Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkään en ymmärrä sitä tuijotusta. Maanantaina kun tein kyykkyä niin eikö siihen taakse tullut miesparivaljakko (aina kahdestaan) tuijottamaan. :curs:
Varsinaisen aasimaista touhua, mutta kai tuohon on totuttava.
No huhhuh, mitä sä oikein juot? Musta toi on parasta reenin jälkeen.Palautusjuoman juominen, hirveetä kuraa!

Palautusjuoman juominen, hirveetä kuraa!
Älääää selitä poika! jumalat juo juomansa ihan itse siks ne onki nii vittumaisii!Nehän ne vasta on jumalten juomia, Sen takia reenataan että saa juoda palkkarin reenin päätteeksi:D
Ei mitään kummempaa ku et
-Painojen ja tankojen ym jättäminen ympäri salin lattiaa ja tankoja
-Isot ja kovaääniset vanhat nais- ja miesporukat
-Musiikki
-Roskaaminen
Lainaus
Liekki81
Melkoinen kyrpä kasvoi otsaan kun erehdyin lauantaina stadissa sovittelemaan housuja. On se kumma kun ei 34/30 kokoiset housut mene jalkaan edes sen verran että saisi napit kiinni. Siis reidet ja perse kinnaa niin pahasti vastaan ettei toivoakaan. Sitten kun löytyi sellaiset mihin mahtuu reidet niin vyötärön kohdalla on nyrkin verran löysää tilaa = näyttää naurettavalta.
Niin ja housut oli mallista riippuen regular tai loose fit... ei niitä anorektikoiden pillifarkkuja.
-Farkkujen ostaminen on hirveetä hommaa, vaikka kuinka kaupassa katot että ne on sopivat, ni kuitenki kotona on vyötärössä kahelle nyrkille tilaa, liian lyhyet ja hyvä että kännykän saa laitettua taskuun. Kai sitä on niin erikoiset jalat.
Eniten ottaa päähän kun just on flunssasta parantunu ja intoa treenaa ja pääsee pari päivää salille sit tulee uudestaan flunssa tai joku muu tauti. Tääki alkuvuos menny ihan käteen kun koko ajan kipeenä.
Eniten ottaa päähän kun just on flunssasta parantunu ja intoa treenaa ja pääsee pari päivää salille sit tulee uudestaan flunssa tai joku muu tauti. Tääki alkuvuos menny ihan käteen kun koko ajan kipeenä.
Palautusjuoman juominen, hirveetä kuraa!
Miesten egonskasvattelu pienien heiveröisten naisten kustannuksella.
"Jeee, sain prässillä 150kg sarjapainoiksi! :dance:"
"Ai, hehheh mun lämmittelypainot.. :lol2:"
Joku kaks kertaa mua isommalta mieheltä tosi fiksu heitto.