70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
pe 13.4.
ei syöpöttelykohtauksia, ruokailut meni hyvin. illalla nukkumaan mennessä oli kyllä sellainen fiilis, haluan ruokaa. siirsin ajatuksen: huomenna saa nukkua pitkään, koska on vkl. aamulla saa ruokaa :)!
kaloreita tuli syötyä n. 1700, juoksulenkillä kulutin n. 500
vettä 2,5l

tänään pitää yrittää parantaa tuon veden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
La 14.4 aamupaino: 91,8 kg eli 400 g vähemmän kuin viime sunnuntaina ennen ~6000-6500 kcal herkuttelua. :)

Matkaa 84 kg:n tavoitteseen 7,8 kg tämä tulee olemaan pala kakkua :)

miten toi kalorihomma sitten menee tai miten sitä kannattaisi ajatella teidän mielestä.

jos laskurin mukaan 1800 kalorilla en liho enkä laihdu. tää on kalorimäärä on käsittääkseni työaktiivisuuden ja elintoimintojen lukema. sitten jos kulutan liikunnalla sen 500 kcal. saan syödä 2300 kcal, että pysyn tässä painossa.

eli jos en lenkkeile ollenkaan ja syön alle 1800, niin laihdun. ja jos liikun sen 500 kcal. saan syödä enemmän esim. 2100, että laihdun.

jos se on näin, niin periaatteessa eilinen 1700 kcal - 500 kcal = 1200 kaloria. tällä lukemalla sitten laihtuu.

Parhaiten sopiva kalorimäärä selviää kokeilemalla ja viikottaisella seurannalla. Kulutuslaskurit ovat SUUNTAA-ANTAVIA.

Täältä messiin. Vuoden alusta paino tippunut 87 -> 84 ja alle 80kg pitäis päästä, on vaan vitun sitkeessä ja repsahduksia ruuan suhteen tulee paljon, joita oon yrittänyt paikata helvetinmoisella liikkumisella, mutta ei tulosta.

Tosiaan:'

-Paino 84 -> 78
- Sali 4krt viikossa (välillä käyn ylimääräsiä päiviä, mutta ne sitten kevyesti)
-Nyrkkeily/MMA reenejä tulee viikolle 5
- noin 5krt viikossa sitten vielä jotain muuta reeniä, tukien kuitenkin kamppailua (keskivartalojumpat, aeroobiset varjonyrkkeilyn tms voimin jne. Lähinnä nämä menee p90x tai rushfitin tahtiin)
- 2h viikossa venyttelyä 0h sijaan.
- Kerran viikossa tankkaus, loput päivistä PUHTAALLA 2000-2500kcal/d, hiilarit jossain max 150g pinnassa.

Kaikkea näitä olen siis jo noudattanut, mutta noita safkalipsahduksia tulee liian usein "ei yks pulla tätä kaada", mutta tuntuu kaatavan.

Siis hetki. Treenaat 14 kertaa viikossa ja joskus vielä enemmän. Ja yhden pullan lisääminen 2000-2500kcal ruokavalioon kaataa painonpudotuksen? Jokin ei nyt tässä kyllä täsmää.

Itellä tavoitteena lähteä vähintään kerran viikossa lenkille, tarkoituksena oli lenkkeillä 2-3 kertaa viikossa mutta huonosta motivaatiosta sekin sitten jäi : /
Sekä myös kesän aikana koitan saada penkistä oman painon (75kg) ylös, minkä en usko olevan mahdottomuus. Tällä hetkellä sarjapainolaskurin mukaan maximi olisi 60kg luokkaa.
Ja proteiinin syöntiä tulisi kanssa lisätä ja pyrkiä siihen 1.5-2g/rasvaton painokilo eli minun tapauksessa noin ~110 gramman luokkaa.
Ei kovin hankalia tavoitteita, mutta itsetuntoni tuntien en voi asettaa kovin paljoa suurempiakaan : /

Meitsi on mukana! Lainasin sun listaa ja muokkasin :D

omat tavoitteeni ovat:
-Lujittaa säännöllinen ruokarytmi!
-Aloittaa lenkkeily!
-Pudoittaa paino 100kg -> 90kg
-Olla dokaamatta tämän ajan!
-Herätessä aamupala ja siitä eteenpäin 2-3 tunnin välein, välipaloja ja ruokaa
-Lenkille ainakin 3krt viikossa
-Salille vähintään 6krt viikossa
-Syödä monipuolisesti ja terveellisesti
-Unohtaa herkutteluhetket
+
-Sallia itelleni lepopäivän ilman huonoa omaatuntoa!

Tsaijaijai kun oli hyvä jalkatreeni...hyvä kun pääsin metroaseman rappuset ylös kotiin tullessa :dance:

Kalorimääristä sen verran, että tällä hetkellä menen kalorilaskurin suosituksien mukaan. Tällöin kaloreita saa päivittäin syödä aktiivisuudesta riippuen n. 1300-1800/päivä. Välillä tosin on vaikea määritellä päivän aktiivisuus, että onko se nyt kevyt, kohtalainen vai mikä. Yleensä laitan aktiivisuuden ennemmin alakanttiin.

Tämän päivän ruokailut olen suunnitellut jo eilen ja saldoksi tänään tulee hilppasen alle 1700 kcal ja vajetta tällöin n.420 kcal. Kokkailen yleensä useamman päivän pääruuan samalla kertaa niin on helppo merkata syömisiä jo etukäteen. Muutenkin syön pääsääntöisesti päivittäin saman kaavan mukaan. Ihmeen paljon saa ruokaa vetää nassuun kun ottaa hiilarit makaroonin ja riisin sijasta esim. parsakaalista sun muista vihanneksista. Nälkää ei ole tarvinnut tähän asti nähdä ja välillä tullut syötyä vaikka ei olisi kovin nälkäkään jotta saisi kalorit täyteen...tiedä sitten kuinka järkevää on syödä vaikkei olisi nälkä, mutta jotenkin järkeilen asian niin, että jos vajetta tulee yhtenä päivänä liikaa saattaa se kostautua seuraavana päivänä väsymyksenä tai muuten vaan...:)

Mä olen mukana, kesäkuntoa tavoitellen. Viime vuonna sain hyvän liikuntarytmin päälle ja kroppaa timmimmäksi, mutta nyt alkuvuodesta sairastelut on vähän sekoittaneet pakkaa. En ole oikein päässyt viimevuotiseen liikuntarytmiin kiinni. Perusarkiruokailu on ok, mutta herkkuja pitää vähentää.

Varsinaista painotavoitetta en oikein osaa asettaa, eikä sillä painolla nyt niin väliä olekaan. Mahasta ja jenkkakahvoista joutaa ylimääräistä pois.

Tavoitteet:
- 4 sali- tai kahvakuulatreeniä /viikko
- 1 jooga/pilates /viikko
- 1-2 tuntia aerobista /viikko
- ei makeita herkkuja (kahviloiden leivonnaiset on mun heikko kohta..)

sitten eilen kaloreita 1600 ja -800 kulutus lenkillä.
ei mässykohtausta. nukkumaan mennessä oli taas fiilis, ruokaa...
vettä ei mennyt 3l, mutta lähelle päästiin 2,8l. illalla ku viimeinen pullo on lähettyvillä, oli vaan sellainen olo: ei vaan pysty. vaikka sitä jäi se 2dl, se oli liikaa :)!

Pieni avautuminen tähän väliin, treenit lähteny kulkee hyvään malliin samoin ruokarytmi, toimii :) Mutta, jotta pystyn tähän kaikkeen siis täyttää nää tavotteet ni on mun pakko lopettaa huomenna työt..Ei mul muute oo aikaa lenkille, salille ja tää tressi oikeesti vielä tappaa..Vast 2 päivää takana ja reflat on jo kovimmat aikoihin, nyt taistelen oikeesti tosissani sairastamieltä vastaan ja kerranki mä aion olla vahvempi, ei täs kummempii. Hommat jatkuu ja tsemppiä itsekullekkin tavoitteisiinsa! :) Vielä päivän motivoiva sananparsi : pystyt mihin vaan kunhan muistat minkä takia sen teet..

Vasta nyt huomasin tään ketjun mutta sattui nuo aloitus- ja lopetuspäivät yksiin omien suunnitelmieni kanssa. Eli oon messissä. Olen syönyt ihan siististi viimeaikoina, joten ruokapuoleen ei ole suunnitteilla mitään muutoksia. Pyöräilykausi on kuitenkin nyt korkattu, fillariin tulee kertymään seuraavan kuukauden aikana vähintään 100 km/viikko ja siitä eteenpäin vähintään 200 km/viikko. Salitreeniä kolmesti viikkoon. Koska kaikki edelliset dieetit ovat kääntyneet liikaa insinöörimatematiikkaan, en tällä kerralla aio punnita enkä mitata itseäni kertaakaan. Mutta juhannuksena aion näyttää hyvältä niissä liian pieninä ostetuissa vaatteissa. Tai jopa ilman niitä :)

Pieni avautuminen tähän väliin, treenit lähteny kulkee hyvään malliin samoin ruokarytmi, toimii :) Mutta, jotta pystyn tähän kaikkeen siis täyttää nää tavotteet ni on mun pakko lopettaa huomenna työt..Ei mul muute oo aikaa lenkille, salille ja tää tressi oikeesti vielä tappaa..Vast 2 päivää takana ja reflat on jo kovimmat aikoihin, nyt taistelen oikeesti tosissani sairastamieltä vastaan ja kerranki mä aion olla vahvempi, ei täs kummempii. Hommat jatkuu ja tsemppiä itsekullekkin tavoitteisiinsa! :) Vielä päivän motivoiva sananparsi : pystyt mihin vaan kunhan muistat minkä takia sen teet..

Hetkonen... Multa on nyt menny varmaan jotain ohi, eli mikä tää juttu on että sun on pakko lopettaa työt? Siis jäädä pois työelämästä että ehdit lenkille ja salille? En kyllä ihan tajua :wtf:

Tavote:
-Paino nousta yli 5kg (täl hetkel siin 66-67kg nurkil aamupaino. Heittelee kovastikki välil)
-Mahd vähän lihota
-mahd paljon lihasta lisää
-alkaa käymää oikeesti salilla eikä himassa nyhertää tangolla, penkillä ja säädettävillä käsipainoilla. On tossa reiden koukistus/ojennus laitekki.
-saada uus kone (vaatii työntekoa)

Ei mul sen kummempii tavotteita ny juhannukseks oo. Kai sitä vois ruskettuu ja osaa rentoutuakki :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom