Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Morjestaminen on tosiaan joo aika koomista välillä. Omalla salilla on näitä tyyppejä kelle itse aina morjenstaa ja ei saa mitään takaisin, korkeintaan tuhahduksen.

Normaalisti käyn treeneissä aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Muutaman kerran olen erehtynyt käymään ns trendiaikoina eli siinä iltapäivällä-alkuiltana. Siellä sitä komiikkaa löytyykin. En voi sanoa että asia minua niin häiritsee, mutta jotenkin on kiusallista treenata vieressä kun ryhmä teinilissuja treenaa siinä vieressä hihittäen ja jatkuvasti peilaten itseään että meikit kunnossa ja merkkivaatteet päällä hienosti. Sitten ollaan niin cooleja kun käydään salilla:D Sitten muutama tällänen vanhempi kyylätapaus. Jatkuva tuijotus teki mitä tahansa. Heti kun heihin päin katsoo niin jopas kääntyy katse äkkiä kattotuulettimeen. Yritä siinä perkele treenata kun toisen katse porautuu pikkuhiljaa niskasta sisään.

Sitten muutama tällänen vanhempi kyylätapaus. Jatkuva tuijotus teki mitä tahansa. Heti kun heihin päin katsoo niin jopas kääntyy katse äkkiä kattotuulettimeen. Yritä siinä perkele treenata kun toisen katse porautuu pikkuhiljaa niskasta sisään.

Mua henkilökohtaisesti kyylääjät ei silleen niin pahasti häiritse vaan saan sitä jopa enemmän voimia. Mitä enemmän porukka kyttää sitä enemmän toistoja tulee, ihan vaan vitutuksesta. Kaksjakoinen juttu. :)

Morjestamisesta, minun mielestä ihmiset saisi enemmänkin morjestaa toisiaan. Ei haittaisi vaikka joku pyytäisi viikonloppuna ryyppykaverikisi, luultavasti lähtisin :kippis1:

Ilman muuta saisivat morjestaa enemmän. Asuin vuoden päivät Sydneyssä ja siellä porukka muisti niemeltä jo tokana päivänä kun salille meni. On suomalaiset kyllä aika juroa porukkaa! ei hirveesti edes viitsi moikata jengiä salille mennessä kun ne jää vaan kattoo tyyliin: Mikä sua vaivaa???

Morjestamisesta, minun mielestä ihmiset saisi enemmänkin morjestaa toisiaan. Ei haittaisi vaikka joku pyytäisi viikonloppuna ryyppykaverikisi, luultavasti lähtisin :kippis1:
Kyllä meilläpäin ainakin kun salille menee niin tulee aina morjestettua kaikkia jotka ehtii nähdä.. Ja vastaavasti kun lähtee nii ovelta kuuluu yleensä "morjens!" jne.. Hemmetin hyvä ilmapiiri kyllä vallitsee vaan harmittaa kun sen joutuu nyt jättämään muuton takia :(

juu no toi maorjestus on kyl niin ja näin, olisi kiva moikata kaikkia, mutta kun tietää että sen osan jotka katsoo muutenkin alaspäin tyylii: mees muija sinne kuntopyörän puolelle...
Pukuhuoneeseen mennessä kyllä tulee aina moikattua ja osaa salista :rolleyes:

Muuten ei toisten treeni tavat itseäni kiinnosta tehkööt miten lystäävät mutta siinä vaiheessa kun joku prkleen ituhippi tekee salin ainoalla maastaveto/kyykkäys paikalla pelkällä tangolla 10 pitkää sarjaa koko ajan about samaa liikettä 5min tauoilla koko sen prkleen tunnin mitä itse tulee salilla oltua niin rupeaa kyllä "harmittamaan". Ei siinä auta mennä kysymään voisinko välissä tehdä sadallaneljälläkymmenellä kilolla maastavetoa tai jotain kun menisi 5min painojen kanssa läträämiseen miksei sitä voisi vaan laittaa sitä rautaa sinne tankoon ja tehdä muutama sarja niin kuin normaalitkin ihmiset tekee :down:

