Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Teen apuliikkeenä/boosterina välillä 3xpaussi(paussi keskellä, tangon päällä, ja uudelleen keskellä alas mennessä) leukoja, ja noista menee joka kerta tuo ulkorinta todella kipeeks(hyvällä tapaa). Sama efekti ilmenee myös jos oon tehny hitaita(1 toisto kestää vaikka 10s) leukoja. Jälkimmäistä en koe vaan yhtä hyödyllisenä. Noi paussit sen sijaan kehitti itellä aika vitusti. Alaosa leuoissa on hyvin vahva(niinku yleensä monilla tuntuu olevan), mut keskiosa on vaikein osuus ku kädet on 90 asteessa. Leuka kunnolla tangon päälle taas on imo semmonen osa tota liikettä, ettei se voi oikeen olla kenelläkään liian vahva. Ainakaan myötäotteella vetäessä. Vastaotteella se on iisimpää.Ojentajat ja rintalihakset tekee leuoissa hommia eli ei mitään outoa tuossa. Eri leveydet on ok vaihtelua sillon tällön, mutta suurin osa treeneistä tulis tehdä sillä parhaalla otteella. Ja tietenki selkeällä suunnitelmalla.
Jep, pääasiassa samaa mieltä. Hitaissa leuoissaki tulee toki enemmän aikaa vietettyä eri kulmissa, mut kyl nopeus on voimaa, ellei suoritus itessään oo vaikka jokin staattinen elementti.Hitaasti nostamiselle ei oikein ole tilausta koskaan eikä missään. Vastus on silti sama, vaikka kuinka hidastelisit. Stopit liikeradan eri kohdissa ja tietenkin mieluiten lisäpainoilla on varsin näppärä keino päästä eroon eri liikkeiden heikoista kohdista.
Jos haluu semmosen jurosmaisen loppugrindauksen niin ei pelkkä vetely ole mulla riittänyt vaan se vauhti kun loppuu niin siihen jää. Ja pyrin vetämään kunnolla tangon yli. Voi toki olla henkilöstä kiinni ja mulla on erityisen pitkät kädet pituuteen verrattuna > 10cmJos vaikka leuoissa pitää huolen, että aina vetää leuan tangon yli eikä höntsäile, ni tuskinpa siitä kauheen pahaa ongelmakohtaa voi muodostua. Viettää siel tangon pääl extrana vähän enemmän aikaa kans.
Okei. Mut kuka on Juronen?Jos haluu semmosen jurosmaisen loppugrindauksen niin ei pelkkä vetely ole mulla riittänyt vaan se vauhti kun loppuu niin siihen jää. Ja pyrin vetämään kunnolla tangon yli. Voi toki olla henkilöstä kiinni ja mulla on erityisen pitkät kädet pituuteen verrattuna > 10cm