No pakkohan tuo puurounelma oli toteuttaa :D. Voisi ottaa tavaksi. Nyt on masu täynnä ja aamua odotellen :haart:.^
^^
Ja täällä kolmas joka syö sitä illallakin, ihmettelee miksei edelliset puhujat tee samoin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No pakkohan tuo puurounelma oli toteuttaa :D. Voisi ottaa tavaksi. Nyt on masu täynnä ja aamua odotellen :haart:.^
^^
Ja täällä kolmas joka syö sitä illallakin, ihmettelee miksei edelliset puhujat tee samoin.
Mä olen nyt vetänyt yleensä sen 1dl kaurahiutaleita puuroksi(joskus menee 1,5) ja siihen päälle sit kauralesettä,ruusunmarjasosetta(sokeriton)/marjoja, kanelia ja soijamaitoa n.1,5 dl. Silti tuntuu et jää vähn nälkä. Mietin et pitäskö vetää aamupalalla myös jotain prodea enempi? Mulla on käyny parikertaa et sit olen tunnin jälkeen tosta setistä vetämässä jotain papuja suoraan purkista tai kuivattujasoijapapuja sellasenaan..
Jeps, hyvä huomio! Nyt taidankin lisätä puuroon kurpitsan ja hampunsiemeniä+pellavaöljyä,niin tulee niitä Omegoitakin heti aamusta koneistoonEihän sulla ole tossa yhtään rasvaa, ei ihme että on kohta jo nälkä. Mulla ainakin jo pienkin määrä rasvaa saa aikaa paremman kylläisyyden tunteen ja laitankin aamupuuroon Beceliä, jotta voin uskotella itselleni sen olevan voisilmä. Monethan laittaa (kylmäpuristettua) rypsäriä puuroon. Jokaisella aterialla olisi kuitenkin hyvä saada hyviä rasvoja, ei aamupala oo mikään poikkeus.
Ja toisaalta, mun mielestä 1 dl hiutaleita on aika vähän, itse laitan vajaa 2 dl, mutta mä oonkin paksu :D
Hälytys, hälytys!
En ole kaupoissa törmännyt muutamaan viikkon Myllynparas 4-viljan hiutaleisiin ollenkaan (paikallisessa s-marketissa siis). Ei kai niitä ole vain poistettu markkinoilta tai jotain Sanokaa, että ei, muuten tulee kyllä itku :itku:
Pitääkö tästä lähteä k-kauppaa kohta katsastamaan?
Ovat kyllä parhaita hiutaleita mitä tiedän. Olen nyt Nallen hiutaleilla elänyt jonkin aikaan, mutta Myllynparas on paras
Oijj, tein juuri herkkupuuroa ja kieli melkein putoaa tätä syödessä . Onpas vielä terveellistä!
Kookos-omena-kaneli puuro
-Kaurahiutaleita maun mukaan
-Raejuustoa 100-150g
-Kanelia
-Tilkka maitoa
- Omenaa raastettuna
- Teelusikallinen kookosöljyä
Puurohiutaleet kiehumaan veteen liedelle tai suoraan mikroon. Kuuman puuron sekaan tilkka maitoa, iso annos raejuustoa (jäähdyttävät annosta), raastettua omenaa, sekä lopuksi kookosöljyä. Nautitaan kylmän maitolasillisen kanssa!
..aamupuuroahan voi syödä muulloinkin kuin aamulla! :thumbs: Nyt menee sama aamupuuro myös välipalana ja ai että on luksusta! Miks en tajunnut tätä aikaisemmin? Ja miten ihmeessä sitä ei pienenä suostunut ollenkaan syömään puuroa? Sehän on ihan mieletöntä herkkua!