Muuten ei toisten treeni tavat itseäni kiinnosta tehkööt miten lystäävät mutta siinä vaiheessa kun joku prkleen ituhippi tekee salin ainoalla maastaveto/kyykkäys paikalla pelkällä tangolla 10 pitkää sarjaa koko ajan about samaa liikettä 5min tauoilla koko sen prkleen tunnin mitä itse tulee salilla oltua niin rupeaa kyllä "harmittamaan". Ei siinä auta mennä kysymään voisinko välissä tehdä sadallaneljälläkymmenellä kilolla maastavetoa tai jotain kun menisi 5min painojen kanssa läträämiseen miksei sitä voisi vaan laittaa sitä rautaa sinne tankoon ja tehdä muutama sarja niin kuin normaalitkin ihmiset tekee :down:

Tossa tilanteessa järjen käyttö on sallittua. Ota vaikka penkkipunnerrus paikalta tanko lainaan ja käytä sitä.

nykyään varmaan keski-ikäiset akat, jotka tulevat salille juttelemaan toisilleen

nykyään varmaan keski-ikäiset akat, jotka tulevat salille juttelemaan toisilleen

nämä "akat" omat mielestäni ihan piristävää vaihtelua muuten niin totisessa ympäristössä. heitä katsoessa sitä muistaa ettei maailma siihen kaadu vaikka yks reeni reisille meniski. enemmän ärsyttää itsensä liian vakavasti ottavat pojanklopit (ajoittain löydän itsenikin tästä ryhmästä) joita selvästi ärsyttää nämä "akat" jotka ovat tulleet seurustelemaan ja siinä sivussa kohottamaan terveydentilaansa.

URHEILUTALON VOIMAILUSALISSA

Kausikorttilaiset

Maanantai klo 13-16 ja 19-21
Tiistai klo 13-17 ja 19.30-21
Keskiviikko klo 13-17 ja 20-21
Torstai klo 13-16 ja 19-21
Perjantai klo 13-21
Lauantai klo 14-18
Sunnuntai klo 14-18

Klo 16-19.30 treenaa mammat (+50v) tai joku stn lätkäjoukkue... Kiva siinä yöllä lähteä treenaamaan kun ei neljää ennemmin ehdi. :curs: Ja joskus ovat vielä yliaikaakin prkl! Kerran vuoden sisällä olen nähnyt n.25v naikkosen siellä mutta muuten kaikki ovat sen 50+ joten niistä mitään silmänruokaakaan saa. :urjo: Mammat ja lätkäjoukkuuet molemmat pumppaavat siellä tangolla jotain 200 toiston jalkakyykkyä... :jahas:

Toinen on että salille ostetaan kalliita steppereitä, kuntopyöriä, soutulaitteita ja kaiken maailman turhaa...Voisi edes ostaa uudet penkit kun toisessa ei ole pehmustetta ollenkaan ja toinen kiikkuu eestakaisin ja muutkin laitteet tarvitsisivat "päivitystä". Taitaa muuttua naisten saliksi tuo entinen "Voimailu- ja painonnosto sali".:dance:

nämä "akat" omat mielestäni ihan piristävää vaihtelua muuten niin totisessa ympäristössä. heitä katsoessa sitä muistaa ettei maailma siihen kaadu vaikka yks reeni reisille meniski. enemmän ärsyttää itsensä liian vakavasti ottavat pojanklopit (ajoittain löydän itsenikin tästä ryhmästä) joita selvästi ärsyttää nämä "akat" jotka ovat tulleet seurustelemaan ja siinä sivussa kohottamaan terveydentilaansa.

Juu eipä ne minuakaan ärsytä, kunhan eivät tiellä ole. Ennen naureskelin lihaville ihmiselle, että kato toikin päässyt ulos, varmaan hakee vaan lisää herkkuja. Muija sit "vähän" valas, että eikö se oo kuitenkin tärkeintä, että ovat saaneet itsensä ulos ja liikkumaan. Sama se jos joku juttelee salilla, onpahan kuitenkin päässyt sinne asti, toiset kun eivät edes sinne vaivaudu. Ja jos joku on tiellä voi aina sanoo, voiko vetää välistä.

Ku oon ollu nyt 4 päivää flunssassa ja ei saa mennä salille vaikka haluais!

Niin sit asiaan... viimeviikon keskiviikkona tuli pieni sanaväittely semmosen 35v naisen kanssa kun kyseinen henkilö oli varannu 4 laitetta samaan aikaan... Omaa aikaahan siinä hukkasin 10 min :D mutta elämä jatkuu :D

Ku oon ollu nyt 4 päivää flunssassa ja ei saa mennä salille vaikka haluais!

Niin sit asiaan... viimeviikon keskiviikkona tuli pieni sanaväittely semmosen 35v naisen kanssa kun kyseinen henkilö oli varannu 4 laitetta samaan aikaan... Omaa aikaahan siinä hukkasin 10 min :D mutta elämä jatkuu :D
No ihan syystäkin :D kai sanoit sille suorat sanat? Esim tolla mun paikallisella salilla toi on hyvinkin yleistä, vedetään esim yks sarja penkkiä ja sitte jätetään painot tankoon ja joku pyyhe siihen penkin päälle ikäänkuin "varattu"-kyltiksi. Sitten mennään siinä välissä vetelemään vähän leukoja ja dippiä ja sitten takas penkkaamaan. Vituttaa suunnattomasti vaikkapa ruuhkaisena maanatai-iltapäivänä...:curs:

Ehkä suurta arsytystä herättää kun joku yrittää tulla kommunikoimaan, sillä aikaa kun teen sarjan ja kuulokkeet on korvissa?!
Eikö joku oikeasti tajuaa 8(. Niin ja sitten kaiken huipuksi sitten kun keskeyttää sarjan ja ottaa napin korvista sieltä tulee jotain mitä ihmeellisempiä todella! tärkeitä juttuja, mitkä eivät liity koko treenamiseen olleenkaan.

Se kun yrittää treenailla vuorosarjoilla ruuhka-aikaan salilla ja joku kaverikopla varaa salin ainoan taljan siinä just ennen toisen liikkeen viimestä sarjaa. "En mä voi nyt antaa sun tehä välissä kun tehään nii lyhyillä palautuksilla". :jahas: Vois kyl sanoa että ketuttaa sekin ettei oo enempää laitteita ja painoja salilla.

edit. tai sit ei pitäis tehä vuorosarjoilla ruuhka-aikaan :p

Haa, tähän on pakko vastata. Mua vituttaa ne jumppatunnille menevät muijat, jotka tukkii meiän salillla paikat jonottamalla vartti ennen tunnin alkua jumppasaliin :curs:. Siinä ne sitten kyylää ja ovat harmissaan, jos joutuvat johonkin väistämään, kun ottaa painoja tai vaatii tilaa vaikkapa mavelle. Vika on tietty salin suunnittelussa, kun on suht pieni paikka, mut onko pakko tulla varttia ennen sinne oven taakse. Istuisivat pukkarissa tai oleskeluun varatussa tilassa tai menis lämmitellemään johki laitteeseen. (ihana avautua!)

Salille lähteminen on varsinkin talvella aina yhtä vaikeeta. Kesällä nyt on mukava polkee pyörällä mut ei oikeen nappaa talsia tuol loskassa, vaikkei tuo pitkä matka olekkaan. Sit ketuttaa kun käsiä tehdessä ei keksi mitään liikkeitä, ei saa millään treeniaikaa menemään yli sen tunnin. Ei se aika sinänsä, mutta kun puhtia olis viel jäljellä mut kaikki tehty kyllästymiseen asti. Kai se on vaan lisättävä painoa ja hampaat irvessä väännettävä!

Back
Ylös Bottom