70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähen vähän myöhässä tähän mukaan.
Tavoite:
Rasvat 10% nyt 13
Painoa 79 alaspäin 74kg
Salilla vähintään 5krt viikossa.
Kaikki kevään tentit läpi
Ei karkkia tai burgereira ja muuta paskaa
2kertaa kohtuudella keittoa (tiedossa polttarit ja häät)
Vähintään 4kertaa viikossa aamulenkki

Siinäpä se, nähdään Jussina:)

Hetkonen... Multa on nyt menny varmaan jotain ohi, eli mikä tää juttu on että sun on pakko lopettaa työt? Siis jäädä pois työelämästä että ehdit lenkille ja salille? En kyllä ihan tajua :wtf:

Joo siis ihan oikein ymmärsit :D Tai siis ehtisin mä toki salille ja lenkillekkin, mutta ei ole aikaa sitten avovaimolle ja lapselle..

Joo siis ihan oikein ymmärsit :D Tai siis ehtisin mä toki salille ja lenkillekkin, mutta ei ole aikaa sitten avovaimolle ja lapselle..

Öööö... Okei :wtf:

Enpä ole koskaan kuullutkaan että normijampat jättäytyy pois työelämästä että ehtii salille ja lenkille ja jää aikaa muullekin. Ainoastaan jotkut IFBB PRO kaverit ei ehkä ole missään normaalissa päivätyössä, mutta kyllä niilläkin jotain PT-hommia jne tulonlähteitä varmasti on. Jännästi myös kisaavilla bodareilla ym on aikaa kolmivuorotyöhön, perheelle (mahdollisesti vaimo ja lapset) sekä siihen päälle omat treenit. Aikamoisen HC-elämää mahdat viettää jos ei päivässä 60-120min max riitä urheilulle ja muulle elämälle ilman että joutuu työttömäksi jättäytymään.

No ei muuta kuin tsemppiä valitsemallesi tielle vaikken ihan täysin nyt ymmärräkkään...

kai sä saat sitten kunnolla palkkaa tuosta uhrautumisestasi?

kai sä saat sitten kunnolla palkkaa tuosta uhrautumisestasi?

Saan parhaan palkan, iloisen lapsen ja naisen ja ittenikin :) Sanottakoon vielä et rahaa tulee yhtä paljon, ni miks kävisin duunissa? Eihä tää kunnon duunia edes ollu, kuntouttavaa eli 9€ päivä -.- Ja jos kunnon duunii menisin ni jäis viel vähemmän käteen ku nyt työttömänä..En tiiä ymmärtääkö kukaa mitää mun puheist :D Mut ite oon tosi, tosi tyytyväinen tähän tilanteeseen! :) Ainiin tänää sorruin kuolemantiellä herkutteluun ja lenkin väliin jättämiseen..

Öööö... Okei :wtf:

Enpä ole koskaan kuullutkaan että normijampat jättäytyy pois työelämästä että ehtii salille ja lenkille ja jää aikaa muullekin. Ainoastaan jotkut IFBB PRO kaverit ei ehkä ole missään normaalissa päivätyössä, mutta kyllä niilläkin jotain PT-hommia jne tulonlähteitä varmasti on. Jännästi myös kisaavilla bodareilla ym on aikaa kolmivuorotyöhön, perheelle (mahdollisesti vaimo ja lapset) sekä siihen päälle omat treenit. Aikamoisen HC-elämää mahdat viettää jos ei päivässä 60-120min max riitä urheilulle ja muulle elämälle ilman että joutuu työttömäksi jättäytymään.

No ei muuta kuin tsemppiä valitsemallesi tielle vaikken ihan täysin nyt ymmärräkkään...

On varmasti paljon aikaa perheelle eli about tunti päivässä ja seki menee koneella istuen, ei mulle riitä niin vähä aika varsinkin ku lapsi on vielä pieni ( 2-v ) ni haluun olla enemmän paikalla..

On varmasti paljon aikaa perheelle eli about tunti päivässä ja seki menee koneella istuen, ei mulle riitä niin vähä aika varsinkin ku lapsi on vielä pieni ( 2-v ) ni haluun olla enemmän paikalla..

Miksi tavoitteiden pitää olla bodypainotteisia, voithan sä laittaat tavoitteet oman maun mukaisestikin. Olkoon se sitten työelämään palaaminen, vapaa-ajan lisääminen tai jotain muuta vaikka lapsen bulkkaaminen/harrastuksiin vieminen?

Jos vapaa-ajasta on pulaa herää aikaisemmin tai mee myöhemmin nukkumaan. Lapset tahtoo herätä aikaisin ainakin meillä. Lauantaina löytyy ennen 9:ää jo 2h yhteistä aikaa jos pääsee sängystä ylös.

Ei mullakaan ole mitään muuta kun nyt sais painon 105 kiloon juhannukseksi. Tavoite on vaan syödä ja syödä. Yöllä juon proden jos herään. Ei se sen kummepaa tarvi olla.

