Ja morjesta vaan piiiitkästä aikaa.
Tota öö.. nolona joudun tunnustamaan, että projekti meinas kusta oikein huolella. Kesä kun tuli niin punttitouhut loppuivat kuin seinään. Kyllä ketuttaa. Selityksiä ja syyllisiä olisi helppo keksiä, mutta tosiasia on se, että mä tässä mokasin ja annoin periksi. Mukavuudenhalu ja laiskuus saivat törkeän 100-0 selkävoiton. Jokin aika sitten kattelin itteeni peilistä, eikä näky ollut mitenkään kiva. Saakelin moinen läskimahatursas sieltä kurkki takaisin. Kävin puntarilla. Digitaali näytti hurjaa 97kg:n lukemaa, kun alkukesällä luku oli 92kg. Sinänsä mulla ei ole mitään väliä paljonko sitä painaa, vaan miltä näyttää ja tuntuu. En nyt kuitenkaan ala harrastamaan itseruoskimista tämän enempää, sillä olen vain ihminen. Se on niin helppoa ja halpaa syödä roskaa ja rasvaa. Työmatkalla Lidlin kautta ja mukaan tarttui usein lihapiirakoita tai hampurilaisia parin euron hintaan. Ei se ole niin helppoa syödä kunnolla, puhdasta ruokaa ja käydä salilla repimässä rautaa. Työelämä ja perhekin ottaa oman osansa. Oho, nyt menikin selittelyn puolelle, mutta näin se vaan on.
Aloin motivoimaan ja psyykkaamaan itteäni jokin aika sitten. Pakkiksen ketjuja on tullut lueskeltua ja videoita katottua. Kyllä reenattu mies on sitten vaan komiaa katteltavaa, ihan näin heteronkin näkökulmasta. Ja vielä kun tietää miten kovalla työllä atleettiset kropat on saatu aikaan. Mäkin haluan. Kyl mä pystyn siihen. Ei mitään himokisakuntoa, vaan läskiä sulamaan ja lihaa tilalle. Eilen sitten aloitin G6-ohjelman uusiksi. Ai miten tuntuikaan hyvältä, mutta myös pahalta. Kyllä ketutti, kun rauta painoi niin törkeästi. Tajusi oikein konreettisesti miten rapakunnossa sitä taas ollaan. Ohjelman mukaisesti aloitin kyykyllä, johon mulla on edelleenkin viha-rakkaus-suhde. Tänä aamuna kun heräsin, niin jalat oli niin tukossa ja kipeät, että kävely yläkerrasta rappusia pitkin sai melkein huutamaan tuskasta. Sattui niin saakelisti ja pelkäsin koko ajan koska jalat pettävät alta. Myös istuminen ja ylösnouseminen on tänään olleet ihan hirvittäviä. On saanut suorittaa aikamoisia akrobaattisia tempauksia, että noista on suoriutunut. No, menipähän liike ainakin sinne minne pitikin, etureiskoille ja hanuriin.
Tarkoitus on ainakin jonkin aikaa kokeilla maltillisilla miinuskaloreilla ja yrittää sulatella rasvaa. Jos tämä onnistuu, niin ehkäpä sitten taas maltillisilla plussilla, jos sitä sais vähän pattiakin sinne ja tänne. Eli mukana ollaan taas ja yritys on kova. Jos ei musta taas vähään aikaan kuulu mitään, niin tulkaa raahaamaan vaikka korvista salille.
Tsemppiä vaan! Pahimmat kyykkyjä seuraavan päivän kivut loppuu onneksi tällä ohjelmalla melko nopeasti, ainakin itselläni.

. Tähtäys olis pitää painot tossa ja siirtyä enempi bodytyyliin.
Siirrytään siihen kun saa muutaman lisää.