300kg etukyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hunter killer: -Tarkoitan tuolla "napa rankaan ja kivekset kurkkuun" samanlaista keskivartalon aktivointia kuin esim. poksauksessa otetaan iskuja vastaan, eli ei mitään stomach vacuum-tyylistä vatsan sisään vetämistä, mutta ei todellakaan pallean ulos pullisteluakaan.

Kannattaa lukaista vaikkapa sellaisesta kirjasta kuin -keskivartalon hallinta ja terapeuttinen harjoittelu- miten ne keskivartalon tukilihakset aktivoidaan tukemaan liikkeessä.

Mutta jokainen toimikoon parhaaksi näkemällään tavalla...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hunter killer: -Tarkoitan tuolla "napa rankaan ja kivekset kurkkuun" samanlaista keskivartalon aktivointia kuin esim. poksauksessa otetaan iskuja vastaan, eli ei mitään stomach vacuum-tyylistä vatsan sisään vetämistä, mutta ei todellakaan pallean ulos pullisteluakaan.

Kannattaa lukaista vaikkapa sellaisesta kirjasta kuin -keskivartalon hallinta ja terapeuttinen harjoittelu- miten ne keskivartalon tukilihakset aktivoidaan tukemaan liikkeessä.

Mutta jokainen toimikoon parhaaksi näkemällään tavalla...

Ahaa, joo no sitten tarkoitettiin ihan samaa...sain vain vähän eri käsityksen tosta sun aiemmasta viestistä.

Zone-sarja -42%
:offtopic:
Mikäs on mielestänne "normaali" etu- ja takakyykyn välinen suhde? Toki riippuu paljon henkilöstä ja treenistä, mutta noin suurinpiirtein. Eli jos takakyykky on 100 yksikköä niin paljonko on hyvä etukyykky suhteessa?

Nuo +1000kg yhteistuloksessa hätyyttelevät jampat ei mitään tiukkoja ole, se on sanomattakin selvää. Kaverit nostaa raskaassa luokassa, niin onko merkitystä ?

Onko tässä nyt se paino voimaa ja ylipaino ylivoimaa :D

juu yks aika iso virhe kyykätessä on juuri tuo vatsan sisäänvetäminen. sillon kyllä tuki on aika pieni ja vamma-alttius suurempi. vatsaontelon muoto on myös geneettinen, eli joillakin se pömpöttää, vaikka kuinka olis syvät vatsat jne jne kunnossa. joillakin taas se on lautasuora kymmenien vuosien voimanoston jälkeenkin. tompan kyl kannattaa edes hieman tutustua asioihin ennenkuin tekee itsestään pellen...

Noniin ja nyt mä oon se pahis.

Google antoi "kyykkääjän pallealle" hakutuloksia tasan yhden, tähän ketjuun, enkä ole itse koskaan kuullutkaan siitä. Sitä myös ihmettelin, että miksi tyypit, joilla on ihan saman näköinen pakki kuin tällä tyypillä, yleensä sen menettävät dieetin aikana. Nyt olen viisaampi.

Pahoitteluni kaikille kärsineille, erityisesti Vanhakeholle. :piis:

P.S. Geneettisestä pallean muodosta en ole sanonut sanaakaan. Ainoastaan sitä en tiennyt, että kyykkääminen voi suoraan aiheuttaa radikaaleja muutoksia palleaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom