- Ikä
- 35
Iske vaan oma proteiini synteesisi hanuriis eikä sun lihakset kasva yhtään. :DLihas kasvaa ja se on ainoa mikä mua kiinnostaa tässä hommassa, proteiinisynteesit kekkosen hanuriin.
Aih sun mielestäsi treenaamisen ajatteleminen on hiffistelyä? Noh itse asiassa mä oon itse saanut tällä 3-jakoisella 2 on 1 off menetelmällä aikaseks enemmän voimaa ja ehkä massaakin noin 4 kuukaudessa mitä olin saanut aikaan 1,5 vuodessa kämäsillä hilavitkutin 4-5-jakoisilla ohjelmilla. Olisi hauska tietää mikä se sun hiffistely on, mulla on niin huonot geenit, että eivät normaalit gaypumppaus treeniohjelmat meikäläistä auta, toki jos rakentaisin äärimmäisen fiksusti 4-5-jakoisen niin ehkä sitten, mutta en enää kyllä palaa tähän vanhaan myytiin, että treenataan kroppa kerran viikossa.Lopeta nyt oikeesti toi turhanpäiväinen hifailu, sä olet vielä niin alkutaipaleella koko touhussa. Sun jutuista saa sen kuvan, että olisit treenannut vähintään 10 vuotta ja koittanut kaikki mahdolliset treenimenetelmät, mutta totuus kun on hieman toinen.
JOS ajatelaan kunnolla niin voiko huono geeninen naturaali aloittelija treenata samanlaisilla ohjelmilla mitä jotkut roinari PRO kehonrakentajat treenaavat? Toki 4-5-jakoisilla kasvaa, jos on genetiikka tyyliin JWO tai Toni Kari, mutta kaikkia ei ole yläkerran herra siunannut niin hyvillä geeneillä. Se mitä tarkoitin, että jokaisen pitää löytää se juttu jolla itse kasvaa ja tässä genetiikka määrittelee aika paljon. Ne jotka eksyivät vessa jonoon kun geenejä jaettiin niin niiden täytyy vaan treenata 1-3-jakoisilla kroppa kaksi kertaa tai mennä pimeälle puolelle.
Vai että HC jutut? En mää mikään HC oo enkä halua olla. Paljon mielummin treenaan kovaa ja fiksusti kuin vaan pelkästään HC:sesti. Ja kyllähän noita läksyjä kerkee lukemaan tässä pakkiksen ohellakin. :DUnohda hyvä poika nyt noi proteiinisynteesit, HC:t ja failuret sun muut. Syö ruokaa ja käy siellä salilla pumppaamassa. Jätä tää netissä vauhkoaminen vähemmälle ja käytä sekin aika vaikka koulunkäyntiin, myöhemmällä iällä se ei takuulla kaduta.
Jeps geneenithän sen määrää millä saa parhaimman tuloksen ja toki se, että käyttäkö ”isojen poikien kreatiinia”. :DEnnen ku meette julistamaan mitään ainoota oikeeta ja ehdotonta tapaa treenata,niin kokeilkaa nyt hyvät ihmiset se käytännönkin tasolla mikä sopii juuri teille.Käytäntö ja teoria kun eivät ihan ihan aina kohtaa.