Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa ku joku spede tuli mun sarjoje välis ku huilasin siin taljan vieres ja alkaa vaihtamaa tota tankoo ym

No mikset vaan lepäillyt siinä laitteessa? Jos tekisit saman penkissä ja ottaiasit painot pois niin kyllä mää siihen penkkiin voisin eksyä. Jos taas jättäisit painot niinku ne apinat meidän salilla, menisit johonki muihin laitteiisiin 10 minuutiks, ja sit takas penkille ja samaa 3 x nii mää vaan kyyläisin vittuuntuneena.

Eniten varmaan ärsyttää lämmittely ja venyttelyt, ei millään jaksais..
Lisäks mopilijapojat ja naisten puolella kun treenailee, niin kyselyt et "miten tää menee" ja "mikä ottaa hyvin perseeseen" ym. Mä oon vissiin niin kiltin näkönen, et multa uskaltaa kysyä.. grr..
Niin ja tosiaan nuo "paljo jäljel??"-kyssärit sekä lojumaan jätetyt painot ja yleinen kyyläys..

Eli melkeen kaikki.. ;)
Kyllä meikäläinen ainaki kysyy aina että monta sarjaa vielä jäljellä. Jos liian monta, niin treenaan sen lihasryhmän jossain muualla. Musta ainaki tuntuis aika tyhmältä vaan odotella siinä laitteen vieressä kun toinen treenaa sanomatta sille mitään.

Vituttaa ku joku spede tuli mun sarjoje välis ku huilasin siin taljan vieres ja alkaa vaihtamaa tota tankoo ym
Ei tullu mieleen sanoa sille että laite on varattu :lol2:

Itseäni kyrsii kun ogelin salilla käy melkein poikkeuksetta meikäläisen kanssa samaan aikaan sellainen kaveripoppoo, jossa yksi pieni kynäniska kertoilee sitten kaikille jotain ihme "totuuksia" miten tulee treenata ja mitä liikkeitä ei missään nimessä kannata tehdä ja leikkii jotain helvetin pt:ä! Parasta vielä, että noi ohjeet/neuvot on tyyliä; "Kannattaa ehdottomasti treenata vain yksi lihasryhmä per treenikerta. Esim maanantaina pohkeet, tiistaina forkut, keskiviikkona rinta, koska bodaritkin tekee niin...", "Jos haluat oikeasti kehittyä, sun tulee juosta joka päivä vähintään 8km, koska lenkkeily vapauttaa elimistöön kehon omia anabolisia aineita, jotka kasvattavat taas lihaksia.", "Jos haluat lisää lihasmassaa, sun tulisi syödä paljon nopeita hiilareita ja salaattia, koska saat niistä hyvälaatuisia proteiineja." Ja nää pölvästi jumalauta vielä tekee just niin kun tää apina neuvoo.

Parasta oli kun olin vetämässä etukyykkyä, niin tää paviaani tuli sanomaa: "Hitto sulla on ihan väärä tekniikka! Tangon pitäisi olla kyykyssä niskassa! Rikot vielä ittes!"

Ton jälkeen mulla kilahti ja ei voi sanoa, että mun kommentit olisivat olleet kasvatukselliselta kannalta katsottuina kovin hyviä.

Mua potuttaa kaikki alle satakiloiset treenaajat. Saatana!

just just ,, aika reiluu meitä mimmejä kohtaan :jahas: :D

juu mutta nää perus shitit..
1. ei voida laittaa painoja paikoilleen
2. Kyylät, kun yrität tosissas vääntää sarjaa ja joku kattelee koko ajan peilien kautta.
3. Nämä rakkaat saman pukuhuoneen asukkaat eli missit jotka vääntää 1kg painoilla ja korjaa vähän väliä meikkiä!
4. Tyypit jotka varaa esim. taljat tunniks eteenpäin :curs:

Hmm.. toisaalt toi 3. kohta on vähän kyseenalainen,, joskus pieni silmä peli on ihan piristävääkin ;)

Niin aikasempaan.. Ei tuo "paljon jäljel" muuten ärsytä, jollei siihen viereen jää sit venaa. Alkaa nolottaa, ku toinen odottelee siin vieres ja ei saa periaattes rauhassa treenaa.
Tosin harvat vaan on tällasii.. :)

just just ,, aika reiluu meitä mimmejä kohtaan :jahas: :D

juu mutta nää perus shitit..
1. ei voida laittaa painoja paikoilleen
2. Kyylät, kun yrität tosissas vääntää sarjaa ja joku kattelee koko ajan peilien kautta.
3. Nämä rakkaat saman pukuhuoneen asukkaat eli missit jotka vääntää 1kg painoilla ja korjaa vähän väliä meikkiä!
4. Tyypit jotka varaa esim. taljat tunniks eteenpäin :curs:

Hmm.. toisaalt toi 3. kohta on vähän kyseenalainen,, joskus pieni silmä peli on ihan piristävääkin ;)

Hitto mä taas onnistun,, tarkoitin tietenkin 2. kohtaa,, en suinkaan 3. kohtaa :jahas:

Mr. Markuksen viestissä oli juttua tosta salilla elvistelystä. Se nyt ei varsinaisesti vituta, lähinnä huvittaa, kun kävellään koripallot kainaloissa ja yritetään näyttää mahdollisimman vihaiselta :). Tuota en ole huomannut kuin parilta +30-40 -vuotiaalta, luultavasti n.10v salitaustaa omaavalta jäbältä, joilla pituttaa suurinpiirtein 170cm. Ja penkkipunnerrus on tietysti näiden herrojen pääliike. Tämä siitä varmaan huvittavan näköistä tekeekin, kun pienet miehet leikkii isoja ja pahoja :).Mun käyttämällä salilla porukasta suurin osa on 20-25v opiskelijoita ja kaukana kehonrakentajista ja ketään tuskin kiinnostaa jonkun vanhan parran show.

Se mikä vituttaa on näiden mulkoilu, kysyttäessä mulkoillaa vaan lisää ja ärähdetään jotain vastaukseksi ja se, kun salin kapeilla käytävillä eivät voi väistää yhtään, (siis ei voi kohdattaessa kääntää kylkeäkään), vaan leikkivät leveäkuljetusta ja odottavat toisen siirtyvän pois kulkuväylältä. :curs: :whip:

Naurettavaa touhua. Varmasti melkeen joka salilta löytyy tämmöinen bodattu äreä tapaus.

Sori avautuminen
Lukasin tän ja repesin , koska samal salilla missä mä käyn on semmone n 175cm pitkä jätkä , ja se on niin leso ku vaa voi olla... Tosin iso jätkähän se on mutta eihän se oo enää hauskaa ku selkä on vaatekaapin kokonen... Mutta kyseine jätkä veti penkissä sarjaa 180kg:lla , sit kaveri meni vetää penkkiä 40kg:lla ja se vaa repes ja sano kaverilleen että ''Miten toi kakara voi murista noin paljon vaikka ei ole ees rautaa tangossa... Sama jätkä karju niin kovaa oman sarjansa aikana että ite en ainakaa pystyny keskittyy omiin juttuihini :D

Ne mömmömiehet, jotka sanoo natutreenaajia kynäniskoiksi. Ei o hirveesti varaa sanoo kellekään mitään, jos oma "kunto" perustuu vain kemiaan!

Äsken vitutti kyllä äsken kyykkäämään mennessäni, näin pienenä ihmisenä ja vielä melkosen voimattomana, että joku on jemmaillu ne pienemmän pään painot kaikkien isojen alle - ja vielä korkeimmalle mahdolliselle paikalle.. Mä voin myöntää olevani niin onneton vielä voiman suhteen, etten ole kyykännyt kuin vasta tangolla, mutta nyt pikkuhiljaa lisännyt pienimmästä päästä sitä painoa siihen... Mut vitutti kyllä. Yleensä ne painot on tuollakin ihan ojennuksessa ja jonkin logiikan mukaan riippuvat telineessään. Nyt on vissiin joku uus sitten käyny vähän bodaamassa. :jahas:

- Painot ovat sikin sokin eivätkä siellä missä pitäisi
- Keski-ikäiset/ sitä vanhemmat miehet & heidän kommentit: "Älä tyttö tee noin isoilla painoilla, laihduta vaan vähän niin näytät paljon nätimmältä! Myös heidän vilkuilunsa peilin kautta, kun olen kyykkäämässä tms.
- Teinitytöt, turha tätä on sen enempää selittää, koska ymmärtänette pointtini
- Ihmiset, jotka tulevat kesken tiukan sarjan kyselemään kuulumisiani tms. Antaisivat p****le tehdä rauhassa! Pari kertaa olen tästä muutamalle henkilölle sanonutkin, mutta sillä ei näytä olevan mitään vaikutusta
- Väärät tekniikat liikkeessä kuin liikkeessä: Lyödään sata kiloa rautaa kehiin, saadaan tehtyä yksi toisto äärimmäisen huonolla tekniikalla, lopuksi pitää tietenkin kovistella & olla niin bodaria niin bodaria...

:curs:

Käyn sen verran pienellä salilla että ainoastaan 1 penkki siellä, ja eniten vit*ttaa ku siellä on melkein aina sama 15 vuotiaitten mopopoikien porukka jotka ei tee MITÄÄN muuta ku penkkiä..niitä on joku 5 ja jokainen tekee 10 sarjaa vuorotellen ni ite aina ois muuten valmis lähtemään mutta niinä päivinä ku haluis penkkii tehä ni kuluu odotteluun joku vuos joka kerta..pitää varmaan vaihtaa ajankohtaa millon sinne menis mut ei oikein sopis sekään kovin hyvin aikatauluihin..PRKL! hankkisivat jonkun kotiin sen penkin..ostais splittiin ni varmasti ois siihen varaa eikä tarviis tulla salille muiden hermoja rikkomaan.

Ihmiset, jotka tekevät liikkeitä jollain häränraivolla. Joka toiston jälkeen kauhee puhahdus, että ainakin kuuluu salin toiseen päähän ja sarjan jälkeen viskataan painot lattialle.

No henkilöt jotka ei voi morjenstaa salille tullessa tai lähtiessä vaikka heille morjestais, ja semmoset henkilöt jotka ei tee mitään vaan kyyläävät koko ajan kun itse tekee. :curs:

No henkilöt jotka ei voi morjenstaa salille tullessa tai lähtiessä vaikka heille morjestais, ja semmoset henkilöt jotka ei tee mitään vaan kyyläävät koko ajan kun itse tekee. :curs:
Oot harvinaisen oikeessa tossa morjestamishommassa. Saan tällä taas herätettyä suuria mielipiteitä, mutta mun mielestä on vain hirveän koomista, kun ei uskalleta/haluta morjestaa toiselle salilla. Pukkariinkin kun menet, ja siellä on esim. vain yksi tyyppi, niin totta kai mä sille morjestan. Myös jos ovesta pamahtaa joku salille ja oon treenaamassa siinä oven lähellä niin automaattisesti tervehdin sitä tulijaa vaikken edes tuntis. On mun mielestä vain hirveen kyräilevän oloista jos ei voi tervehtiä ja sit täytyy katsella seiniä pitkin, kun ei voi ketään katsoa salilla silmiin, kuten joku asian jo täällä hyvin muotoilikin.

Back
Ylös Bottom