Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Sitte ne aloittelijat kirjottaa tänne, että taas joku mulkero tuli tyrkyttää typeriä neuvojaan. :D

Itellä tuli sama mieleen:lol2:

kovin on teilläkin pienet aiheet potutukseen. meidän salilla käykin sellainen ylivilkas poika, jolla on toki oma ohjaaja aina mukana. ohjaaja ei tietenkään ehdi vahtimaan aina sitä tiettyä tyyppiä kun sillä on muitakin mukana. tällä kyseisellä pojalla on sellainen tapa, että se ottaa housut pois ja alkaa heiluttelemaan veitikkaansa aina kun ohjaajan silmä välttää! lisäksi tämä tapaus huutaa, juoksee ja kiljuu innoissaan niin pitkään, että satuttaa itsensä tai joku ottaa sen kiinni. sitten alkaa itku. tämä ryhmä viihtyy salilla useamman tunnin kerrallaan. sama ryhmä saattaa olla mainittuna jo tässä ketjussa, mutta en jaksa lukea alusta asti.

Samalla tavalla seki kaveri on asiakas, teki sitte kyykkyä siinä tai hauista. Get used to it..:(

Mä ainakin tuossa tilanteessa sanoisin sille tyypille jotenkin kohteliaasti, että voisitko tehä sitä hauista muualla, kun tuo on ainoa kyykkypaikka täällä. Muutenkin on vähän outoa, että jengi kiroaa noita tyyppejä täällä eikä saa salilla suutaan auki. Ehkä ne eivät vain ole tulleet ajatelleeksi? Ja tuolla salikomedia-threadissa naureskellaan kun tietämättömät vuodesta toiseen tekee jotain väärin. Vaikee sanoo niille joskus jotain? Puhuminen on kommunikaation a ja o.

Mä ainakin tuossa tilanteessa sanoisin sille tyypille jotenkin kohteliaasti, että voisitko tehä sitä hauista muualla, kun tuo on ainoa kyykkypaikka täällä. Muutenkin on vähän outoa, että jengi kiroaa noita tyyppejä täällä eikä saa salilla suutaan auki. Ehkä ne eivät vain ole tulleet ajatelleeksi? Ja tuolla salikomedia-threadissa naureskellaan kun tietämättömät vuodesta toiseen tekee jotain väärin. Vaikee sanoo niille joskus jotain? Puhuminen on kommunikaation a ja o.
Juuri näin..

Ei kaikki salilla kävijät pakkotoistoa lue... <-- eli kommunikaatio heidän kanssa on aika välttämätöntä siellä salilla, jos haluaa sitä kyykkyä siellä tehdä..

Nyt sit oli miessiivooja odottamassa, kun paukahdin suihkutiloista ilkosillani siihen pukuhuoneen puolelle. No, oli mulla kourassa se postimerkin kokonen pyyhe, jonka olin pieneen veskaani saanu ahdettua. Mutta noin niinku käytännössä ni nakkena sitä siinä oltiin. Ei jumalauta.

Pidän itseäni ymmärtäväisenä ja anteeksiantavana ihmisenä, mut nyt keitti yli. Mun ei todellakaan tartte stripata kenellekään vasten omaa tahtoani. Vai sisältyykö klubimaksuun joku pakollinen viuhahtelu? No ei vissiin.

Mietin vaan niitä 16-kesäsiä likkoja, että miten kiva niistäkin ois tulla pukkariin alastomina kun siellä on setä vastassa.

Nyt sit oli miessiivooja odottamassa, kun paukahdin suihkutiloista ilkosillani siihen pukuhuoneen puolelle. No, oli mulla kourassa se postimerkin kokonen pyyhe, jonka olin pieneen veskaani saanu ahdettua. Mutta noin niinku käytännössä ni nakkena sitä siinä oltiin. Ei jumalauta.

Pidän itseäni ymmärtäväisenä ja anteeksiantavana ihmisenä, mut nyt keitti yli. Mun ei todellakaan tartte stripata kenellekään vasten omaa tahtoani. Vai sisältyykö klubimaksuun joku pakollinen viuhahtelu? No ei vissiin.

Mietin vaan niitä 16-kesäsiä likkoja, että miten kiva niistäkin ois tulla pukkariin alastomina kun siellä on setä vastassa.

sitä oo missään kielletty että vaikka uimahallissa miesten puolella on nais siivooja tai naisten puolella mies siivooja joten turhaa iniset..

^ No JOS asia näin olisikin, niin sen tyypin jonkinnäköistä aikataulua vois sit ehkä heittää sinne seinälle?

Sitäkään ei oo missään kielletty, että naisella on oikeus kuitenki olla paljastelematta itteään.

En mä ainakaan, kiitos vaan, suostu siinä vetelemään stringejä jalkaani ja rasvailemaan kroppaani, kun joku karvahanska siivoaa mun selän takana. Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.

Keskiviikkoiltana kuntosalilla treenatessani ärsytti suunnattomasti kaksi keski-ikäistä miestä! :curs: Yrittivät ilmeisesti tehdä vipareita... Järkyttävä tekniikka molemmilla: Liian isot painot eivät kädet nousseet kuin muutaman vaivaisen sentin, huh huh, teki mieli antaa muutama ystävällinen vinkki, mutta pakenin paikalta takavasemmalle, kun olivat olevinaan niin bodareita niin bodareita sekä hyvässä kunnosssa.

Outoa, koska yleensä tällainen ei ärsytä minua. :D

Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.

Kyllä mua ärsytti kun edellisessä kotikaupungissani kävin uimahallin salilla ja siellä harva se päivä heilui joku vanha tantta pikku myy -mallisessa siivousmekossaan luutun kanssa pesu- ja pukeutumistiloissa. Jos vilkaisin sitä vähän kiusaantuneena, se vain katsoi takaisin sellaisella velmulla "älähän ny ujostele poika, kyllä mie oon kaiken nähäny tässä elämässä" -ilmeellä.

Muistan miettineeni, että tämä on nyt olevinaan ihan luonnollista, mutta annahan olla jos joku miessiivooja heiluisi tuolla naistensaunan liepeillä. Poruhan siitä syntyisi. No nyt nähtiin esimerkki tästä. Minä olen varmaan vähän vanhoillinen, mutta minusta ei ole ok, että kukaan menee vastakkaisen sukupuolen pesutiloihin pällistelemään.

^ No JOS asia näin olisikin, niin sen tyypin jonkinnäköistä aikataulua vois sit ehkä heittää sinne seinälle?

Sitäkään ei oo missään kielletty, että naisella on oikeus kuitenki olla paljastelematta itteään.

En mä ainakaan, kiitos vaan, suostu siinä vetelemään stringejä jalkaani ja rasvailemaan kroppaani, kun joku karvahanska siivoaa mun selän takana. Miehille tää on tietysti eri asia, kun ei oo ihan niin tarkkaa ilmeisestikään, kuka näkee ja mitä.

"suostu siinä vetelemään stringejä............" <-- mene sitten himaas suihkuun äläkä valita,
turha sun on valittaa kun ei siinä mitään laitonta ole.

Äläkä yleistä ettei se kaikkia miehiä haittais, kyllä muaki ottaa nuppii jos joku tantta on jossain uimahallin suihkutiloissa siivoomassa yms.. mut ei voi mitää, ne tekee työtään..

Minkähän takia se on niin vaikeaa saada naiset siivoamaan naisten kopit ja miehet siivoamaan miesten kopit? Ei itseäni nyt haittaa vaikka joku mamma siinä siivoilee mutta onkohan se jotenkin universaalisen vaikeaa saada naiset siivoamaan naisten koppeja, suurin osa siivojista kumminkin on naisia.

Ja kyllähän jokaisella vissiin on oikeus käydä suihkussa ilman pakollista stripteasea, ikävä kyllä... :D

Että siis oikeestiko jonkun mielestä suihkussa voi käydä salilla vaan ne, jotka kestää sen, että se on sitte julkinen tilaisuus jolleki setämiehelle tulla siihen paikan päälle hommiinsa?

No joo, turha tästä on vääntää. Siivoojalla on toki oikeus tehdä työnsä. Mutta aivan varmasti myös jokaisella naisella ja niillä alaikäisillä tytöillä on oikeus suihkussa käymiseen treenin jälkeen - JA ILMAN MIESYLEISÖÄ.

Kuten sanoin, jos salilla ei tällaiseen "etuoikeuteen" voida suostua, niin sitten sen setämiehen aikataulut vaan selvästi esille, niin kenenkään ei ainakaan tietämättää tartte joutua vieraan miehen yllättämäksi.

Että siis oikeestiko jonkun mielestä suihkussa voi käydä salilla vaan ne, jotka kestää sen, että se on sitte julkinen tilaisuus jolleki setämiehelle tulla siihen paikan päälle hommiinsa?

No joo, turha tästä on vääntää. Siivoojalla on toki oikeus tehdä työnsä. Mutta aivan varmasti myös jokaisella naisella ja niillä alaikäisillä tytöillä on oikeus suihkussa käymiseen treenin jälkeen - JA ILMAN MIESYLEISÖÄ.

Kuten sanoin, jos salilla ei tällaiseen "etuoikeuteen" voida suostua, niin sitten sen setämiehen aikataulut vaan selvästi esille, niin kenenkään ei ainakaan tietämättää tartte joutua vieraan miehen yllättämäksi.

oikeus ja oikeus, no meneppä tekemään asiasta valitus.. veikkaan ettei vaikuta mitään.
sillä on ihan niin kauan olla oikeus siellä kuhan se tekee työnsä eikä vahtaa seksuaalissa mielessä.

Ei siinä oo kyse siitä, että joku vahtaa, vaan siitä, ettei halua olla alasti vieraan vastakkaisen sukupuolen edustajan edessä - ja siihen ettei tartte olla, pitäs olla jokaisella naisella (ja miehellä) oikeus.

Ajattele oman tyttäres kohdalle. Olisko ihan ok, että 16-kesänen tyttäres tulee suihkusta alasti, ja vastassa on joku karvaranne siivoomassa? Luuletko, että tuntuu tyttärestä hirveen hyvältä? Ei sillä että tuntuis sen paremmalta, vaikka vastassa olis ollu ihan karvatonkin ranne ja sen kantaja.

Tuo on myös ihan helvetin ärsyttävää että naiset luulee että miehille se on ihan sama "ei oo niin tarkkaa kuka näkee ja mitä"! Mitä vittua, kuinka moni jätkä nyt loppupeleissä on sellanen että haluaa näytellä kyrpäänsä tuntemattomille ihmisille? Ei se ole ihan sama ja tuo on vitun feministinen ajattelutapa piste.

Niin se vaan menee että siivousfirma ei yksinkertasesti voi olla laittamatta miestä tekemään jotain työtä vaan siks että "tuolla on naisten pukuhuone, et voi mennä siivoomaan sinne". Lopeta itkeminen tai rupea käymään kotona suihkussa.

edit.
1. Osta kylpytakki tai isompi pyyhe.
2. rasvaile ittes kotona salin jälkeen
3. tee valitus = sinne ilmestyy lappu että "täällä saattaa käydä miessiivoaja" jollon et oo saanu mitään varsinaisesti aikaseks.
4. viimenen vaihtoehto on sitte vaihtaa jollekkin "naisten salille".

No voihan se naisten pukuhuoneen naissiivooja olla vaikka bi tai lesbo ja vilkuilee niitä tissejä ihan samalla tavalla kuin miessiivooja (jos nyt oletetaan että niitä tuijotetaan). Pakkohan ne pukuhuoneet on joskus siivota.

No olkaa mitä mieltä olette, mutta itteä se silti vitutti ihan törkeesti, että pahaa aavistamattomana tuun suihkusta ja siellä on joku mies.

Ihan sama miksi se siellä oli.

Noi kylpytakkijutut on jo vittuilua. Rasvaile himassa ja käy suihkussa siellä.. No mites se, että meet töihin salilta? Ei vittu mitä putkiaivoajattelua. Se, miksi sanoin ettei miehille TUNNU olevan niin haitaksi, vaikka joku eukko siellä pukkarin puolella pyöriikin, kumpusi ihan näistä kommenteista.

Noh, tää tästä pikkuhiljaa.

En minä ainakaan haluaisi, että siellä joku äijä omaa mammaa tai kuvitteellista tytärtäni kyttäis. Ja vaikka ei kyttäiskään. Muutenhan se olisi ihan sama ku ois seka suihkut ja pukkarit jos se ei oo niin justiinsa kuka siinä pyörii kattomassa kun kullia tai kannuja kuivaat. Itse käsittänyt MIESTEN ja NAISTEN pukuhuoneiden erot sillä, että toisessa on naisia ja toisessa miehiä. Kai itsekkin olen sitten vanhoillinen vaikka nuori poju olenkin.

Back
Ylös Bottom