Leuanveto

Olisi tuoretta juttua tehty Andrey Smaevista, yhdestä maailman kovimmista leuanvetäjistä. Kaikki on venäjäksi, mutta jos laittaa automaattitekstitykset suomenkielellä päälle ja käyttää tarpeeksi mielikuvitusta, niin voi tuosta jotain ymmärtääkin. 😁


View: https://www.youtube.com/watch?v=fQaWFlhfT-Q


Löytyy vanhempikin video miehestä samalta kanavalta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=BPvBSb9GbWA



View: https://www.youtube.com/watch?v=6shz0pNHfqQ&ab_channel=MattRhodesSport
Uutta. Tosi outo tapa vetää noi leuat. Vetää överi kaukana tangosta. Arvioin liikerataa kuitenki olkapäästä, ja suurin osa vedoista on silti aika jees siltä osalta(aiemmilla videoilla parempia). Noilla painoilla odottais tyypillistä puol metrii vajaata vetoa. FB:n Kalisteniikki-ryhmässä oli taas hassunhauskaa ihmis-vammasuutta havaittavissa: ''A few years back I bench pressed 375 weighing 175. I didn't have any special diet, creatine, and definitely no steroids. So yes, if I was on performance enhancing drugs then I absolutely could.''. Juu kylhän sitä nyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kisa on aina kisa ja siellä pitää onnistua 100%. Mut töitä on tehty ja tullaan tekemään että tulosta tulis kunnolla...
Näinhän se tietysti on. Paljon sulla on muuten sali-ennätys? Itte olen aina saanut kisoissa enemmän kuin salilla, se kisatanko on niin hyvä. Plus tietysti kisoissa keskittyminen on sataprosenttista. Jos sulla menee samalla tavalla, niin kyllähän nuo vedot aika hyvää lupaa.
 
Näinhän se tietysti on. Paljon sulla on muuten sali-ennätys? Itte olen aina saanut kisoissa enemmän kuin salilla, se kisatanko on niin hyvä. Plus tietysti kisoissa keskittyminen on sataprosenttista. Jos sulla menee samalla tavalla, niin kyllähän nuo vedot aika hyvää lupaa.
Noh 104kg, et vähän oon viel sua jäljes... Mut kyl kisoissa ehdottomasti oon aina enkat tehny ja se tanko on kyl sairaan hyvä... Vieläkun tonne loppuun saa taottua jerkkua ni hyvä tulee... En yleensä mene edes max ykkösiin kun kisoissa toki ei kyllä ole tarvettakaan
 
Noh 104kg, et vähän oon viel sua jäljes... Mut kyl kisoissa ehdottomasti oon aina enkat tehny ja se tanko on kyl sairaan hyvä... Vieläkun tonne loppuun saa taottua jerkkua ni hyvä tulee... En yleensä mene edes max ykkösiin kun kisoissa toki ei kyllä ole tarvettakaan
Noniin, hienoa! Hyvältä kuulostaa, saadaan hyvät kisat toivottavasti heinäkuussa. Nostatko näillä näkymin alle 90 sarjassa edelleen vai missä?
 
Noniin, hienoa! Hyvältä kuulostaa, saadaan hyvät kisat toivottavasti heinäkuussa. Nostatko näillä näkymin alle 90 sarjassa edelleen vai missä?
Jos oon rehellinen, niin en tiedä. Nyt koitan vähän saada lihaa tähän siimavartaloon. Mites sun treenit ja treeni enkat, miten on nyt kulunut harjoitukset? Ja mihin sarjaan itse ajattelit mennä?
 
Jos oon rehellinen, niin en tiedä. Nyt koitan vähän saada lihaa tähän siimavartaloon. Mites sun treenit ja treeni enkat, miten on nyt kulunut harjoitukset? Ja mihin sarjaan itse ajattelit mennä?
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen samassa sarjassa kuin aina ennenkin, eli alle 100. Treenit sujuneet vaihtelevasti, syksyn massakausi oli sinänsä tuloksekas mutta sen jälkeen ollut vähän ongelmia palautumisen ja forkun kanssa. Nyt näyttäisi kuitenkin että ongelmat on jäänyt taakse ja treenit kulkee nousujohteisesti eteenpäin. Ehdottomasti ennätys jälleen tavoitteena sitten kun kisaamaan päästään. Treenimaksimeita en ole kokeillut aikoihin, varmaan vuosi sitten viimeksi. Mahdollisesti huhtikuussa tulee vähän kokeiltua, että missä mennään.
 
Vetääkö kui moni täällä leukoja remmeillä? Ite en vetäny aiemmin ikinä, mut oon joutunu nössöileen uudella salilla, jossa tanko on ikävän liukas ja huomattavasti paksumpi. Remmeillä vedän siis kovimmat setit yleensä.
Vertailupohjana Fatgripzeillä myötäote leuka oli parhaimmillaan 45kg luokkaa, tolla salin tangolla sain +- yhtä tiukan 50kg:lla. Joka tapauksessa... tuntuu, että noi remmit käsissä jotenki se leuanveto muuttuu itellä huonolla tavalla.
Vaikee puristaa koko kämmenellä tjs. ja veto tuntuu sit jotenki veltolta & hitaammalta. Pysyy tangossa väkisin tietty, mut tuntuis syntyvän ns. ''energiavuotoja'' helposti.
 
Vetääkö kui moni täällä leukoja remmeillä? Ite en vetäny aiemmin ikinä, mut oon joutunu nössöileen uudella salilla, jossa tanko on ikävän liukas ja huomattavasti paksumpi. Remmeillä vedän siis kovimmat setit yleensä.
Vertailupohjana Fatgripzeillä myötäote leuka oli parhaimmillaan 45kg luokkaa, tolla salin tangolla sain +- yhtä tiukan 50kg:lla. Joka tapauksessa... tuntuu, että noi remmit käsissä jotenki se leuanveto muuttuu itellä huonolla tavalla.
Vaikee puristaa koko kämmenellä tjs. ja veto tuntuu sit jotenki veltolta & hitaammalta. Pysyy tangossa väkisin tietty, mut tuntuis syntyvän ns. ''energiavuotoja'' helposti.
Versa Grippseillä yleensä. Leuanvedosta aiheutunut Golf -kyynärpää vaivannut jo pidempään ja Versojen avulla pystynyt vetämään normaalisti. Salin tanko myös sileä ja aika liukas. Nyt sali on kiinni ja olen kotona vedellyt paremmalla tangolla kehonpainolla ilman remmejä. Ote sinänsä kyllä pitänyt, mutta kivun vuoksi siis nuo remmit salilla olleet käytössä.
 
Versa Grippseillä yleensä. Leuanvedosta aiheutunut Golf -kyynärpää vaivannut jo pidempään ja Versojen avulla pystynyt vetämään normaalisti. Salin tanko myös sileä ja aika liukas. Nyt sali on kiinni ja olen kotona vedellyt paremmalla tangolla kehonpainolla ilman remmejä. Ote sinänsä kyllä pitänyt, mutta kivun vuoksi siis nuo remmit salilla olleet käytössä.
Joo ite havaitsen hieman forkkujen tukkosuutta, ja ärtyneisyyttä. Fatgripzeillä en tehny ikinä liian usein koska raiskaa forkut sen verran pahemmin. Yhistän tän tukkosuuden ihan täysin tuohon paksumpaan tankoon. Aiemmin ei käytännössä oo ikinä tullu moista.
 
Kyllähän sillä paksummalla tulee sormenpäitä kohti hieman enempi painetta ja sitä kautta enempi forkutkin tekee hommia. Golfari ärtyy sen takia, että leukaillessa hieman ranne pyrkii koukistuun ja kyynärpää koukussa se provosoituu lisää sitten vielä.
 
Jep, tuon ranteen koukistumisen ja vaikutukset huomaa kyllä helposti, sen välttäminen onkin sitten vaikeampaa. Itselläni remmeistä ollut selkeä apu. Nyt jo pari vuotta golfari vaivannut ja jumpannutkin olen, mutta hieman laiskasti. Pitääpä ottaa itseä niskasta kiinni nyt , kun tuntuu että vihdoinkin olisi hellittämässä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom