Kolmen kilon kasleri tuli paisteltua juhannuksena. Briketit olivatkin loppu niin tuli sitten vedettyä "gourmet"hiililä. Sen verran kuumina kävivät, että tuli vähän turhankin nopeasti.
Mihin sisälämpöön paistoit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolmen kilon kasleri tuli paisteltua juhannuksena. Briketit olivatkin loppu niin tuli sitten vedettyä "gourmet"hiililä. Sen verran kuumina kävivät, että tuli vähän turhankin nopeasti.

Kovin on hieno ketju mennyt hiljaiseksi. Vieraissa on melkein yksin pitänyt tätä hengissä..
Mutta asiaan.. Tuossa Helmikuun pakkasilla alkoi 2011 hankittu Q120 osoittamaan luovuttamisen merkkejä, joten sille pitäisi jatkajaa katella. Kävin katsomassa tuota Q1200:sta ja jotenkin se tuntui kauhean heppoiselta.
Mulle jäi fiilis että nykymallissa on ainevahvuudet ehkä puolet siitä mitä tuossa mun vanhemmassa mallissa (kansi, ritilä, yms). Pitää käydä kattoon viä uudestaan, mutta pettymys tuosta pintaan jäi. On ne laatuleikkaukset tainnut Weberiinkin iskeä, tosin eipä toi nyt montaa satkua maksakkaan.
Jotenkin on kasvanut myös polte hommata kunnon kesäkeittiö ja siihen täysrosterinen built-in amerikanherkku. Vaatisi monen tonnin investointia sokkona, mut kai sitä rahansa huonomminkin vois käyttää![]()
Vaikuttaa kyllä näppärälle moinen langattomuus. Varsinkin talvella ei tarvi pihalla ravata ja siitä iso plussa.
Joku paistomittari tarvis hommata hajonneen tilalle, mutta on kyllä hinnoissaan tuollanen kahden anturipään vekotin. Ainakin Suomessa.
Hain Opalin langattoman paistomittarin. Oli alessa rapiat 11 e, katsotaan kauan kestää.
Muutaman tuollasen langallisen oon hajottanut parissa vuodessa. Vaikkakin se sama mittari maksaa aikalailla sen 8-15 e. Mutta ei viitsinyt enään ostaa kolmatta, kun tiesi että ei se kestä.Jotta olisi suhteessa, niin pitäisi kestää ajallisesti 1/12 Wepukasta. Mun edellinen mittari on muutaman kympin laitos ja vielä sekin parin vuoden jälkeen sykkii.
Mut hei, sun Webukka piirtää hienoo käyrää luuriin. Kyllä siitä nyt voipi jotain eksttaa maksaa.
Tarkoitus olis hommata parvekkeelle sähkökäyttöinen weberin grilli. Mihin asioihin tässä grillin hankinnassa kannattaa nyt panostaa?