Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

No voihan se naisten pukuhuoneen naissiivooja olla vaikka bi tai lesbo ja vilkuilee niitä tissejä ihan samalla tavalla kuin miessiivooja (jos nyt oletetaan että niitä tuijotetaan). Pakkohan ne pukuhuoneet on joskus siivota.

Eikä se ole sanomatta selvää että se mies sielä naisten pukuhuoneessa tuijotteleekaan.

Noi kylpytakkijutut on jo vittuilua. Rasvaile himassa ja käy suihkussa siellä.. No mites se, että meet töihin salilta? Ei vittu mitä putkiaivoajattelua. Se, miksi sanoin ettei miehille TUNNU olevan niin haitaksi, vaikka joku eukko siellä pukkarin puolella pyöriikin, kumpusi ihan näistä kommenteista.

Noh, tää tästä pikkuhiljaa.

1. Ei kylpytakkijuttu tai isompi pyyhe ei millään tasolla ole vittuilua, en mä itekään hypi suihkun puolelta pukuhuoneen puolelle alasti edes vaikka tiedän ettei sielä ole naisia.
2. Jos tollanen asia tuottaa sulle niin paljon liikaa ongelmia niin sä et yksinkertasesti voi käydä salilla niin että menet töihin salin jälkeen.

Ymmärränhän mä mitä tässä haet takaa eikä se nyt munkaa mielestä välttämättä ois siistiä tai suvaittavaa että joku nainen siivoaa miesten pukukoppia mutta en mä sieltä suihkusta sillon alasti hyppiskään. Tuo on taas niitä asioita joihin on mukauduttava tai sitte on tehtävä omakohtasia kompromisseja, mä en luule että joku kuntosali alkaa muuttamaan omia käytäntöjään siksi että jotakin asiakasta vituttaa joku asia. Tietysti varmaan useampiaki vituttaa mutta sillon siitä pitää kertoa sen kuntosalin henkilökunnalle.

Käsittämätöntä putkiaivoajattelua on se ettei kykene edes harkitsemaan omakohtaisia kompromisseja tilanteissa joissa ei ole vaihtoehtona ku joko mukautua tai väistyä takavasemmalle.

Mun kompromissihan oli se, että jossain lukis, KOSKA siellä salilla siivotaan, että tietää olla pukeissa silloin tai vältellä siellä olemista kyseisenä aikana.

Ongelmahan tässä oli se, että se siivooja oli paukannu sinne sillä aikaa, kun mä olin suihkussa. Mä en siis voinut tietää, että se on siellä. Sitä ei ollut näkynyt edes salin puolella treenatessani, vaan se oli ampassut töihin tullessaan heti siivoamaan sitä meidän naisten pukkaria.

Mä joustan aina kaikessa ja kaiken aikaa, tingin ja annan periksi tarvittaessa. Ja.. No, antaa olla. Turhaan mä tästä vänkään. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Menkää ite munasillanne seisomaan jonkun eteen, mielellään täysin yllättäen ja rankan treenin jälkeen. Kattokaa, miltä tuntuu.

Kuitti.

En minä ainakaan haluaisi, että siellä joku äijä omaa mammaa tai kuvitteellista tytärtäni kyttäis. Ja vaikka ei kyttäiskään. Muutenhan se olisi ihan sama ku ois seka suihkut ja pukkarit jos se ei oo niin justiinsa kuka siinä pyörii kattomassa kun kullia tai kannuja kuivaat. Itse käsittänyt MIESTEN ja NAISTEN pukuhuoneiden erot sillä, että toisessa on naisia ja toisessa miehiä. Kai itsekkin olen sitten vanhoillinen vaikka nuori poju olenkin.

:dance: lisää nihkeitä. :haart:

ootteko te ton asian suhteen miettiny että siivousfirmalta voi tulla kuka vaan ja millon vaan jos on moni kohteinen siivoja ja aikataulut ei aina pidä kutiansa..
joten siitä lienee turha inistä, menee kotiin suihkuun jos niin paljon nuppiin ottaa
siivoja jossain...

Oon miettiny. Salin pitäjät tuskin taas ei ole miettinyt. Monessa paikassa kun todennäköisesti on iltasiivous. Ja jos taas ajat on sovittu illalla niin ei sinne tulla palloilemaan millon lystää jos muuten sattuu aikaataulut mättää. IMO EHRMAN.

Ja siitä mistä on turha inistä on tuskin kenenkään päätettävissä. Ei minuakaan kiinnosta jos painot on epäjärjestyksessä tms. Kuhan ne löydän kun taas useita se häiritsee. Kaikki ei vaan dikkaa jos joku äijä/eukko seisoo siinä edessä kun kelasit kuteita vaihdella yms.

Pitäähän sitä joku roti olla :D

Nyt sit oli miessiivooja odottamassa, kun paukahdin suihkutiloista ilkosillani siihen pukuhuoneen puolelle. No, oli mulla kourassa se postimerkin kokonen pyyhe, jonka olin pieneen veskaani saanu ahdettua. Mutta noin niinku käytännössä ni nakkena sitä siinä oltiin. Ei jumalauta.

Pidän itseäni ymmärtäväisenä ja anteeksiantavana ihmisenä, mut nyt keitti yli. Mun ei todellakaan tartte stripata kenellekään vasten omaa tahtoani. Vai sisältyykö klubimaksuun joku pakollinen viuhahtelu? No ei vissiin.

Mietin vaan niitä 16-kesäsiä likkoja, että miten kiva niistäkin ois tulla pukkariin alastomina kun siellä on setä vastassa.

siis oliko se just sua siellä odottamassa? ja poistuko se sieltä ku tulit nakuilee sinne pukkarin puolelle?

Mulle kävi kerran kans näin mutta olin pukeissa-->aloin riisumaan, niin tässä vaiheessa siivoava mies sanoi: hän poistuu hetkeksi, niin saan rauhassa vaihtaa kamat. Ei mua kyllä haitannu se, että naisten pukkarissa oli koska se ei siellä odotellu mua/kyylänny. Se vaan hoiti duuniansa ja oli kohtelias kun poistui.
Ja mulle on ihan sama vaikka pukkaria siivois 100 karvasta jänistä, kunhan siellä pukkarissa/uimahallissa/aivan_sama_missä on siistiä ja viihtyisää .

Tätä sun fiaskoa täällä jonkun aikaa seuranneena sanoisin, että sulla on selkeesti tossa pukeutumisessa jonkunlainen tekniikkavirhe. Eli otat salille niin ison pyyhkeen, että se peittää kerrallaan tissit, pepun ja pimputtimen. Kuivaat sitten itsesi siellä suihkun puolella mikä muutenkin kuuluu hyviin tapoihin ja sinnehän tämä kebabin leipoja ilmeisesti ei tule? Suihkusta kun tulet sitten se pyyhe ympärillesi kiedottuna ja kaikki tärkeätkin paikat kuivattuna, vedät ne ihanat omat g-stringit jalkaasi se pyyhe päällä jolloin salaiset paikkasi eivät pääse vilahtamaan sivullisille. Nyt voit ottaa rintaliivit jo valmiiksi esille ja käännyt esim. seinään päin eli poispäin tästä runkkaavasta karvakädestä. Otat pyyhkeen pois jolloin karva-apina näkee vain selkäsi ja laitat nopeasti ne rintaliivit päällesi. Sen varmaan osaat naisena tehdä. Itse en noita rintaliivejä osaa käyttää, ne hakaset tuntuu olevan jollain turvalukkokoodeilla varmennettu kun eivät meinaa ainakaan millään irrota nopeasti. Nyt kun olet jo melkein pukeissa ja kaikki intiimit paikat piilossa niin voit rasvailla itseäsi rauhassa kuten julkisilla paikoilla esim. rannallakin joku vain aurinkovoidetta levittelisi. Tietenkin jos sulla esim. pimppihuulet rupeaa kutisemaan liiasta sheivaamisesta ja nekin pitäisi rasvata niin sen voi varmaan hoitaa vaikka vessassa jonka oven saa lukkoon. Jos sieltä pukuhuoneesta löytyy erillinen wc-tila. Voihan sitä pimppiä koittaa rasvalla hieroa myös jotenkin salaa esim. pyyhkeen tai salikassin takana. Tässä nyt muutama vinkki mitä tuli mieleen, toivottavasti oli edes vähän apua.

Ja mitä tohon itse aiheeseen tulee niin kyllä muakin haittaisi jos joku karvaranne kyttäisi omaa naista pukuhuoneessa. Olen myös vanhoillinen ja nihkeä, mutta omaan myös muutaman Pirkka-niksin.

En mä ole missään vaiheessa muuten sanonut, että se jannu olis mua katellu. Tuskin kattelikaan, sehän oli "vaan töissä". Mutta ei se myöskään poistunut, vaikka mä siihen tärähdinkin. Tokihan se varmasti kuuli, että joku siellä suihkussa on ja näkihän se mun kamat levällään siinä penkilläkin. Eli yllätys se ei sille voinut olla, että joku on pesulla.

En mä jaksa enää edes puolustautua.

Ihan sama, mä pidän kuitenkin kiinni siitä, että siellä pukuhuoneessa ei tartte itteään peitellä, vaan siellä voi ihan vapaasti itsensä kuivattuaan pukeutua ilman, että tarttee verhoutua kylpytakkiin tai valtavaan pyyhkeeseen.

Mitä vitun iloa on naisten pukuhuoneesta, jos siellä ei saa olla ilman miehiä?

Salilla käynnissä enemmänkin huvitti, kun yksi kukkakeppi sanoi minulle, että "oot plösö".

Sanoin, että kukkakeppien paikka on kukkaruukussa :D

"Vaan siellä voi ihan vapaasti itsensä kuivattuaan pukeutua ilman, että tarttee verhoutua kylpytakkiin tai valtavaan pyyhkeeseen" <-- niinhän olet varmaan voinutkin, tuskin kukaan on sua estänyt suorittamaan kyseistä toimenpidettä.

Miks kaikkia aina ärsyttää teinipojat...?

No ei siinä muuten mitään, mutta yleensä ne ylimielisimmät/liian isoilla painoilla tekevät/naama vituillaan kävelevät ja yhdellä kädellä painoja paikasta A paikkaan B kantelevat ovat näitä teinejä, joilla ei ole mitään käsitystä alkulämmöstä tms

Nyt sit oli miessiivooja odottamassa, kun paukahdin suihkutiloista ilkosillani siihen pukuhuoneen puolelle. No, oli mulla kourassa se postimerkin kokonen pyyhe, jonka olin pieneen veskaani saanu ahdettua. Mutta noin niinku käytännössä ni nakkena sitä siinä oltiin. Ei jumalauta.

Pidän itseäni ymmärtäväisenä ja anteeksiantavana ihmisenä, mut nyt keitti yli. Mun ei todellakaan tartte stripata kenellekään vasten omaa tahtoani. Vai sisältyykö klubimaksuun joku pakollinen viuhahtelu? No ei vissiin.

Mietin vaan niitä 16-kesäsiä likkoja, että miten kiva niistäkin ois tulla pukkariin alastomina kun siellä on setä vastassa.

Miesten puolella on usein naispuoleinen siivooja uimahallilla ja valitat kun kerran joku härski siivooja setä näki sut alasti?

e. Mikä vika painojen kantamisessa yhdellä kädellä on, ite ainakin kannan kaikki yhdellä kädellä järjestään paitsi ne 50 kilon kiekot:lol2:

Ei se mikään siivoja kuitenkaan oikeasti ollut. Kotikaupungissani oli kerran yksi paikallinen pervo pukenut haalarit päälleen ja ottanut mopin olalleen ja mennyt uimahallin naisten pukkariin "siivoamaan". Pitkään oli saanut "siivota" ennenkuin joku oli valittanut miessiivojasta tiskillä, jolloin tiskiltä oli sanottu että "meillä ei ole töissä miespuolisia siivojia".

Mutta olen kanssa sitä mieltä että voisi ne siivojat pysyä oman sukupuolensa pukuhuoneissa töissä. Joitakin häiritsee, joitakin ei, mutta luulisi olevan helppo järjestää niin että ketään ei haittaisi.

vielä teineistä! meidän salilla lukio/ylä-aste ikäset muijat ja poijat istuu farkut jalassa, ja pipo päässä porukalla penkin ja muiden laitteiden päällä. vahvin nostaa sen pari kertaa 70kg ja muut kehuu vieressä. oon katellut sitä hommaa ja päättänyt, että aina kun joku vain istuu jossain laitteessa ja jauhaa paskaa se on vapaa! eli pieni murahus ja teinit liikkuu istumaan seuraavaan laitteesee. mua haittaa eniten se kun salilla on paljon ihmisiä ketkä oikeesti treenaavat, mutta eivät uskalla sanoa että anteeksi teetkö siinä laitteessa vai onko se vapaa!

Vituttaa sellaset henkilöt (yleensä kaikenmaailman teinit ja "olen vahvempi kuin te muut" -kovikset), joiden on pakko kulkea 10cm päästä naaman edestä kesken sarjan kun tekee esim. maastavetoa. Jos on pakko kulkea siitä naaman ja peilin välistä niin voisi tehdä sen esim. parin metrin päästä kun tilaa kuitenkin löytyy. Muutenkin jotkut ihmiset voisi vähän enempi ottaa muita huomioon ja kunnioittaa myös toisten treenejä. Menee vaan keskittyminen täysin kun on pakko juuri kesken sarjan tulla hääräämään ihan iholle. Voisi edes odottaa sen verran, että saa sarjan tehtyä.

Itseä ottaa päähän sellaiset treenaajat, ketkä tekee peilin edessä sarjojansa ja seisovat tai istuvat ihan siinä naama kiinni peilin edessä olevassa käsipainotelineessä. Siinä sitten joudut odottamaan kun toinen vääntää jotain 50-toiston supersarjaa, että saisit haettua käsipainot. Vaikka taaempanakin olisi tilaa, niin ei, aina samat naamat on estämässä käsipainojen hakemisen.

Ei se mikään siivoja kuitenkaan oikeasti ollut. Kotikaupungissani oli kerran yksi paikallinen pervo pukenut haalarit päälleen ja ottanut mopin olalleen ja mennyt uimahallin naisten pukkariin "siivoamaan". Pitkään oli saanut "siivota" ennenkuin joku oli valittanut miessiivojasta tiskillä, jolloin tiskiltä oli sanottu että "meillä ei ole töissä miespuolisia siivojia".

Mutta olen kanssa sitä mieltä että voisi ne siivojat pysyä oman sukupuolensa pukuhuoneissa töissä. Joitakin häiritsee, joitakin ei, mutta luulisi olevan helppo järjestää niin että ketään ei haittaisi.

Hyvä meininki! Oli ainakin kaverilla pokkaa! :thumbs:

Tää on muuten "jhännä!" (niin kuin Pasilassa sanotaan..) että en kyllä usein oo kuullut miessiivoojasta naisten puolella, mutta naiset ne vaan tuntuu aina olevan siivoomassa miesten puolella..

Ei mua kyllä oo ikinä haitannut yhtään ne siivoojat ja kaikki vaan yleensä on niin kuin niitä ei olisikaan.
Joku pässi oli joskus paikallisessa uimahallissa valittanut väärillä kromosomeilla varustetuista siivoojista ja siellä pyöri sitten kylpytiloissa vuosisadan sukkarohnat ja jalkasienet pitkin lattioita kun kukaan ei voinut tulla siivoomaan.. :urjo:
Kiitti vaan kyseiselle urpolle!

En kyllä oikein sitäkään ymmärtänyt kun joku keski-ikänen hemppa meni joskus joltain maahanmuuttajasiivoojatytöltä tahtomaan löylyvettä.. Heilutteli siinä sitten muniansa vieressä samalla kun flikka täytti sen ämpäriä ja katteli maahan..
Mun mielestä se meni vähän etiketin vierestä.. :eek:

Tervetuloa vaan suomeen! :D

Ei suoranaisesti liity siihen salilla reenaamiseen, mutta eilen joku n.45v nainen tuli siihen tiskille, veti kortin lukijasta ja sanoi, että oli varannut paikan jollekin tunnille. No, sitten se respan tyttö kysy, että mikä nimi, niin voi vittu mikä vastaus: "eikö se näy siitä ruudulta?" Ja kun ei näkyny (kun ei se jokin ohjelma ollut auki), niin sitten näytti siitä kortin takaa!
On se ny vittu, jos ei voi omaa nimeensä sanoo, varmaan joku pöllii henkilöllisyyden, kun on niin hiano nimi.

Back
Ylös Bottom