Jos nyt 10 vuotta vetäis tiukkaa reeniä ja söis pelkkää body safkaa. Pitää kattoo sit uudelleen tavotteita ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkonen... Multa on nyt menny varmaan jotain ohi, eli mikä tää juttu on että sun on pakko lopettaa työt? Siis jäädä pois työelämästä että ehdit lenkille ja salille? En kyllä ihan tajua :wtf:
Joo siis ihan oikein ymmärsit :D Tai siis ehtisin mä toki salille ja lenkillekkin, mutta ei ole aikaa sitten avovaimolle ja lapselle..
Joo siis ihan oikein ymmärsit :D Tai siis ehtisin mä toki salille ja lenkillekkin, mutta ei ole aikaa sitten avovaimolle ja lapselle..
kai sä saat sitten kunnolla palkkaa tuosta uhrautumisestasi?
Öööö... Okei :wtf:
Enpä ole koskaan kuullutkaan että normijampat jättäytyy pois työelämästä että ehtii salille ja lenkille ja jää aikaa muullekin. Ainoastaan jotkut IFBB PRO kaverit ei ehkä ole missään normaalissa päivätyössä, mutta kyllä niilläkin jotain PT-hommia jne tulonlähteitä varmasti on. Jännästi myös kisaavilla bodareilla ym on aikaa kolmivuorotyöhön, perheelle (mahdollisesti vaimo ja lapset) sekä siihen päälle omat treenit. Aikamoisen HC-elämää mahdat viettää jos ei päivässä 60-120min max riitä urheilulle ja muulle elämälle ilman että joutuu työttömäksi jättäytymään.
No ei muuta kuin tsemppiä valitsemallesi tielle vaikken ihan täysin nyt ymmärräkkään...
On varmasti paljon aikaa perheelle eli about tunti päivässä ja seki menee koneella istuen, ei mulle riitä niin vähä aika varsinkin ku lapsi on vielä pieni ( 2-v ) ni haluun olla enemmän paikalla..
Tämän treenaamisen 60-90min /pvä lisäksi mulla jää vapaa-aikaa 5-6h perheelle, 8h työnantajalle ja 2h vaimon kanssa kahdenkeskistä aikaa per päivä. Ja saan ihan oikeasti palkkaakin.
Nyt putos nilkka :D:D:D:D Jooooo vaik herään 3-4 joka yö ni ei se sitä aikaa lisää yhtää..Oftoppailu ja kateus päättyköön!<3
E: No nyt ku katoin teijän ikiä ni eihä tossa iässä ja vaiheessa elämää enää ole muutakun se perinteinen perheen keskeinen päiväateria, muuten sitä tahdotaan olla töissä mielellään vaikka ylitöissäkin ettei tarvi toisen naamaa nähä, toista se oli varmasti sillon nuorempana, muistelkaa
Nyt putos nilkka :D:D:D:D Jooooo vaik herään 3-4 joka yö ni ei se sitä aikaa lisää yhtää..Oftoppailu ja kateus päättyköön!<3
E: No nyt ku katoin teijän ikiä ni eihä tossa iässä ja vaiheessa elämää enää ole muutakun se perinteinen perheen keskeinen päiväateria, muuten sitä tahdotaan olla töissä mielellään vaikka ylitöissäkin ettei tarvi toisen naamaa nähä, toista se oli varmasti sillon nuorempana, muistelkaa
Haha, baarissa en käy koskaan se on viimine paikka rahan tuhlaukseen! Joskus viikonloppuna saatan muutaman oluen maistella Mutta se on kerran muutamassa kuussa kun lapsi on hoidossa ja vielä vaimokkeen kanssa niin ei mene aikaa hukkaanÄlä ravaa niin pirusti baareissa. ;)