70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
Miksipä ei:

- Panostaa lopputyöhön 110% ja muut meneekin sitten tässä ohella:

- Jatkaa diettiä tällä 0.5kg / viikko, tällöin aamupaino pitäisi olla aikalailla 70kg pintaa. Jos ei peilikuva tossa 6. viikon jälkeen miellytä niin pitää nostaa miinuksia ja tavoitella -1kg / viikko, jolloin tavoitepaino 68kg.
- Vaihtaa saliohjelma 18.4 alkaen 1-jakoiseen ja treenejä 3-4 kertaa viikkoon. Haluan mielenkiinnosta kokeilla tätä, koska aina oon mennyt 2, 3 tai 4-jakoisilla aikaisemmin.
- Käydä hierojalla ennen plussalle ja uuteen saliohjelmaan vaihtamista.
- Aloittaa kaloreiden syklittäminen heinäkuun alussa, vaihtaa saliohjelma ja käydä 6x viikossa salilla.

kannatan niin lopputyöhon panostamista! tiedät, että se on rankkaa MUTTA se olo, kun se on paketissa! tsemiä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tästä se ensimmäinen päivä lähti käyntiin. aamulla vähän puuroa, marjoja ja maitoa. lounaalla odottaa kaalisalaatti ja kanaa.
puntari näytti 64,4 kg.
itsellä tuo herkuttelupäivä ei tarkoita sitä, että syödään pikaruokala konkurssiin tai vedetään kilokaupalla karkkeja.
joskus se voi olla hyvä ruoka viinin kanssa kotona tai kaverin kanssa kahvilla. jtn pientä.
odotan mielenkiinnolla, miten uusiremontti lähtee etenemään. ehkä 70 päivän tulee mieleen uusia tavoitteita ja ideoita, joita otetaan mukaan. tällä hetkellä mennääm alkusuunnitelman mukaan.

Mukaan täältäkin

-Roskaruoka kokonaan pois, nyt tullut erehdyttyä jo kolmesti tänä vuonna. myös pienet lipsumiset ruokavaliosta pois kokonaan.
-veden juominen ollut ongelma myös täällä, pitänee laittaa hälytys puhelimeen parin tunnin välein että juo pullo vettä !
-Unirytmi kuntoon
-paino alle 80kg ( nyt 82 )
-luvataan nyt vielä vetää 25 leukaa kun siitä kerran on innostuttu.

lainaan tämän sinulta. 3 litraa vettä!!!

Uskomattominta on se että tuo tuntuu olevan kaikista vaikeinta :D Nooh, eka litra tänään jo vedetty. Wuhuu :dance:

ei liittymispakkoa :)! senkus avaudut, jos siitä on sinulle jtn hyötyä. kommentoiden tai voihan se olla niinkin, että vahvat diettaajat ovat niin heikkoja etteivät kykene herkuttelemaan. nooh. mulleppa sama. ihmiset ovat erinlaisia. toiset tykkää makeasta, toiset suolaisesta jotkut eivät kummastakaan. kaikkea ei voi ymmärtää.

Voihan se olla niin. Omalla kohalla noi nyt ei maistu niin muulloinkaan ni miksipä nyt dieetilläkään pahemmin mieli tekisi.

lainaan tämän sinulta. 3 litraa vettä!!!

Ja vedenjuontiinkin pääsee helposti kiinni ku pitää sitä puolentoista litran pulloa tai vaikka reilun kokosta mukia ulottuvilla koko ajan ja aina hörppäsee kun muistaa että se vesi on siinä. Ei mee kauaa ku joutuu ruveta rajottamaan juomisiaan ettei turhan päiten juo saavillista päivässä.

Ja vedenjuontiinkin pääsee helposti kiinni ku pitää sitä puolentoista litran pulloa tai vaikka reilun kokosta mukia ulottuvilla koko ajan ja aina hörppäsee kun muistaa että se vesi on siinä. Ei mee kauaa ku joutuu ruveta rajottamaan juomisiaan ettei turhan päiten juo saavillista päivässä.

Mulla on töissä tässä tommonen 1 litran juomapullo jota lipittelen. Lasillisia jos erikseen hakee niin ei tule kyllä puoliakaan tuosta kolmesta litrasta juotua, eli väkisin ja itseään muistuttamalla se on vedettävä alas. Sellaista vahinkoa tuskin tulee että joisi liikaa... Siis ainakaan mun kohdalla.

-Aloittaa lenkkeily !
-Pudottaa paino sinne 75kg kieppeille, nyt 88.2kg eli 13kg pois = 1.3kg / vk :D
-Salille vähintään 4krt viikossa
-Salilla lisää rautaa tankoihin !!
-Ruokailut säännöllisiksi eli 2 - 3h välie eikä mitään nykyisie melkein 8h taukoja joinain päivinä..

Eiköhä nuilla alkuun pääse. ;)
On kyllä älyttömät tavotteet. Meinaat pudottaa painoa noin paljon ja samalla nostaa treenipainoja? Mulla on huono ja heikko olo jo pelkästä dietistä, koitappa samalla nostaa painoja..huhhuh. Kova suoritus jos onnistut. :puntti:

Mulla on töissä tässä tommonen 1 litran juomapullo jota lipittelen. Lasillisia jos erikseen hakee niin ei tule kyllä puoliakaan tuosta kolmesta litrasta juotua, eli väkisin ja itseään muistuttamalla se on vedettävä alas. Sellaista vahinkoa tuskin tulee että joisi liikaa... Siis ainakaan mun kohdalla.

mulla on käytössä kolme 600 ml pulloa, joita säilytän jääkaapissa. kotona on aina ulottuvilla kylmää vettä. nopea ja helppo ottaaa mukaan.
tosin töissä käytän vain yhtä pulloa. pyrin täyttämään se kahvi- ja ruokatunnilla. tällä jaettelulla saan työpäivän aikana max 1,8 litraa. JOS PYSTYY :)! viimeisestä pullosta voi jäädä kotiinki juotavaa.
illalla noi kolme pulloa toimii hyvin. lenkille yksi, kun tulen kotiin suihkureissulle toinen, suihkun jälkeen on vielä saatavilla kylmää vettä.

Mä voin osallistua! Homma on kyllä jo täydellisesti käynnissä ja tulee jatkumaan 70 päivän jälkeenkin osana päivittäistä elämää, mutta tokihan on kiva jotain välitavoitteitakin asettaa :)

70 päivää on 10 viikkoa ja tavoitteet jotka tulee saavuttaa tuona aikana:

1. Painoa alas niin paljon kuin käytännössä mahdollista (oma tavoite n. 2kg/vko)
2. Treenata punttista 5-6krt/vko
3. Aerobinen treeni vähintään 6h/vko
4. Ei yhtään herkkupäivää ennen juhannusta ellei valmentaja erikseen määrää syömään jotain (tiukasti ruokavaliossa pysyminen)
5. Venytellä 2h/vko
6. Pitää aktiivisesti treenipäiväkirjaa ja laittaa ylös kaikki syömiset kalorilaskuriin + juoda päivittäin 3 litraa vettä

koska aloitit projektisi mm. painon pudottamisen?
sulla on ilmeisesti valmentaja, paljonko maksat siitä?

Meiksi on kanssa ehdottomasti mukana.

Taustoista sen verran, että olen salilla käynyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti jo n. 8 vuotta. Painon kanssa ollut ongelmia teini-iästä lähtien (klassinen tunnesyöppö kun olen ollut). Nyt olen vuoden 2011 tammikuusta pudottanut painoa 84kg -->70kg. Syömiset alkavat olemaan aika hallussa ja kaikki mikä suusta alas menee merkataan kalorilaskuriin. Tavoitteet seuraavalla 70 päivälle voisivat olla:

- painoa alas 5kg
- Salia 3-4/viikko
- aerobista 2-3/viikko
- herkut ja alkoholi minimiin. Esim. max kerta kahteen viikkoon
- juoda enemmän vettä
- venytellä enemmän
- levätä kunnolla.

Veden juonti on siinä mielessä ärsyttävää, että jos juon sen 2-3 litraa päivässä niin ravaan vessassa puolen tunnin välein. Kaikki nesteet tuntuvat solahtavan suoraan läpi imeytymättä mihinkään. Ilmeisesti minulla on joko maailman pienin rakko tai nopeimmat munuaiset :) . Tällä hetkellä olen vaihdossa espanjassa ja kotiudun takaisin Suomeen juurikin heti juhannuksen jälkeen. Täällähän kaikenmoisia vaihtaribileitä olisi vaikka joka päivä, mutta koska ne kaikki ovat yökerhoissa joita en voi sietää, on niistä kieltäytyminen helppoa. Alkoholia on täällä ollessa tullut juotua n. 2 kertaa kuukaudessa ja silloinkin aika kohtuudella. Herkuttelukin pysyy aisoissa kun ei tule krapulakiusauksia.

Mielestäni tavoitteeni on enemmän kuin realistinen. Viisi kiloa pois kymmenessä viikossa ei pitäisi olla kovin mahdoton koitos. Ei tuossa tosin paljoa varaa jää syömisten ja juomisten kanssa perseilyyn sillä olen huomannut nyt 14 kilon pudotuksen jälkeen kuinka tiukassa painon putoaminen alkaa olla. Ainut haaste tulee toukokuun alussa kun ensin poikaystäväni tulee viikoksi vierailulle ja sitten lähdemme pariksi päiväksi Ibizalle. Silloin jää varmasti pari salitreeniä välistä ja saattaa oluttakin mennä enemmän kuin olisi hyvä. Pitää vaan jotenkin tsempata itseään, ettei mitään suurempaa repsahdusta tapahtuisi.

Näillä mennään tältä erää :)

koska aloitit projektisi mm. painon pudottamisen?
sulla on ilmeisesti valmentaja, paljonko maksat siitä?

Meneillään oleva dieetti on alkanut tuossa maaliskuun puolivälin maissa, eli semmoinen vajaa kuukausi takana. Valmentaja löytyy ja on tehnyt treeni-, ja ruokaohjelman. Aiemmin kun asuttiin lähempänä niin tehtiin myös yhteistreenejä ja tavattiin aktiivisesti, nyt lähinnä sähköpostitse meilaillaan. Mitä tulee hintapolitiikkaan niin sanotaan ympäripyöreästi ettei ole kallista. Tarkempia hintoja en viitsi kertoa kun tiedän etteivät ne ole kaikille samat ja mä oon saanut nää jutut edullisemmin.

Yleisemmin joku kertaluontoinen ruokaohjelma ja esim. sähköpostiseuranta on aika edullista. Mikäli liittyy jotain tapaamisia, yhteistreenejä jne niin sitten joutuu valmentajakin enemmän siitä rahaa ottamaan.

Meneillään oleva dieetti on alkanut tuossa maaliskuun puolivälin maissa, eli semmoinen vajaa kuukausi takana. Valmentaja löytyy ja on tehnyt treeni-, ja ruokaohjelman. Aiemmin kun asuttiin lähempänä niin tehtiin myös yhteistreenejä ja tavattiin aktiivisesti, nyt lähinnä sähköpostitse meilaillaan. Mitä tulee hintapolitiikkaan niin sanotaan ympäripyöreästi ettei ole kallista. Tarkempia hintoja en viitsi kertoa kun tiedän etteivät ne ole kaikille samat ja mä oon saanut nää jutut edullisemmin.

Yleisemmin joku kertaluontoinen ruokaohjelma ja esim. sähköpostiseuranta on aika edullista. Mikäli liittyy jotain tapaamisia, yhteistreenejä jne niin sitten joutuu valmentajakin enemmän siitä rahaa ottamaan.

pystytkö sanomaan suurin piirtein jotain yleisiä hintoja/keskiarvoja paljon tälläiset ohjelmat maksavat?

Mä en aijo kauheesti mitään erikoisia tavotteita ottaa. Tällaset voisin kuitenki koittaa saada toteutumaan:

-Paino yli 73kg (tällä hetkellä 71kg). Toivoisin kuitenki vähän enempääkin. Mahollisimman vähän rasvaa sais kertyä.
-Veden juontia täytyis lisätä. Käytännössä se tarkottaa, että joisin sen litran pullon joka päivä koulussa tyhjäksi (lomalla sitte kotona). Tällä hetkellä en juo sitä joka päivä tyhjäks.
-Venyttelyä aijon myös lisätä.
-Voimamiesjuttuja (atlas-kivet tms.) haluaisin kokeilla. Tämän projektin saan jo toivottavasti huomenna aluilleen, kun teen autonrenkaasta kiekon, jonka täytän hiekalla. Sitä sitten nostelemaan.

Periaatteessa tossa nyt ei oo mitään erityistä. Venyttelyä oon nyt jo alkanukki lisäämään ja tuo strongman-juttukin on jo aluillaan. Paino on taas nousussa ja veden juonti ei oo vaikeeta.

pystytkö sanomaan suurin piirtein jotain yleisiä hintoja/keskiarvoja paljon tälläiset ohjelmat maksavat?

Jaa-a. Riippuu valmentajasta varmaan miten voi itsensä hinnoitella. Treeni-, ja ruokaohjelman voi saada aika huokeastikin jos pyytää jotain tekemään kenet ajattelee asian osaavan. Ammattilaiset veloittaa enemmän, ja esim. Fitfarm-tyyppiset valmennusohjelmat on aika tyyriitä, mutta varmastikin hintansa arvoisia.

Kai ne hinnat liikkuu jossain 80-200e välillä? Normivalmennus on varmaan joku sovittu könttäsumma riippuen siitä mitä on sovittu siihen kuuluvan. Joku 100-200e/kk on varmaan yleisin hinta (aktiivinen valmennus ruokavalioineen ja treeniohjelmineen). En oikeastaan tiedä, heittelen päästäni.

Jos valmennus kiinnostaa niin kannattaa vaan rohkeasti kysellä. Kyllä nuo itsensä hinnoittelee ja kertoo mitä mikäkin maksaa :)

Täytyy päivittää nyt vähän tota omaa postia:
Ei pystynyt tohon 5/3/1:en joten heitin sen pois ja bulkki meneekin siis Max-OT:n parissa (lausutaan maks’ ô’ tê) :D

Ajattelin, että merkkaan tänne joka perjantai sen hetkisen painon, niin näkee sitten onko sitä edistystä tullut vai ei. Tosin kotoa ei löydy vaakaa joten aamupainoa ei pääse ikinä ottamaan. Salilla siis joudun itseni aina punnitsemaan ja tällöin lukematkin voivat vaihdella aika paljonkin riippuen vuorokaudenajasta, syömisistä sun muista. Esim. eilen vaaka näytti 70,2 kg ja nyt tämän päivän paino oli 69,3. Melkein kilon heitto, eli nestettä lähinnä.Muutenkin en niin tuosta vaa-asta välitä, mutta saahan sillä vähän käsitystä siitä onko suunta oikea. Mittanauha kertokoon sitten paremmin tuloksista.

Tänään ollut koko päivän todella vetämätön olo. Olen nukkunut tosi huonosti koko viikon ja viime yönäkin heräsin kolme kertaa käymään vessassa ja muutaman kerran ihan muuten vaan. Aamusta asti olo kuin katujyrän alle jääneellä ja mitään en saanut aikaiseksi kouluhommien sun muitten suhteen. Tarkoitus oli alunperin tänään tehdä jalkatreeni, mutta päätinkin sitten mennä spinningiin. Ihan turha mennä jalkoja rääkkäämään valmiiksi väsyneenä ja vittuuntuneena, ei siitä olisi kuitenkaan mitään tullut. Toivottavasti ensi yö menisi vähän levollisemmin niin pääsisi pirteänä heti aamupäivästä jalkatreenin pariin.

Ajattelin, että merkkaan tänne joka perjantai sen hetkisen painon, niin näkee sitten onko sitä edistystä tullut vai ei. Tosin kotoa ei löydy vaakaa joten aamupainoa ei pääse ikinä ottamaan. Salilla siis joudun itseni aina punnitsemaan ja tällöin lukematkin voivat vaihdella aika paljonkin riippuen vuorokaudenajasta, syömisistä sun muista. Esim. eilen vaaka näytti 70,2 kg ja nyt tämän päivän paino oli 69,3. Melkein kilon heitto, eli nestettä lähinnä.Muutenkin en niin tuosta vaa-asta välitä, mutta saahan sillä vähän käsitystä siitä onko suunta oikea. Mittanauha kertokoon sitten paremmin tuloksista.

Tänään ollut koko päivän todella vetämätön olo. Olen nukkunut tosi huonosti koko viikon ja viime yönäkin heräsin kolme kertaa käymään vessassa ja muutaman kerran ihan muuten vaan. Aamusta asti olo kuin katujyrän alle jääneellä ja mitään en saanut aikaiseksi kouluhommien sun muitten suhteen. Tarkoitus oli alunperin tänään tehdä jalkatreeni, mutta päätinkin sitten mennä spinningiin. Ihan turha mennä jalkoja rääkkäämään valmiiksi väsyneenä ja vittuuntuneena, ei siitä olisi kuitenkaan mitään tullut. Toivottavasti ensi yö menisi vähän levollisemmin niin pääsisi pirteänä heti aamupäivästä jalkatreenin pariin.

kyl se siit lähtee. mulla on menossa neljäs suunniteltu treeniviikko. teen ohjelmat itse. olen myös ulkomailla tosin työelämässä. joskus joudun muuttamaan viikkosuunnitelmaa, koska väsy ja kaikenlaiset asiat vaikuttaa. elämä on erinlaista kuin kotimaassa. sitten lepää sen päivän tai teen lyhyemmän treenin. minuutit, jotka jäävät suunnitelmasta ripotellaan esim loppuviikon treeneihin. pyrin pitämään sen yhden tai max kaksi vapaapäivää viikossa.

mulla en puntaria. punnitsen itseni töissä eli siinä pohjalla on aamupala. meinasin punnita itseni 10 päivän välein, mutta se ei aina ole mahdollista. ensi perjaina on kyllä pakko punnita ihan mielenkiinnon vuoksi :)

tuosta tunnesyöppöydestä. olen kanssa ja toivottavasti entinen tunne syöppö. välillä koti-ikävä ja kulttuuri aiheuttaa herkuttelua. mutta nyt yritetään tosissaa unohtaa se. kaupasta uusia ruokia ruuanlaittoon :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom