Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään kyykky 75kg 10,10,10 ja 11. Penkki kp 27kg:n kässäreillä 8,7 ja 6.. ens kerralla sitten jos menis tai menee 9,8 ja 7 ja siitä pikkuhiljaa ylöspäin. Leuat 6,5,5,4 ja 3. Niskan takaa punnerrus nyt lisäsin 2,5kg ja tein 8,7,7 ja 7.. eli en tehnyt yhtään sarjaa failureen ja ens kerralla 9,8,8 ja 8 ois tähtäimessä. Hauiskääntöön lisäsin myös 2,5kg ja sarjat 10,9 ja 7.. ens kerralla 10,10 ja 8. Vatsat 3x20/9kg.

Onko tuo progressio penkki kp, niskan takaa punnerruksessa ja hauiskäännössä ihan ok?

ei kai tuosta haittaakaan ole, jos olet aiemmalla painolla jo saanut sen 12+ viimesessä sarjassa. Lihastahan tässä kukanenkin on tekemässä eikä ne kasva jos sarjat ovat liian helppoja..

Sarjat eivät ole missään liikkeessä liian helppoja, mutta en tehnyt failureenkaan jotta kehitys seuraavassa treenissä olisi mahdollista.

Tuo on muuten tympeä ongelma johon itsekin törmään ainakin kp penkkiä tehdessä. Aina pitää tehdä se yhteensä 5 kilon nousu kun isompia sarjapainoja ottaa käyttöön. Tänään meni 27,5kg:lla 3x10 puhtaasti nii varmaa ens treeniin lähden jo kokeilemaa 30 kilon hantteleita, saa nähdä saako niitä edes suorille käsille :) itse punnertaminen kyllä onnistuu.

Tuo on muuten tympeä ongelma johon itsekin törmään ainakin kp penkkiä tehdessä. Aina pitää tehdä se yhteensä 5 kilon nousu kun isompia sarjapainoja ottaa käyttöön. Tänään meni 27,5kg:lla 3x10 puhtaasti nii varmaa ens treeniin lähden jo kokeilemaa 30 kilon hantteleita, saa nähdä saako niitä edes suorille käsille :) itse punnertaminen kyllä onnistuu.

polvilta tai kaverin avulla ne saa helposti ylös nostettua kun aloittaa suorittamisen

Joku se postasi sen videonki miten ne polvilta kiepsautetaan vaan ei jostain syystä meikäläiseltä luonnistunu sekään. Olenki ajatellu kokeilevani kohta taas normipenkkiä, josko kunnon lämmittelyt estäis olkapäiden kipeytymisen.

Joku se postasi sen videonki miten ne polvilta kiepsautetaan vaan ei jostain syystä meikäläiseltä luonnistunu sekään. Olenki ajatellu kokeilevani kohta taas normipenkkiä, josko kunnon lämmittelyt estäis olkapäiden kipeytymisen.

minä sen tänne laitoin sillon aiemmin :) kunnon lämpimät alle ja käsien pyörittelyä jne. pientä venyttelyä niin eiköhän ne olkapää vaikeudet ala hellittämään :)

Huh huh tän threadin pituutta. Vasta sivulla 30, mutta oon päättäny ens viikolla aloittaa Golden sixin. Painoa pudotettu melkein 18 kiloa nyt ja olis aika alkaa kasvattaa sitä lihasta. Pituus 183 paino n.83. Katellaan jos tulis hyvii tuloksia niin vois postailla niitä tänne. Jos ei lihas ala kasvaa niin sit iskee masennus. Onkin jo salilla alkanu vituttaa kun tulokset polkee paikallaan dieetin takia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään kyykky 75kg 10,10,10 ja 11. Penkki kp 27kg:n kässäreillä 8,7 ja 6.. ens kerralla sitten jos menis tai menee 9,8 ja 7 ja siitä pikkuhiljaa ylöspäin. Leuat 6,5,5,4 ja 3. Niskan takaa punnerrus nyt lisäsin 2,5kg ja tein 8,7,7 ja 7.. eli en tehnyt yhtään sarjaa failureen ja ens kerralla 9,8,8 ja 8 ois tähtäimessä. Hauiskääntöön lisäsin myös 2,5kg ja sarjat 10,9 ja 7.. ens kerralla 10,10 ja 8. Vatsat 3x20/9kg.

Onko tuo progressio penkki kp, niskan takaa punnerruksessa ja hauiskäännössä ihan ok?

Tänään kyykky 75kg->10,10,10 ja 13. Penkki kp 9,7 ja 6. Leuat 6,5,5,4 ja 4. Niskan takaa punnerrus 9,8,8 ja 8. Hauiskääntö 10,9 ja 8. Vatsat 3x20/9kg.

Penkki kp oli aika raskas saa nähdä montako toistoa saan lauantaina lisää, ainakin yritys on kova. Niskan takaa punnerrukseen olisi myös hyvä lauantaina saada muutama toisto enemmän.

Ei oikein tuppaa jalat palautumaan noista kyykyistä. Tällä viikolla sai pitkästä aikaa tehtyä jokaisena treeni päivänä kyykyt. Mutta oli niin hapoilla tänään, että ei yksinkertaisesti jaksannut eikä uskaltanut väkisin alkaa repimään täysiä sarjoja. Penkki taas junnaa paikoillaan. Siinä on nyt tullut 90kg kohdalla seinä vastaan. 10,10 ja sitten joko 9 taikka 8, mutta kymmentä en enää saa nostettua saati 11 taikka 12.

En tiedä miten saisi tuota voimapuolta ylös niin ettei massaa enää tulisi niin paljoa. 170cm ja 87kg kun on mitat niin ei oikein lisäkiloja enempää tarttis. Leuanvedoissa, ja niskantakaa on voinut vielä nostaa tuloksia, mutta penkkiin eivät tunnu vaikuttavan. Hauiskin kehittyy aika kehnosti. Alkaa vähän masentaa kun ei saa tuota penkkiä ylös :/

Nostin jo marraskuussa penkiltä 2009 samoja tuloksia kuin nyt vaikka painoa oli 7kg vähemmän. Nyt on jalat ja varsinkin selkä paljon paremmassa kuosissa tosin. Ihmetyttää tosiaan vain kun penkki junnaa vaikka selkään on tullut kokoa ja voimaa. Vuosi sitten kun en saanut kuin pari leukaa vedettyä ja nyt saa sentään sen 10. Olisi mukava saada se maksimikin penkissä tuosta 120kg tuonne 130kg vielä joskus.

^Vaihtelua treeniin ja lihashuoltoa välipäivinä. Ensinnäkin kannattaa laskea sarjapainoja siinä kyykyssä joku 10kg ja lähteä uudestaan kohti niitä rautoja kun viimeksi alkoi junnaamaan. Itellä autto tuo jo paljon ja todennäköisesti sullakin siitä vois olla apua ja sitten pääset vielä niidenkin rautojen ohi kun nyt tekee tiukkaa. Sitten välipäivinä takareisien, etureisien, lonkankoukistajien, pakaroiden ja pohkeiden venyttelyjä. Voin kertoa että tuolla häviää kaikki jumit ja liikkuvuuskin paranee kun säännöllisesti venyttelet, mutta lämmittele vain hyvin ennen pitkiä venytyksiä. Aerobisen jälkeen on siis ehkä paras aika venytellä. Ja penkissä vois olla että vaihat käsipainoilla tehtäväksi ja nostat siinä välillä nitä sarjapainoja. Tämä saattaa tuoda uudenlaista rasitusta rintaan ja on todettu hyväksi vaihteluksi normaaliin penkkailuun.

Itellä vähän sama homma hauiskäännön kanssa. Meitin salilla vielä pomppaa 20kg suoraa 25kg noi käsipainot. Niin kauan hinkannu tangolla noita hauiskääntöjä, että otin silti ohjelmaan nyt mukaan käsipaino haukan. Pitää vaa sit lisätä vaa toistoja tai sarjoja.

Tänään oli jollain lailla vähän huono treeni tai johtu varmaan lähinnä siitä kun en päässy fiilikseen, vaikkei homma nyt kuitenkaan ihan poskelleen mennytkään. Kyykky 75kg 10,10,10 ja 14. Penkki kp 27kg:n kässärit 9,7 ja 7. Leuat 7,6,5,5 ja 4. Niskan takaa punnerrus 10,9,8 ja 6. Hauiskääntö 10,10 ja 7. Vatsat 3x20/9kg. Ja lisäksi tein pohkeitä prässissä 3x20/200kg.

Oon miettinyt tota kyykyn syvyyttä että laskeudunko ihan tarpeeksi alas, joten miettisin jos laittaisi jonkun penkin perseen alle ja kattoisi peilistä että se penkki on juuri oikean korkuinen eli kun laskeutuu siihen ja kun perse koskettaa penkkiä, niin tulisi se 90 asteen kulma. Eli siis tarkoitus ei ole laskeutua istumaan asti penkille vaan siten että vaan perse koskettaisi sitä jotta tietää että käy tarpeeksi syvällä. Onko muut käyttänyt tälläistä systeemiä? Ite aattelin ens kerralla koittaa.

Itellä vähän sama homma hauiskäännön kanssa. Meitin salilla vielä pomppaa 20kg suoraa 25kg noi käsipainot. Niin kauan hinkannu tangolla noita hauiskääntöjä, että otin silti ohjelmaan nyt mukaan käsipaino haukan. Pitää vaa sit lisätä vaa toistoja tai sarjoja.

Näitten numeroitten ja iän perusteella epäilen suuresti sun hauiskääntötekniikkaa. Mahtaa mennä melkosella vauhdilla ja heilautuksilla? Tai sit sul on vaan ihan v*tun jäätävät habat! xD

Oon miettinyt tota kyykyn syvyyttä että laskeudunko ihan tarpeeksi alas...

Jos oot asiaa miettiny, niin et laskeudu tarpeeks alas. Eiks sul oo peilii siel kyykkytelineen edes? Näkeehän siitä jo, että onko se arse lähelläkään maata. Tuo 90 astetta on vaan minimi...

Näitten numeroitten ja iän perusteella epäilen suuresti sun hauiskääntötekniikkaa. Mahtaa mennä melkosella vauhdilla ja heilautuksilla? Tai sit sul on vaan ihan v*tun jäätävät habat! xD

Ja miksiköhän taas 18v ei voisi treenaa 20kg-25kg kp:lla haukkaria tai 40-55kg:n tangolla.

Jottei OT menis niin itse treenasin G6:lla jonkun aikaa, mutta noin 10 toistot oli vaan liian aerobista hommaa mulle :D sekä vähän outoa oli vääntää vatsoja yhet miljoona että saa kunnolla tuntumaa.

On kyykkytelineen edessä peili, mutta siitä ei näe koska ollaan siinä 90 asteessa. Ja kyllä mä uskon että siinä 90 kyllä aina käyn, mutta oon vaan luulotautinen :D

Senkus epäilet:thumbs: Peilistä aina koitan vähän kattoo ettei ihan hirveeks tekniikka menis. Tosin teen noi hauiskäännöt hammer otteella joten siinähän voi käyttää hiukan suurempia painoja.

Huh huh tän threadin pituutta. Vasta sivulla 30, mutta oon päättäny ens viikolla aloittaa Golden sixin. Painoa pudotettu melkein 18 kiloa nyt ja olis aika alkaa kasvattaa sitä lihasta. Pituus 183 paino n.83. Katellaan jos tulis hyvii tuloksia niin vois postailla niitä tänne. Jos ei lihas ala kasvaa niin sit iskee masennus. Onkin jo salilla alkanu vituttaa kun tulokset polkee paikallaan dieetin takia.
Ei sun tarvii lukee kuin eka posti, jotta voit alottaa Golden Sixin. Ei tää mikään DC ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom