Kannattaa se lähtötaso kattoa ennen ku mitään ittensä lihottamista alkaa suunnitteleen tai PT:n palkkaamista miettiin, jos nostat jonku 70-80 jo aluksi penkistä niin tuskin menee kun korkeintaan muutama kuukausi niin saat sen satkun rikki. Itellä meni ainaki helposti jossain 3 kuukaudessa ja lähtötaso oli ~75Kg. Reenasin ihan miten sattuu ja mitä sattuu sarjoja ja just tuonne satasen kieppeille pääsi aika heittämällä, paino pysy samassa. Tämä nyt vaan sen takia että on olemassa semmonenki mahdollisuus ettei se nyt kovin paljoa vaadi. Tekniikka vaan jonku kans kattoa kohilleen. Tietenkään mitään haittaa järkevästi treenaamisesta ei ole.
Joo, tuo käydään testaamassa niin nopeasti kuin vaan mahdollista. Käyn 3-vuorotyössä joten hieman saa kikkailla aina että saa aikataulut kohdilleen. Mutta en todellakaa saa lähellekään 70-80kg varmaan. Lähdetään ihan jostain 50kg:sta luultavasti. Mutta varmastihan sen näkee sitten vasta kun kokeilee.
Olisitte nyt tehneet vedosta oikeasti vedon ja pistäneet tavoitteen johonkin 120 - 140 kiloon. Toi sata kiloa pukataan agrella ihan oikeasti parin kk jälkeen.
Heh, ei nyt sentään. Olen melko heiveröinen kaveri, tässä on ihan tarpeeksi haastetta
tän viestin on pakko olla trolli... ei kukaan voi olla noin retardi, että lyö 2000e vedon kun penkistä pitää tempasta se "maaginen" 100 kiloa... Omasta kokemuksesta voin sanoa, että 3kk yksijakoisella ohjelmalla ja penkki 2-3 kertaa viikkoon niin ei mene tuota 3 kuukautta pidempään kun se satanen nousee... Onneksi olkoon helpon rahan johdosta!
Trolli tämä ei ole, ja veto on myös oikea. 100kg itselle ainakin on se "maaginen" juuri ja tämän nostaminen merkitsisi itselle henkisesti enemmän kuin 2000€ kourassa. Mutta kiitos, viestisi oli erittäin kannustava!
Mistä muuten toi 5kk tulee? Jotenkin tuntuu, et tällasissa vedoissa rahaa ei löydy kummaltakaan kun maksun aika tulee.
Ekassa postauksessa sanot tilipussin köyhtyvän 2000e jos häviät. Myöhemmin mainitset maksavasi kaverille 1000e jos epäonnistut ja kaveri maksaa sulle 2000e jos onnistut (kaveris taitaa olla paitsi rikas, mutta myös tollo). Eli mitenkä?
Kuten joku jo alempana taisi mainita, mielestäni siis selitin juurikin sen niin että minun 1000e v kaverin 2000e. Pahoittelen jos jossain kohtaa olen tämän sanonut toisinpäin, kuitenkin tuo juuri mainitsemani veto on oikea.
5kk tulee siitä, että tuo aika oli alunperin se mitä vielä asustelen tässä maassa ( kaveri jää tänne vielä ). Suunnitelmat kuitenkin hieman muuttunut ja luultavasti olen hieman pitempääkin. Olisin saanut tuon vedon varmasti 6kk jaksollekin mutta sitä on turha enään murehtia koska kättä on lyöty päälle ja veto sovittu.
Hän ei myöskään ole tollo, vaan ihminen jolla on rahaa, mutta joka myös tykkää lyödä jännäribetsejä. Ja varmasti on osittain iloinenkin puolestani mikäli tässä onnistun vaikka hän rahaa menettääkin.
**************************************************************************************************************************************************
Tosiaan, kannattaa unohtaa tuo rahasumma tästä asiasta sillä vaikka se nyt on tämän koko idean "pääpointti" niin itselläni keskittyminen vain ja ainoastaan siinä että 100kg nousee. Olen koko elämäni ollut pienikokoinen ja "ei niin voimakas" kaveri. Se että saisin rutiinin päälle ja 3-4xviikossa käytyä salilla olisi itseni voittamista. Myös se 100kg mistä pikkupoikana haaveile olisi hieno nostaa ja sen takia tähän hommaan on ryhdytty.
Mukavaa nähdä miten paljon huomiota tämä on saanut aikaan. Kaikille iso kiitos jälleen vastauksista. Tänään töiden jälkeen katsastamaan salia, otin jo reenivehkeet mukaan jos käy hyvät ja pääsee heti koittamaan tuota lähtötasoa