt päältä, että treenaisi jotain lihaksia kasvattavaa. :D

edit: ei herneitä niille joita tämä koskettaa. jatkakaa vaan kovaa. :) ja hulkki älä pelkää, tämä ei koske sua, koska et ole tullut vastaan pakkispipo päässä...

PERKELEs tääl ollaan jo potkijaisten jälkihöyryissä penkkareita viettelemäs korjaussarjan voimiN! ELikkäs, Silja Europalla sitte iltasella.. Treenanneen näköinen? :hmm: riippuu vissii katsojasta, mut anyway, tulkaa pakkis-KYNIKSET sitte jututttaan sellasta kaveria ku Kaira, tuntomerkkeinä Absolut-Vodka kravatti, Arska-metallin haalarit osa-aikaisesti ja jykevä käytös!1 on kyl kiwwaa!

naksu sanoi:
Ainakin TKK:lla on käytävällä tullut vastaan porukkaa pakkispipo päällä ja yhdestäkään ei ole näkynyt päältä, että treenaisi jotain lihaksia kasvattavaa. :D

edit: ei herneitä niille joita tämä koskettaa. jatkakaa vaan kovaa. :) ja hulkki älä pelkää, tämä ei koske sua, koska et ole tullut vastaan pakkispipo päässä...

onpa täällä kait aikas paljon noita kampailulajien harrastajiakin ja eipä niistä kauheesti nää päältä et kuinka paljon on treenaillu... superkynis Ville Vapaaottelijan ei tarvi olla kovin iso ollakseen hyvä lajissaan( :evil: )

Kyllä täälläkin ollaan odottavissa tunnelmissa....tänään tulee jo hieman kilisteltyä penkkaripäivän merkeissä :kippis1:

Lukulomalla ollaankin sitten vähemmällä viinalla liikenteesä ja pyritään keskittymään treenaukseen ja lukemiseen.

Ööööööö... Vaikken abiristeilylle lähdössä olekkaan, päätti neljännenvuodenabi sanoa känniset terveiset! Ja känni jatkukoot..

Viddu.... Miltei samoilla silmillä eilisestä lähtien ja ihan just tulee lähtö uudestaan baariin... :urjo:
Ja huamenna aamulla pitäis heti alotella risteilytankkaus. :rock:

Se on muuten lähtö lähellä :hyper:

Puoli 9 lähtee bussi ja samaan aikaan alkaa tankkaus, saa nähdä pääseekö sitä laivaan asti.

Kaira sanoi:
PERKELEs tääl ollaan jo potkijaisten jälkihöyryissä penkkareita viettelemäs korjaussarjan voimiN! ELikkäs, Silja Europalla sitte iltasella.. Treenanneen näköinen? :hmm: riippuu vissii katsojasta, mut anyway, tulkaa pakkis-KYNIKSET sitte jututttaan sellasta kaveria ku Kaira, tuntomerkkeinä Absolut-Vodka kravatti, Arska-metallin haalarit osa-aikaisesti ja jykevä käytös!1 on kyl kiwwaa!

KARU MEININKI! :thumbs: En saa unta moneen kuukauteen sun sairaitten juttujen takia :eek:
Alkaa pikkuhiljaa helpottamaan vatsakivut... :jahas:

Jees nyt nukkumaan ja aamulla lähtö klo 5.15. Edessä olisi reilun 10 tunnin linja-automatka ja sitten laivaan. Käykäähän joku kuuluttamassa pakkismiittiä koolle tai laittakaa ainakin pakkispaidat päälle niin tunnistaa sit lajitovereita laivalla. :kippis1:

Oli kyllä helvetin hauska risteily. :rock:

Olin siis Romantikalla to-pe -risteilyllä. Tiukka oli meininki, en ole nukkunut sitten torstaiaamun vielä ollenkaan. :D
Jos joku näki ihmisen tippumassa naisten päälle yläpediltä niin se saatoin olla minä. :love:

PS. Säästin muuten helvetisti rahaa kun kuljetin itse viinaa laivalle, eikä tarvinnut ostella paljoa drinkkejä. Tai siis niin paljoa kuin muuten olisi täytynyt. Ihan vinkkinä vaan kaikille jotka on vielä menossa. ;)

Tiilisukassa sanoi:
Nyt se on jo takana ja väsyttää niin prkleesti. Kyllähän siellä Marilellen Fun Clubissa vilahti ainakin yksi pakkis-paita, mutta en jaksanut lähteä perään kompuroimaan.

Eli teidät on huomattu.
Se olin MINÄ! Tosin et olis ollu ensimmäinen joka olis tullu kompuroimaan siihen mun viereen ja huutaa "pakkishhh!!1 jeaaaah!1" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom