Janpa
päk in pisnes
Sitte ne aloittelijat kirjottaa tänne, että taas joku mulkero tuli tyrkyttää typeriä neuvojaan. :D
Itellä tuli sama mieleen:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitte ne aloittelijat kirjottaa tänne, että taas joku mulkero tuli tyrkyttää typeriä neuvojaan. :D
Samalla tavalla seki kaveri on asiakas, teki sitte kyykkyä siinä tai hauista. Get used to it..:(
Juuri näin..Mä ainakin tuossa tilanteessa sanoisin sille tyypille jotenkin kohteliaasti, että voisitko tehä sitä hauista muualla, kun tuo on ainoa kyykkypaikka täällä. Muutenkin on vähän outoa, että jengi kiroaa noita tyyppejä täällä eikä saa salilla suutaan auki. Ehkä ne eivät vain ole tulleet ajatelleeksi? Ja tuolla salikomedia-threadissa naureskellaan kun tietämättömät vuodesta toiseen tekee jotain väärin. Vaikee sanoo niille joskus jotain? Puhuminen on kommunikaation a ja o.
Miks kaikkia aina ärsyttää teinipojat...?Ylimieliset finninaama teinipojat ja ne ihmiset jotka runkkaa joka laitteessa 10 toistoa ylinopeesti/heijarilla ettei varmasti kehity ja paikat on rikki
Nyt sit oli miessiivooja odottamassa, kun paukahdin suihkutiloista ilkosillani siihen pukuhuoneen puolelle. No, oli mulla kourassa se postimerkin kokonen pyyhe, jonka olin pieneen veskaani saanu ahdettua. Mutta noin niinku käytännössä ni nakkena sitä siinä oltiin. Ei jumalauta.
Pidän itseäni ymmärtäväisenä ja anteeksiantavana ihmisenä, mut nyt keitti yli. Mun ei todellakaan tartte stripata kenellekään vasten omaa tahtoani. Vai sisältyykö klubimaksuun joku pakollinen viuhahtelu? No ei vissiin.
Mietin vaan niitä 16-kesäsiä likkoja, että miten kiva niistäkin ois tulla pukkariin alastomina kun siellä on setä vastassa.
Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.
Minä olen varmaan vähän vanhoillinen, mutta minusta ei ole ok, että kukaan menee vastakkaisen sukupuolen pesutiloihin pällistelemään.
^ No JOS asia näin olisikin, niin sen tyypin jonkinnäköistä aikataulua vois sit ehkä heittää sinne seinälle?
Sitäkään ei oo missään kielletty, että naisella on oikeus kuitenki olla paljastelematta itteään.
En mä ainakaan, kiitos vaan, suostu siinä vetelemään stringejä jalkaani ja rasvailemaan kroppaani, kun joku karvahanska siivoaa mun selän takana. Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.
Että siis oikeestiko jonkun mielestä suihkussa voi käydä salilla vaan ne, jotka kestää sen, että se on sitte julkinen tilaisuus jolleki setämiehelle tulla siihen paikan päälle hommiinsa?
No joo, turha tästä on vääntää. Siivoojalla on toki oikeus tehdä työnsä. Mutta aivan varmasti myös jokaisella naisella ja niillä alaikäisillä tytöillä on oikeus suihkussa käymiseen treenin jälkeen - JA ILMAN MIESYLEISÖÄ.
Kuten sanoin, jos salilla ei tällaiseen "etuoikeuteen" voida suostua, niin sitten sen setämiehen aikataulut vaan selvästi esille, niin kenenkään ei ainakaan tietämättää tartte joutua vieraan miehen yllättämäksi.
^ No JOS asia näin olisikin, niin sen tyypin jonkinnäköistä aikataulua vois sit ehkä heittää sinne seinälle?
Sitäkään ei oo missään kielletty, että naisella on oikeus kuitenki olla paljastelematta itteään.
En mä ainakaan, kiitos vaan, suostu siinä vetelemään stringejä jalkaani ja rasvailemaan kroppaani, kun joku karvahanska siivoaa mun selän takana. Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.