Kerro nyt kuitenkin että mikä osa tuossa ulinassa oli sinun mielestäsi virheellistä tietoa?Tän ulinan kuunteleminen tulee olemaan seuraavat viikot parasta viihdettä, myös Suomessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro nyt kuitenkin että mikä osa tuossa ulinassa oli sinun mielestäsi virheellistä tietoa?Tän ulinan kuunteleminen tulee olemaan seuraavat viikot parasta viihdettä, myös Suomessa.
Vihaisia nuoria miehiä! Ehkä inceleitäkin. Huonosti koulutettuja ja näköalattomia.
Kyllä sun eka tarvii kertoa mikä siinä on tietoa ja tuhlata vain omaa aikaasi noin alkuun.Kerro nyt kuitenkin että mikä osa tuossa ulinassa oli sinun mielestäsi virheellistä tietoa?
No mut noinhan Trump on sanonut ja käyttäytynyt miten tuo heebo videossa kertoo?Kyllä sun eka tarvii kertoa mikä siinä on tietoa ja tuhlata vain omaa aikaasi noin alkuun.
No se on sitten niin sinun päässäsi. En mä sille mitään voi.No mut noinhan Trump on sanonut ja käyttäytynyt miten tuo heebo videossa kertoo?
Eiköhän jabia saa jatkossakin nou hätä.Mäki oon lähipiiriiä vähän rauhoitellu et tuskin tässä nyt kauheen pahasti käy.
Trump oli ylivoimanen. Ois pitäny vaa luottaa omaan perstuntumaan jo 2kk sitten mutta luotin ehkä sittenkin polleihin liikaa.
Tosin tuskin olin ainoo.
Eiköhän kaikki käänny hyväks loppujen lopuks
Sen mitä mediasta oppinut, niin tämä ei aiheuta peiliin katsomista vaan ne vetää päämärkänä entistä lujempaa wokea. Ainakin täällä. Jenkeissähän pientä tervehtymistä on tainnut ollakin mikäli olen oikein ollut huomaavinani.Mutta mitä me(media) tästä opimme/oppi, hauku miehiä, hauku lihansyöntiä, tuo wokea enempi, tuo 15k sukupuolta ideologiaa, cancelöi ihmiset jotka sanoo et sukupuolia vaan kaks, enemmän maahanmuuttoa tässä tulos.
Firmat tuntuu vetävän kovaa täällä tuohon ESG/DEI paskaan.Sen mitä mediasta oppinut, niin tämä ei aiheuta peiliin katsomista vaan ne vetää päämärkänä entistä lujempaa wokea. Ainakin täällä. Jenkeissähän pientä tervehtymistä on tainnut ollakin mikäli olen oikein ollut huomaavinani.
Pelkäänpä, että tässä on yksi niistä typerimmistä vastareaktioista mitä tästä vielä nousee. Vähän aikaa kun ehti jo näyttää jo siltä, että woketus olisi jo häviämässä DEI:n myötä pois.Sen mitä mediasta oppinut, niin tämä ei aiheuta peiliin katsomista vaan ne vetää päämärkänä entistä lujempaa wokea. Ainakin täällä. Jenkeissähän pientä tervehtymistä on tainnut ollakin mikäli olen oikein ollut huomaavinani.
Se on muuten aika laajalti businesspäätös, ei niinkään arvopohjainen valinta. Aika monen (suuryrityksen) täytyy noudattaa ESG-sääntelyä, koska mm. rahoitusehtoja sidotaan ESG scorecardeihin. Tämä tuskin muuttuu lähitulevaisuudessa, kun se kerran on saatu pakotettua jo.Firmat tuntuu vetävän kovaa täällä tuohon ESG/DEI paskaan.
Tuskin tulee muuttumaan hetkeen ja yleisesti suomihan (kansa ja päättäjistä osa) on aivan pihalla asioista poliittisesti.
Täytyy toivoa että tämä tuo muutosta tännekin ja sitähän tuo mätämedia pelkää ja siksi hokeavat trump pahaa jokavälissä ettei tuo toimi leviä.
". Aika monen (suuryrityksen) täytyy noudattaa ESG-sääntelyä, koska mm. rahoitusehtoja sidotaan ESG scorecardeihin. Tämä tuskin muuttuu lähitulevaisuudessa, kun se kerran on saatu pakotettua jo."Se on muuten aika laajalti businesspäätös, ei niinkään arvopohjainen valinta. Aika monen (suuryrityksen) täytyy noudattaa ESG-sääntelyä, koska mm. rahoitusehtoja sidotaan ESG scorecardeihin. Tämä tuskin muuttuu lähitulevaisuudessa, kun se kerran on saatu pakotettua jo.
No mut noinhan Trump on sanonut ja käyttäytynyt miten tuo heebo videossa kertoo?
No bidenilla tuotiin rekkalasteittain ääniä (mail in ballot sekoilu) ja laskettiin niin kauan että riitti. Suorastaan överiksi meni sekin mutta leivottiin sitten vaan pressaksi ja muut sitten saivat todistella asioita mikä ei toki johtanut mihinkään.Aika mielenkiintoinen juttu, että Harris on saanut nyt n. 64 miljoonaa ääntä ja Biden sai viime vaaleissa 81 miljoonaa ääntä. Oikeastiko demokraateilla jäi jopa 17 miljoonaa äänestäjää kotiin?
Tästä se lähteeAinii joo inceleitäkin vielä! Tiedevastaisia ja rasisteja ainakin kanssa.
Tarviipa emännälle kertoa kun tulee töistä, että olen nyt rasisti inceli!
Oli pakko käydä lukemassa Ylen kommenttiosiota. Lisähapen tarve siellä on loputon.