1-jakonen voimapainotteinen setti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bustedi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No, aloititko ja oletko selvinny hengissä? ;) :whip:

en alottanu koska salilta jolta kävin oli sali nro 3 kiinni = se "punttisali". 1 ja 2 sali on vain laitteita ym. nyt oon päässy taas kunnolla tekemään ja normaalilla yksi jakosella mennään. pitää totutella pari kk tähän jotta on hyvät pohjat lähteä syksyllä tykittämään tota! :)

e: toi kiinni on väärä sana koska se oli remontissa.

en alottanu koska salilta jolta kävin oli sali nro 3 kiinni = se "punttisali". 1 ja 2 sali on vain laitteita ym. nyt oon päässy taas kunnolla tekemään ja normaalilla yksi jakosella mennään. pitää totutella pari kk tähän jotta on hyvät pohjat lähteä syksyllä tykittämään tota! :)

e: toi kiinni on väärä sana koska se oli remontissa.

Jep, raportoipa sitten kuinka homma lähtee kulkemaan... :thumbs:

Zone-sarja -42%
Itse olen suht hyvällä menestyksellä tehnyt kesällä kun treenimotivaatio on kateissa tämmöstä:

Penkki
Leuanveto
Mave
Etukyykky
Vatsat
3x viikossa 1 työsarja/liike Penkissä ja Leuoissa niin loppuun ettei seuraava tulisi mutta mieluumin ei epäonnistumiseen(joskus voi vetää tietty jos siltä tuntuu) vatsoissa aivan loppuun asti ja sitten etukyykyssä ja mavessa joku tietty toisto määrä(itellä 8 kyykyssä ja 4 mavessa ja kun tuo menee niin lisää painoja) ja näissä liikkeissä jätän mieluiten 1 toiston ainakin varastoon ettei hajoa mitään ja maven korvaan rinnallevedolla aina kun tuntuu ettei jaksa vetää... eli joillain viikoilla 3 riveä joillain 2 mavea + rive ihan palautumisesta ja fiiliksestä riippuen.

PS: Vaikka on toiminut ihan kiitettävästi niin aion heti koulujen alettua kyllä palata perinteisempään volyyminkasvatus treeniin koska se kuitenkin on toiminut aina paremmin itselläni, mutta monella tavalla voi edetä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom