70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
Minä mukana!

-Treeni kesäkuun loppuun saakka 5/3/1 neljä kertaa viikossa
- siinä aina painot ylöspäin!
-Paino pitäisi saada 71kg ---> 75kg (jos tuo 10vk oli oikein laskettu nii pitäisi olla ihan mahdollista ja silti pysyä suht kesäkunnossa)
-Jatkaa muuten samalla tavalla HCCBB elämääni sortumatta alkoholiin ja herkkuihin (paitsi pikkuveljen rippijuhlissa saa sortua kakkuun sekä tuttavan ylppäreissä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa jussiksi kuntoon no mikäs siinä, oon kyllä jo niin monessa diettiketjussa, että alkaa menemään jo sekaisin :)

Oma projektihan alkoi 2.1.2012.

8.4.2012 saavutettu alinpaino tähän mennessä 92,2 kg

1. Jatkaa syömisiä juuri niinkuin tähänkin asti (1600-1750 kcal, alle 30 g hiilaria) ja herkkupäivä kerran 3-4 viikkoon (yritän ajottaa ne aina johonkin tiettyyn juhlaan, esim. kaverin synttärit jne.)
2. Jatkaa pari viikkoa sitten aloitettua lenkkeilyä + salin jälkeistä kuntopyörän sotkemista
3. Ei repsahduksia
4. Leposykkeen laskeminen myös tavoitteena osana aerobista (Tällä hetkellä 50-52/ ennen lenkkeilyn aloittamista 54-56)
5. Painotavoite: Jaahas mihinköhän sitä voisi 70 päivässä päästä ? Mulla on yksi hidastava tekijä, joka napsii diettipäiviä pois nimittäin pariisin reissu 4.6-13.6, mutta ei anneta sen haitata ja luvataan, että Jussina 2012 meikäläinen painaa 84 kg tai olen luuseri ja tavatessa minut saa kivittää :)

Oma projektihan jatkuu vielä 26.8-2.9.2012 hujakoille milloin tavoitepaino olisi 77-78 kg, mutta olisihan tuo semmoinen hyvä välietappi, tsemppiä kaikille :)

5. Painotavoite: Jaahas mihinköhän sitä voisi 70 päivässä päästä ? Mulla on yksi hidastava tekijä, joka napsii diettipäiviä pois nimittäin pariisin reissu 4.6-13.6, mutta ei anneta sen haitata ja luvataan, että Jussina 2012 meikäläinen painaa 84 kg tai olen luuseri ja tavatessa minut saa kivittää :)

:hyvä: Oikein! Mäkin voin sanoa että jos en ole laihtunut keskimäärin yli 1,5kg/vko niin mut saa potkaista jostain rinteeltä alas (ja käskee juoksee ylös) ja potkii alas (ja käskee juoksee ylös)...

10vk eiks je? Siinä ajassa -20kg. Vieläkin ollaan jossain 115 paikkeilla. Samoin juoksun km vauhdiks 5.30 vähintään ja tällä vauhdilla 8-10km. Herkkuja ei mielellään yhtään :)

Ylläolevaan viitaten: Mä en pidä herkkupäiviä enää kuin käskystä. Mikäli niistä on joku hyöty dieetin kannalta ja esim. valmentaja haluaa mun tankkaavan jotain (tilanne voi tulla vastaan jos paino jumittaa), niin näissä tapauksissa se on perusteltua. Muutoin on kyse pelkästään mun omista mielihaluista mitkä eivät ole millään lailla perusteltuja. Se on vain halu ja mun korvien välissä ja itse voin päättää siitä, ja mä päätän että kieltäydyn. Mulle muutoinkin tällä hetkellä kaikista järkevin vaihtoehto. Voin herkutella hyvällä omatunnolla sitten kun kondiksen puolesta siihen on varaa, ja nyt ei ole.
Mä oon tsempannu itteenni samalla lailla, hokemalla ettei mielihalu ole mikään vitun syy syödä ylimääräistä. Live with the pain of discipline, or with the pain of regret. Eli tuskaa se on jokatapauksessa, korvienvälys kondikseen ja herkut mäelle.

10vk eiks je? Siinä ajassa -20kg. Herkkuja ei mielellään yhtään :)

Eiks je? Kyl! Tsemii!

Mä oon tsempannu itteenni samalla lailla, hokemalla ettei mielihalu ole mikään vitun syy syödä ylimääräistä. Live with the pain of discipline, or with the pain of regret. Eli tuskaa se on jokatapauksessa, korvienvälys kondikseen ja herkut mäelle.

"Live with the pain of discipline, or with the pain of regret" - I FEEL YOU!

Ainiin ja 6. Liikkuvuusharjoittelun/syvävenyttelyn säilyttäminen (kesto 50-75 min.) osana viikottaista treeniohjelmaa (väh. kerran viikossa) itseni tuntien tämä tulee olemaan se vaikein tavoite :D

Juhannuksena pitäisi olla jo massan- ja voimanhakuvaiheessa, vieläkin alle 8% (mieluummin alle 7%) rasvoissa ja tottakai vahvempana. Tuota kaikkea varten olisi myös pysyttävä terveenä eli selkä ja polvet pidetään ehjinä. Bonuksena voisin tavoitella painonnostajankin vinkkelistä kaunista täyskyykkytekniikkaa, vaikka taitaa mennä seuraavan juhannuksen puolelle se.

Mukana ollaan.
- Unirytmin ylläpito, arkipäivinä viimeistään klo 23 sängyssä.
- Kuntosalia 5 krt viikko + 3 x kamppailu-urheilu.
- Ruokavaliosta monipuolisempi sekä terveellisempi.
- Omena, banaani ja appelsiini joka ikinen päivä :P
- 2 herkkupäivää kyseisen ajanjakson aikana

Miksipä ei:

- Panostaa lopputyöhön 110% ja muut meneekin sitten tässä ohella:

- Jatkaa diettiä tällä 0.5kg / viikko, tällöin aamupaino pitäisi olla aikalailla 70kg pintaa. Jos ei peilikuva tossa 6. viikon jälkeen miellytä niin pitää nostaa miinuksia ja tavoitella -1kg / viikko, jolloin tavoitepaino 68kg.
- Vaihtaa saliohjelma 18.4 alkaen 1-jakoiseen ja treenejä 3-4 kertaa viikkoon. Haluan mielenkiinnosta kokeilla tätä, koska aina oon mennyt 2, 3 tai 4-jakoisilla aikaisemmin.
- Käydä hierojalla ennen plussalle ja uuteen saliohjelmaan vaihtamista.
- Aloittaa kaloreiden syklittäminen heinäkuun alussa, vaihtaa saliohjelma ja käydä 6x viikossa salilla.

:hyvä: Oikein! Mäkin voin sanoa että jos en ole laihtunut keskimäärin yli 1,5kg/vko niin mut saa potkaista jostain rinteeltä alas (ja käskee juoksee ylös) ja potkii alas (ja käskee juoksee ylös)...

Asennetta pitää olla näissä diettihommissa, jos lähtee sillä asenteella, että "katsotaan nyt mitä tästä tulee", niin peli on hävitty jo :)

^ Jep niin kauan ku tavotteet pysyy realistisina niin asennekki pysyy kohdillaan eikä tarvitse pettyä ettei se nyt mennytkään niin kuin piti. Eihän helpolla koskaan tule hyvää, niin siks pitää panostaa täysillä aina alusta alkaen.

Mun piti käydä lisäämässä omaan listaani yksi hemmetin tärkeä juttu:

Lupaan juoda joka päivä 3 litraa VETTÄ! Se on olevinaan niin vaikeaa, ja kun ei juo niin aineenvaihduntakin voi jumittaa. Eli tämä tärkeänä lisäyksenä :)

Mun mielestä jo herkutteluki on turhaa ja sopii vaan heikkomielisille dieettiläisille. No mä en ookkaa koskaa ymmärtäny herkkujen päälle. Varsinki jos ne on jotai tyyliin kakkuja ja kääretorttuja tms. Pizzat ja hampparit ehkä just ja just ymmärrän.
E: olisko tähän haasteeseen pitäny liittyä jos tähän ketjuun avautuu?

ei liittymispakkoa :)! senkus avaudut, jos siitä on sinulle jtn hyötyä. kommentoiden tai voihan se olla niinkin, että vahvat diettaajat ovat niin heikkoja etteivät kykene herkuttelemaan. nooh. mulleppa sama. ihmiset ovat erinlaisia. toiset tykkää makeasta, toiset suolaisesta jotkut eivät kummastakaan. kaikkea ei voi ymmärtää.

Ootko kokeillut tai luuletko että auttaisi jos teet ruokavalion paperille kellonaikoineen? Jos on vuorotyö niin kaksi listaa. Mun on ainakin helppo noudattaa ruokavaliota kirjaimellisesti. Jos taas syö silleen että laskee sitä mukaa kun syö niin lipsun helpommin.

tai sitten on vaan jonkun vitaamiinin puute. kokeile: esim. kromia, kalsiumia, rautaa, mangesiumia....

Jaa jussiksi kuntoon no mikäs siinä, oon kyllä jo niin monessa diettiketjussa, että alkaa menemään jo sekaisin :)

Oma projektihan alkoi 2.1.2012.

8.4.2012 saavutettu alinpaino tähän mennessä 92,2 kg

1. Jatkaa syömisiä juuri niinkuin tähänkin asti (1600-1750 kcal, alle 30 g hiilaria) ja herkkupäivä kerran 3-4 viikkoon (yritän ajottaa ne aina johonkin tiettyyn juhlaan, esim. kaverin synttärit jne.)
2. Jatkaa pari viikkoa sitten aloitettua lenkkeilyä + salin jälkeistä kuntopyörän sotkemista
3. Ei repsahduksia
4. Leposykkeen laskeminen myös tavoitteena osana aerobista (Tällä hetkellä 50-52/ ennen lenkkeilyn aloittamista 54-56)

Oma projektihan jatkuu vielä 26.8-2.9.2012 hujakoille milloin tavoitepaino olisi 77-78 kg, mutta olisihan tuo semmoinen hyvä välietappi, tsemppiä kaikille :)

kuulostaa hyvältä. olen ajatellut, että välitavoitteita tarvitaan aina!!! lisää onnistumisen eloa ja motivaatioo jatkaa kohti päätavoitetta. tsemiä!

tai sitten on vaan jonkun vitaamiinin puute. kokeile: esim. kromia, kalsiumia, rautaa, mangesiumia....

Kyllä se vaan on selkärangattomuutta ja mielen heikkoutta, eikä kromin puutetta, jos se suklaapatukka tarvii aina kaupasta ottaa mukaan.

Mun piti käydä lisäämässä omaan listaani yksi hemmetin tärkeä juttu:

Lupaan juoda joka päivä 3 litraa VETTÄ! Se on olevinaan niin vaikeaa, ja kun ei juo niin aineenvaihduntakin voi jumittaa. Eli tämä tärkeänä lisäyksenä :)

lainaan tämän sinulta. 3 litraa vettä!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom