On palkkari, tänään ei ollu punttipäivä vaan niin en juonu. Heraa ja maltoa sisältää se. Toki vois kouluun ottaa sheikkerissä mukaan, mutta jos tollanen 8 kertaa viikossa alkaa purkista ottamaan protskua (tai vielä usemmin jos yötäkin vasten alan jotain lisää popsimaan) niin tulee äkkiä vähän hintavaks tälläsen 16-vuotiaan lompakolle. Voisin tosin hakea jostain UFS:sästä halvalla maustamatonta jauhoa ja lyödä vaikka kaakaojauheet himassa sekaan ja koittaa tollasen pussillissen ajan et tapahtuuko mitään. Myöskin patukat ovat aivan sikamaisen hintasia :DTossa nyt suuret linjat muuten hyvin, mutta kannattaisi tosiaan pyrkiä siihen, että tulee joka aterialla sitä proteiinia. Itsekin koen sen vaikeaksi ja sen takia kuvioissa patukat sekä heraa. Palautusjuoma varmasti on teikäläisellä käytössä? Jos tuo on ateriarytmi, niin ainaki tuohon koulun välipalaan ottaisin jotain proteiinilisää, helppo kuskata sheikkerissä ja lisäät vain veden. Yöprotsku on kans hyvä lisä, ainaki ite tykkään.
No olen 16v et mahdollisuuksia on kasvaa lisääkin (ja toivon et kasvankin :D. Ja mielelläni söisin enemmän, jos vain uppoaisi. Jos on joku helppo ruoka-aine mistä saa nopeesti paukkuja lisää niin saa ehdottaa. Oon myös miettiny että ottaisin kouluun pähkinöitä ja mutustelisin niitä kaikki tunnit ton ruokailun jälkeen vaikkapa.itse sanoisin että lisää ruokaa vaan koneeseen ainakin painon perusteella. Itse 186cm/92.8kg(hetki sitten punnittu) ja todellakin kynäniska itse olen ja rasva% normaalipainoisen miehen lukemissa, itseasiassa hieman alle
edit: tietenki pituus/paino on myös suhteessa ikään
Tällä hetkellä omaan korvaan hyvältä kuulostaa tollanen halpisprotskudrinkki ja pähkinöitä tähän ruokavalioon lisäksi... Ja lisää saa ehdotella ja neuvoa, nytkin tulleita kommentteja arvostan niin paljon ettei tässä hienossa kielessämme ole sille riittävän kauniita sanoja

On se tarkkaa...
ajaa kyl sen asian.
Kutsuit ittees kynäniskas tos aikasemmin, mut ei kyl ny ihan niin pitäis noilla numeroilla olla