Tämän treenaamisen 60-90min /pvä lisäksi mulla jää vapaa-aikaa 5-6h perheelle, 8h työnantajalle ja 2h vaimon kanssa kahdenkeskistä aikaa per päivä. Ja saan ihan oikeasti palkkaakin.

Tämän treenaamisen 60-90min /pvä lisäksi mulla jää vapaa-aikaa 5-6h perheelle, 8h työnantajalle ja 2h vaimon kanssa kahdenkeskistä aikaa per päivä. Ja saan ihan oikeasti palkkaakin.

Nii-i. Tätä mäkin vähän mietin että miten jollain toisella voi olla yhdestä tunnista koko elämä kiinni.

Nyt putos nilkka :D:D:D:D Jooooo vaik herään 3-4 joka yö ni ei se sitä aikaa lisää yhtää..Oftoppailu ja kateus päättyköön!<3

E: No nyt ku katoin teijän ikiä ni eihä tossa iässä ja vaiheessa elämää enää ole muutakun se perinteinen perheen keskeinen päiväateria, muuten sitä tahdotaan olla töissä mielellään vaikka ylitöissäkin ettei tarvi toisen naamaa nähä, toista se oli varmasti sillon nuorempana, muistelkaa :)

Meitsikin hyppää mukaan!

Paino 75.3kg --> 80kg
Ei yhtään herkkuja, ei sitten tipan tippaa
Ei alkoholia
Ruokailu aamupalasta (n. klo 6) lähtien 2-3h välein
Ei napostelua
(((Ei vaaleaa leipää :D:D)))
Punttia 4-5krt viikossa säännöllisesti samalla ohjelmalla (tavoitteena kasvattaa sarjapainoja hiljalleen)

Siinä se kai oli. Penkissä yritän saada sen 100kiloa rikki :face::nolo:.

Nyt putos nilkka :D:D:D:D Jooooo vaik herään 3-4 joka yö ni ei se sitä aikaa lisää yhtää..Oftoppailu ja kateus päättyköön!<3

E: No nyt ku katoin teijän ikiä ni eihä tossa iässä ja vaiheessa elämää enää ole muutakun se perinteinen perheen keskeinen päiväateria, muuten sitä tahdotaan olla töissä mielellään vaikka ylitöissäkin ettei tarvi toisen naamaa nähä, toista se oli varmasti sillon nuorempana, muistelkaa :)

Älä ravaa niin pirusti baareissa. ;)

Ööö... "Katoin teijän ikiä" Voi vittu joo. Kaikki yli 30 onkin jo toinen jalka haudassa ja elämä on loppu ja perheen kesken päiväateria... :david:

Nyt koska oon niin kateellinen siitä että sä jäät jostain 9e "kuntouttavasta" duunista himaan tukia nostelemaan niin eiköhän tämä ollut tässä. Mutta joo, tsemppiä haasteisiin ja tavoitteisiin eniveis :piis:

Älä ravaa niin pirusti baareissa. ;)
Haha, baarissa en käy koskaan se on viimine paikka rahan tuhlaukseen! Joskus viikonloppuna saatan muutaman oluen maistella :) Mutta se on kerran muutamassa kuussa kun lapsi on hoidossa ja vielä vaimokkeen kanssa niin ei mene aikaa hukkaan :):)

Kukas jätkä tää LihasMidas oikein on, jos aika ei riitä ?

Mä käyn nyt dietillä aamuisin 90 min. lenkillä -> töihin 7-9 h -> salitreeni 90-100 min. -> kotona aikaa avokille ja lapsipuolelle/puolille n. kello 17.00-21.00, joskus enemmänkin ja viikonloppuisin sitten reilustikkin enemmän :)

Ti 17.4.2012 90,8 kg

Taidanpa sen verran löysätä valjaksia, että sallin itselleni tankkauksen tämän viikon sunnuntaina (alunperin piti vasta 5.5), jos paino 90 kg tai alle, muutenkin tuntuu, että kun olen 4 viikkoa ollut aina ketolla, että tehokkaimmat viikot ovat 2 ensimäistä (täällä se läski puollustelee miksi se saisi tankata :D ) Ja jos tästä tiheämmästä tankkaustahdista ei esiinny ongelmia niin jatkossa saatan mennä 12/13 pvä ketoa + 1 tankkaus systeemillä :)

Mutta tankkaus siis vain, jos VÄHINTÄÄN 90,2 kg tavoitetaan muussa tapauksessa homma jatkuu 4 viikkoisena ennen tankkausta :)

:D Taidan sit vetää tän treenaamisen ja siihen liittyvät jutut vähän överiks..Mut joo se siit offtopicist, eile tuli sit sorruttuu herkutteluun kaks kertaa, muuten pysytty hyvin tavotteissa :) Lenkille en tosin oo vielä uskaltanu lähteä..Jospa sitä huomenna sitten!

täällä odotetaan perjantain punnistusta. mässykohtauksia ei. ruokailut menny ihan hyvin. ainut vaan, et olo on et syön liikaa :)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom