70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
Eka viikko taitaa olla mullakin takana. Suunnitelman mukaisesti mennään: 4 salitreeniä, 1 pilates ja 1,5 h kävelylenkki tehty, ei herkkuja.

Muistin myös vihdoin käydä aamulla vaa'alla ja ottaa mittoja, niin voipi sitten nähdä kehityksen suunnan paremmin.

Olo on hyvä, näillä jatketaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lostedt 61# on kyllä kova luu! :worship:

Mulla on paska fiilis. Kaikki päin vittua. Voiko ihminen masentua kahdesta lepopäivästä? Ilmeisesti voi. Tosin tämä naisten vittumaisista vittumaisin hormonaalinen vuoristorata ja muut shaisse vaikuttaa varmaan kahta pahemmin. Ei kiinnosta mikään. Ei niin mikään. Tekisi mieli vaan nukkua koko ajan.

Täytyy kaivaa motivaatio jostain. Kävin mä lenkillä ja oli kivaa mutta tänään näköjään poden jotain morkkiksia ja kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Liikaa stressiä. En tiedä. Alanpa katselemaan motivaatiovideoita youtubesta ja nukun sen päälle tuntikausien päikkärit niin saa taas kaivettua itsensä jostain suosta. Aina ei voi olla kivaa, eihän?

Lostedt 61# on kyllä kova luu! :worship:

Mulla on paska fiilis. Kaikki päin vittua. Voiko ihminen masentua kahdesta lepopäivästä? Ilmeisesti voi. Tosin tämä naisten vittumaisista vittumaisin hormonaalinen vuoristorata ja muut shaisse vaikuttaa varmaan kahta pahemmin. Ei kiinnosta mikään. Ei niin mikään. Tekisi mieli vaan nukkua koko ajan.

Täytyy kaivaa motivaatio jostain. Kävin mä lenkillä ja oli kivaa mutta tänään näköjään poden jotain morkkiksia ja kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Liikaa stressiä. En tiedä. Alanpa katselemaan motivaatiovideoita youtubesta ja nukun sen päälle tuntikausien päikkärit niin saa taas kaivettua itsensä jostain suosta. Aina ei voi olla kivaa, eihän?

kiitoksia kehuista :D

Tsemppiä kyllä se olo siitä voitoksi vielä muuttuu :)

Noniin, nyt on viikon vikat urheilut suoritettu ja salin vaaka näytti 68,8kg. Viime sunnuntaina paino oli 69,3kg eli sinäänsä ihan aikataulussa mennään (0,5kg/viikko). Vaikka siis edelleenkin olen sitä mieltä, että tuon vaa-an voisi heittää helvettiin. Uskon vasta sitten kun lukema näyttää esim. 67 alkuista, että oikeasti jotain on tapahtunut.

Tämän viikon liikunnat meni seuraavanlaisesti:

Ma: Sali: selkä/hauis
Ke: Sali: rinta/olka/ojentaja
To: spinning 45min
Pe: Sali: jalat
La: aamulenkki 30min ja spinning 40min
Su: Aerobinen juoksumatolla 45 min ja siihen vähän vatsoja päälle

Tiistait on toistaiseksi aina liikunnan osalta lepoa, sillä silloin olen koululla klo 11-21. Sykemittarin mukaan liikuntatunteja on kertynyt n. 8h ja kaloreita palanut 2350kcal. Kalorilaskurin mukaan joka päivälle vajetta kulutukseen nähden syntynyt 400-500 kcal. Herkkuihin en ole sortunut ja makrotkin olleet kohillaan. Jos ei tällä tyylillä tule tulosta niin on se nyt perkele!

Ja mitä tulee tuohon MissEvilEven mainitsemaan naisten vittumaiseen hormonivuoristorataan niin omalla kohdalla on tällä hetkellä sellainen tilanne, että edelliset kuukautiset oli tammikuussa. Nyt on siis noin kolmet "puolukkapäivät" jääneet välistä. Ja ei, en ole raskaana ( tai sitten tekemäni kaksi raskaustestiä olivat väärässä). Lopetin viime tammikuun alussa Nuvaringin käytön ja sen jälkeen ei ole tuota joka kuukautista kaveria näkynyt eikä kuulunut. Ilmeisesti ihan normaalia, että noin käy, mutta jos tilanne on edelleen sama kun kesäkuussa Suomeen palaan niin kai se lääkärillä pitäisi kuitenkin käydä. Ei kuitenkaan pidemmän päälle ole hirveän hyvä juttu, että kuukautiset jää pois...

Ja mitä tulee tuohon MissEvilEven mainitsemaan naisten vittumaiseen hormonivuoristorataan niin omalla kohdalla on tällä hetkellä sellainen tilanne, että edelliset kuukautiset oli tammikuussa. Nyt on siis noin kolmet "puolukkapäivät" jääneet välistä. Ja ei, en ole raskaana ( tai sitten tekemäni kaksi raskaustestiä olivat väärässä). Lopetin viime tammikuun alussa Nuvaringin käytön ja sen jälkeen ei ole tuota joka kuukautista kaveria näkynyt eikä kuulunut. Ilmeisesti ihan normaalia, että noin käy, mutta jos tilanne on edelleen sama kun kesäkuussa Suomeen palaan niin kai se lääkärillä pitäisi kuitenkin käydä. Ei kuitenkaan pidemmän päälle ole hirveän hyvä juttu, että kuukautiset jää pois...

Mulla on tässä elämän siistimisen (dieettaamisen) ja kaikenlaisten piristeiden ym käytön ohella alkanut olemaan häiriöitä kuukautisten kanssa. Odotan innolla sitä päivää että loppuisivat kokonaan, oikeesti tekisin lähes mitä vaan sen eteen. Oikein hyvin jos käy niin ehkäpä dieetin edetessä nuo vuotohäiriöt voi muuttua jopa kuukautisten täydelliseksi poisjäämiseksi, ei haittaisi yhtään. Nyt tilanne on valitettavasti pikemminkin toisinpäin, ja itselläni kuukautisten aikaan tuntuu dieetti pysähtyvän kuin seinään (tulee välittömästi n. 3kg lisää painoa, tosin se turvotus kyllä lähtee myös pois mutta on maailman vittumaisinta ja ahdistavaa paskaa). Ja joo, tiedän että kuukautisten poisjääminen ei periaatteessa ole mikään kauhean hyvä asia, mutta mun mielestä se on. Mikäli kyseessä ei ole mikään hengenvaarallinen tila (jota se ei tule olemaan) niin teretulemasta vaan elämä ilman kuukautisia. Voin luopua niistä pysyvästi ihan ilomielin.

Mulla on tässä elämän siistimisen (dieettaamisen) ja kaikenlaisten piristeiden ym käytön ohella alkanut olemaan häiriöitä kuukautisten kanssa. Odotan innolla sitä päivää että loppuisivat kokonaan, oikeesti tekisin lähes mitä vaan sen eteen. Oikein hyvin jos käy niin ehkäpä dieetin edetessä nuo vuotohäiriöt voi muuttua jopa kuukautisten täydelliseksi poisjäämiseksi, ei haittaisi yhtään. Nyt tilanne on valitettavasti pikemminkin toisinpäin, ja itselläni kuukautisten aikaan tuntuu dieetti pysähtyvän kuin seinään (tulee välittömästi n. 3kg lisää painoa, tosin se turvotus kyllä lähtee myös pois mutta on maailman vittumaisinta ja ahdistavaa paskaa). Ja joo, tiedän että kuukautisten poisjääminen ei periaatteessa ole mikään kauhean hyvä asia, mutta mun mielestä se on. Mikäli kyseessä ei ole mikään hengenvaarallinen tila (jota se ei tule olemaan) niin teretulemasta vaan elämä ilman kuukautisia. Voin luopua niistä pysyvästi ihan ilomielin.

Jos kuukautisten poisjääminen johtuu hypotalamuksen toiminnan häiriintymisestä (stressin, painonpudotuksen tai rankan liikunnan aiheuttama), ongelmia on myös muiden (kuin kuukautisia säätelevien) hormonien kanssa. Esim. kortisolitasot nousevat, mistä seuraa omat ongelmansa, kilpirauhashormonipitoisuudet muuttuvat, mistä myös seuraa omat ongelmansa, estrogeenitasot laskevat jne. Mielestäni ei kovin toivottavia muutoksia.

Joka viikkoinen Lidl-retki suoritettu. Täällä Espanjassa maitorahka on yleisesti aika tuntematon käsite. Tai myydään kaupassa Queso Fresco batido nimistä tököttiä mikä on suurinpiirtein samaa kuin maitorahka ja Danonelta löytyy kyllä ihan Quark nimellä rahkaa mutta hinta 500g pönikälle semmoset 2,50€ niin ei tällä opiskelija budjetilla oikein siihen rahat lohkea. Onneksi on kuitenkin Lidl ja Linessan rasvaton maitorahka! Käyn yleensä kerran viikossa hakemassa vähän isomman satsin ja kun lähin Lidl on noin 1,5 km päässä tulee siinä samalla aina kiva pikku kävelylenkkikin kaupan päälle. Tänään taisin vetää enkat kun ostin 8 purkkia rahkaa ja siihen päälle vielä vähän raejuustoa. Menen vielä aina saman kassatädin kassalle niin todennäköisesti olen jäänyt jo mieleen sinä hulluna joka ei muuta osta kun hirveän määrän rahkaa :)

Pakko kertoa muutes viime öisestä unesta. Ilmeisesti noi Lostfedin laittamat kuvat ja miehen muutenkin huikea painonpudotussuoritus ovat jääneet alitajuntaan kummittelemaan kun näin viime yönä jotain unta missä minulle näytettiin lostfedistä kuvia ennen tuota painonpudotusta. Niissä kuvissa oli kuitenkin Mikko Kivinen jolla taisi olla vielä poskessa tatuoituna salama :hyvä:

olis jo perjantain, niin sais laittaa ton painon ylös ja katsoa....mihin suuntaa, sitä ollaan menossa. RANKKAA!!! mutta en kestä lipsahtaa, ku tänne tän haasteen laitoin :)!! PÄIVÄ 11!

Jos kuukautisten poisjääminen johtuu hypotalamuksen toiminnan häiriintymisestä (stressin, painonpudotuksen tai rankan liikunnan aiheuttama), ongelmia on myös muiden (kuin kuukautisia säätelevien) hormonien kanssa. Esim. kortisolitasot nousevat, mistä seuraa omat ongelmansa, kilpirauhashormonipitoisuudet muuttuvat, mistä myös seuraa omat ongelmansa, estrogeenitasot laskevat jne. Mielestäni ei kovin toivottavia muutoksia.

Joo tiedän nuo. Rehellisesti sanottuna ei vaan ole ykkösprioriteetti huolehtia kuukautisista. Olen joka tapauksessa menossa lähiaikoina hyvin perusteellisiin tutkimuksiin (työterveyteen kuuluu), joten jos jotain on niin selviää kyllä siinä samalla.

Noniin, ensimmäinen kuukausi takana ja tasan 6 kiloa lähtenyt. Farkut on vaihtunu pienempiin ja vaatteet alkaa mahtua taas vaatekaapista päälle :)
Hyvältä tuntuu ja hyvillä mielin jatkuu!

Lostedtille vaan paranemisia, itseäkin pelottaa tuo kipeäksi tulo, kun aika paljon tulee sairasteltua.

e. eihän tää ollukkaan kevään diettiketju, perhana. ihan liikaa näitä tredejä.

Joo tiedän nuo. Rehellisesti sanottuna ei vaan ole ykkösprioriteetti huolehtia kuukautisista. Olen joka tapauksessa menossa lähiaikoina hyvin perusteellisiin tutkimuksiin (työterveyteen kuuluu), joten jos jotain on niin selviää kyllä siinä samalla.

Jos tarkoitat työhöntulotarkastusta, kannattaa erikseen pyytää tuo kilpirauhashormonitestaus, koska se ei siihen tarkastukseen useimmiten automaattisesti kuulu.

Hommat sujuu mallikkaasti. Treenattu ja lenkkeilty + syöty suunnitelmien mukaan :) Nesteet ainaki poistunu ku ruho alkaa näyttää kuihtuneelta

siinähän se kaksi viikko takana. parempaan päin, kun opin käyttämään tuota kalorinlaskuria ja nyt oon oppinut jopa vähä herkutteleen :)! painoa tippunut n. -2,45 kg. eli tässä voihaan ihan hyvin päästä sinne -5kg.

Jaa jussiksi kuntoon no mikäs siinä, oon kyllä jo niin monessa diettiketjussa, että alkaa menemään jo sekaisin :)

Oma projektihan alkoi 2.1.2012.

8.4.2012 saavutettu alinpaino tähän mennessä 92,2 kg

1. Jatkaa syömisiä juuri niinkuin tähänkin asti (1600-1750 kcal, alle 30 g hiilaria) ja herkkupäivä kerran 3-4 viikkoon (yritän ajottaa ne aina johonkin tiettyyn juhlaan, esim. kaverin synttärit jne.)
2. Jatkaa pari viikkoa sitten aloitettua lenkkeilyä + salin jälkeistä kuntopyörän sotkemista
3. Ei repsahduksia
4. Leposykkeen laskeminen myös tavoitteena osana aerobista (Tällä hetkellä 50-52/ ennen lenkkeilyn aloittamista 54-56)
5. Painotavoite: Jaahas mihinköhän sitä voisi 70 päivässä päästä ? Mulla on yksi hidastava tekijä, joka napsii diettipäiviä pois nimittäin pariisin reissu 4.6-13.6, mutta ei anneta sen haitata ja luvataan, että Jussina 2012 meikäläinen painaa 84 kg tai olen luuseri ja tavatessa minut saa kivittää :)

Oma projektihan jatkuu vielä 26.8-2.9.2012 hujakoille milloin tavoitepaino olisi 77-78 kg, mutta olisihan tuo semmoinen hyvä välietappi, tsemppiä kaikille :)

Aamupaino: 88,3 kg

Juhannuksen tavoitteeseen: 4,3 kg ja lopullista tavoitetta tiukennettu 75,3 kg:hen niin sinne 13 kg matkaa :)

Oma tavoite tiputtaa painoa 15kg kesäloman loppuun mennessä.

Kuntopyöräl tästä -> kesäloman puoliväliin ja sitten otan mukaan ihan hölkkälenkit (~8km)

Oma tavoite tiputtaa painoa 15kg kesäloman loppuun mennessä.

Kuntopyöräl tästä -> kesäloman puoliväliin ja sitten otan mukaan ihan hölkkälenkit (~8km)
En osaa edittaa viestei joten:
Aamupala: Maitorahka+2 ruisleipää
Koulus: Mitä siel tarjotaa, jos ei mitää järkevää en syö.
Koulun jälkee maitorahka välipalaks
Päivälline: Broilerin fileesuikaleita & täysjyväriisiä (kannattavaa?) ja jotai kasviksii sekaa
Iltapalaks Maitorahka

3-4 Kertaa päiväs 20-30min polkemiset tol kuntopyöräl, reilu 1,2kg/vko pitäs saada tiputettuu. En kauheesti tykkää tonnikalast, salaatist jne joten opettakaa mut syömää :) Ja vaikuttaaks miten paljon jos ei syö kasviksii/salaattii kauheesti? Raejuusto maistunu ainaki pienen, en tiiä mite enää.

Nii ja joka toinen perjantain (11.4 ->) herkuttelupäivä

Atm paino 78kg eli tavoitteena olla ~63kg ennen koulun alkua. Kivittäkää mut jos en ole alle 65kg :)

Viimeksi muokattu:
...meikäläisellä tonnikala aiheuttaa oksennusrefleksin jossain purkin loppuvaiheessa, MUTTA kyllä ny kiristellessä uppoaa oikein innolla =) Välillä tuntuu, että vois syödä vaikka pieniä kiviä..

Suositut

Back
Ylös Bottom