Paljon Cuntilla menee nykyään lisäpainoja? Aiemmin olit aina noin 5 kiloa edellä ja mun kehitys on tooodella hidasta, kilo tai kaks vuodessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
65kg joskus viime vuonna, jota en usko rikkovani pitkään pitkään aikaan. Jos ikinä :/. Tuntuu sen verran hankalalta. Vastaote on nykyään mukana aina treenissä, ja tuossa on salee mahista kehittyä johki halutessani. Koen että mulla, ja kaverilla joka seuras tuollon mun jalanjäljissä kehitty joskus alotellessa historiallisen nopeesti taso, ja nyt on sit ikuinen jumitus. Kaveri lopetti treenaamisen kokonaan ;D. Leuanvedossa olin selkeesti keskivertoa parempi imo jo sillon ku oli 0 päivää kuntoilua takana. n. 16 vastaote leukaa/kymppi 10kg:lla, ni ehkä raja tulee nopeemmin vastaan. Toki melkeen 20kg kevyempänä.Paljon Cuntilla menee nykyään lisäpainoja? Aiemmin olit aina noin 5 kiloa edellä ja mun kehitys on tooodella hidasta, kilo tai kaks vuodessa.
Noniin, testipäivä takana, tulos toki parani mutta ei mennyt kuin 5 leukaa. Oma paino 97 kg. Hieman pettynyt olen tuohon tulokseen vaikka se onkin kaikkien aikojen paras suoritukseni +90 kg elopainolla. Mitenköhän tästä olisi viisainta jatkaa, jotta pääsisin edes 6 leukaan? 7 olisin jo todella tyytyväinen. Salikertoja tosiaan se 3 kertaa viikossa.Juu ei tää mitään säkää ole. Aika pienillä sarjamäärillä sait kivan kehityksen jo.
Nyt sit vetelet niitä iisejä (varaa pari toistoa) sarjoja reilusti per päivä. Jos se 4 on nyt tiukka maksimi, se tarkottas käytännössä ja suureksi osaksi kakkosia. Treeniviikot menis esim näin:
1.vko: 3 treenipäivää, à 4-6 sarjaa
2.vko: 4 treenipäivää, à 6-8 sarjaa
3.vko: 4 treenipäivää, à 8-10 sarjaa.
4.vko, kevennys: ke: 5x1xOp, la: TESTI
Veikkaisin, että menee lähemmäs 10.
Tänään meni 6 leukaa. Lämmittelytoistojen helppouden perusteella sanoisin, että tämän palautuneempaan tilaan en enää olisi voinut päästä, joten siitä voidaan päätellä että 6 toistoa on tämän hetken absoluuttinen maksimi. Mikäs voisi olla optimaalisin tapa edetä tästä eteenpäin? Jos kuvitellaan, että tavoite on siellä 8-10 toistossa ja salikertoja se 3x viikossa?Kyllä se kunto sieltä nousee koko ajan ja testitulos on paljon kiinni siitä aidosta palautumisen asteesta. Toisto pari lisää olis voinu tulla, jos et nyt ihan fressinä vielä ollut. Ei voi tietää. Jatka hommaa ja kolmosia kehiin aina kun voi. Helppoja ne sais olla yhä. Kolme treenipäivää viikossa riittää kyllä.
Hieman voisit kuitenkin nyt kartoittaa palautumisen vaikutuksia eli ota iisi treeni tässä välissä joskus ti sama 4x1xOp ja sitten uus testi pe. Jos menee 6xOp, ollaan oikeella tiellä.
Tuon toisen testin perusteella sitten katotaan, josko jatkaisit niin, että joka toinen viikko vain kaks treeniä ja kummassakin lämpän jälkeen kaks sarjaa suht tiukkoja (RIR 0-1). Joka toinen viikko sitten tuota iisiä määrää.