Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua taas vituttaa ne jotka ei voi keskittyä siihen omaan tekemiseensä vaan keskittyvät toisten hajuihin tai painojen kolisteluihin.

Ottaa aivan jumalattomasti päähän yks tyyppi mun salilla. Omaa just tällasen tyypillisen amiskropan, jalat ku tikut mutta ison ylävartalon. Kävelee ympäri salia appelsiinit kainalossa ja näyttää vitun vihaselta kokoajan. Se varaa aina penkin vähintään puoleks tunniks. Kysyin kerran siltä, että saisko tehä välissä, sitten se katsoo mua nopeesti ja sanoo: "Veikkaan että sun pitäis ottaa aika paljon rautaa pois tästä tangosta?" Vastasin no joo. Siihen se: "Eli et saa. Odottele vaan vuoroas.". Noh, purin vaan hammasta ja jäin siihe penkin eteen venailemaan. Oli sali sen verran täynnä että en uskaltanu mennä tekemään muitakaan liikkeitä, koska ois helposti voinu käydä niin että joku muu ois tullu ja vieny sen penkin mun nokan edestä sen vapauduttua. Siinä tää kaveri sitten penkkailee about puol tuntia (en liiottele). Halus vielä oikeen tahallaan ärsyttää mua venyttelemällä ja veryttelemällä sarjojen välissä. Sitten kun lähti vihdoinkin menee niin se jätti tietenkin painot tankoon.

Vituttaa kun jotkut ylä-astelaiset (?) jotka koulusta tulevat salille hajottavat CD-levyjä.
Saatana eilen oli vain 2 levyä ehjänä ja mankka niin paska että pitää olla täysin virheetön levy niin voipi soittaa sitä ihan OK.
Ja vois korjauttaa sen valon pukuhuoneesta ! Arhg !
Tosin, vrt salimaksuun (40e/1v) niin ei ole paha jos toinen lamppu metri kerta metri pukkarista on rikki :D
Kunhan vain oleelliset/tarpeelliset laitteet löytyy niin hyvän on, eli kaikkia lihasryhmiä kyllä pystyy sentään tekemään ja yksi peilikin löytyy.

Näyttää että osa valitellut noista vuoroista, meillä onneksi kaikki tähän mennesse mukisematta vuorotellut laitteissa ettei ole mitään "jonoja".
Tietysti se harmittaa vähän kun ei siellä aina ole porukkaa, tässä nyt lähiaikoina oikestaan ketään ollut ilalla, ei saa juttua kaveria.

Edit. Tosiaan en tykkää käsipainoista, mun kokoon nähren liian suuret nämä 12.5,15,17.5 ja 20kg, ei oo niin kiva tehdä kuin eism . 10kg mutta se onkin sitten liian pieni.
Ärsyttävää tehdä hauista kun ei voi niitä puntteja tosta reiden vierestä koukata, tai en osa selittää, ne puntit on liian leveitä mulle ? :S

Ottaa aivan jumalattomasti päähän yks tyyppi mun salilla. Omaa just tällasen tyypillisen amiskropan, jalat ku tikut mutta ison ylävartalon. Kävelee ympäri salia appelsiinit kainalossa ja näyttää vitun vihaselta kokoajan. Se varaa aina penkin vähintään puoleks tunniks. Kysyin kerran siltä, että saisko tehä välissä, sitten se katsoo mua nopeesti ja sanoo: "Veikkaan että sun pitäis ottaa aika paljon rautaa pois tästä tangosta?" Vastasin no joo. Siihen se: "Eli et saa. Odottele vaan vuoroas.". Noh, purin vaan hammasta ja jäin siihe penkin eteen venailemaan. Oli sali sen verran täynnä että en uskaltanu mennä tekemään muitakaan liikkeitä, koska ois helposti voinu käydä niin että joku muu ois tullu ja vieny sen penkin mun nokan edestä sen vapauduttua. Siinä tää kaveri sitten penkkailee about puol tuntia (en liiottele). Halus vielä oikeen tahallaan ärsyttää mua venyttelemällä ja veryttelemällä sarjojen välissä. Sitten kun lähti vihdoinkin menee niin se jätti tietenkin painot tankoon.

Amiskropan? Älähän nyt hei yleistä :)

Mutta tosiaan toi on todella ärsyttävää ettei viitsi antaa toisen tehdä välissä, kotisalilla on onneksi tosi hyvä henki!

Mr. Markuksen viestissä oli juttua tosta salilla elvistelystä. Se nyt ei varsinaisesti vituta, lähinnä huvittaa, kun kävellään koripallot kainaloissa ja yritetään näyttää mahdollisimman vihaiselta :). Tuota en ole huomannut kuin parilta +30-40 -vuotiaalta, luultavasti n.10v salitaustaa omaavalta jäbältä, joilla pituttaa suurinpiirtein 170cm. Ja penkkipunnerrus on tietysti näiden herrojen pääliike. Tämä siitä varmaan huvittavan näköistä tekeekin, kun pienet miehet leikkii isoja ja pahoja :).Mun käyttämällä salilla porukasta suurin osa on 20-25v opiskelijoita ja kaukana kehonrakentajista ja ketään tuskin kiinnostaa jonkun vanhan parran show.

Se mikä vituttaa on näiden mulkoilu, kysyttäessä mulkoillaa vaan lisää ja ärähdetään jotain vastaukseksi ja se, kun salin kapeilla käytävillä eivät voi väistää yhtään, (siis ei voi kohdattaessa kääntää kylkeäkään), vaan leikkivät leveäkuljetusta ja odottavat toisen siirtyvän pois kulkuväylältä. :curs: :whip:

Naurettavaa touhua. Varmasti melkeen joka salilta löytyy tämmöinen bodattu äreä tapaus.

Sori avautuminen

Se että tyypit tulee tekemään "treeniä" ja tekevät vain penkin. Sitten kovistellaan kun ollaan niin helvetin vahvoja.

Toinen on se, että painojen paikoilleen laittaminen pois lähtiessä tuntuu joillekkin olevan aivan mahdoton haaste. Pakko jättää painot levälleen ympäri salia. Ovat kaiketi niin kovia että muiden pitäisi laittaa painot paikoilleen. Sitten joskus ne painot laitetaan kyllä pois mutta ne kaikki tungetaan samaan telineeseen siten että siellä kymmenen painon taakse jää esim. yksi kympin kiekko. Lähes poikkeuksetta saa kaivella painoja sieltä väleistä.:curs:

Naurettavaa touhua. Varmasti melkeen joka salilta löytyy tämmöinen bodattu äreä tapaus.

Onhan niitä. Varsin huvittavia nämä +40:kymppiset äijät jotka joskus on ollu horkan avulla isoja poikia. Jotenkin tuntuu että niitten minäkuva on vääristynyt, he näkevät vieläkin sen ison pumpatun komistuksen siellä peilissä kuin 15 vuotta sitten vaikka nahka jo roikkuu ja voimataso on niin ja näin. Useimmiten nämä herrat trenaa yksin eivätkä ikinä juttele salilla kenellekään. Muistan vieläkin miten jotkut näistä tyypeistä pelotti silloin kun nuorena poikana aloitti punttaamisen. Onneksi ite tajusi jättää noi aineet 1,5 vuotta sitten. Kyl ne vaan jättää jälkensä ihmisen psyykkeeseen, ihan sama mitä sanotte!

1. Läskit jotka luulee olevansa kehonrakentajia.
Tää pistää kyl vituttaa ja huvittaa kans aika pahasti. Sitten ollaan niin vahvaa miestä ku käden paksuus on mitä on ja sekin täyttä löllöö tai että ollaan niin isoja vaikka suurin osa on pelkkää läskii.

Poltatsä röökii? Vai joku muu syy?
En polta. En vaan ilmeisesti ota tarpeeksi happea siinä toistojen välillä. Tai sitten toi johtuu siitä verenpaineen äkillisestä laskemisesta tm. kovissa sarjoissa (mistä joku jossain ketjussa asiantuntevasti selitti). Mulla tosin sumenee silmissä vasta sarjan jälkeen - ei sen aikana. Ja tää siis tapahtuu yleensä vaan kyykkypäivinä.

No se vitutti eilen, kun nää darrat kestää nykyään joku 1+3 päivää. Niin eilen (KESKIVIIKKONA) (lauantaina dokannu), niin ei vaan nouse painot. Pitää taas jyystää pari päivää et pääsee samoille leveleille. Ohhoh. Viinapiru oikeen. Saatana.

Ei siel salil mikään vituta kannattaa vaan ignoree jos on joku ylimielisesti kyyläävä mulkku (MINÄ)

Toinen on se, että painojen paikoilleen laittaminen pois lähtiessä tuntuu joillekkin olevan aivan mahdoton haaste. Pakko jättää painot levälleen ympäri salia. Ovat kaiketi niin kovia että muiden pitäisi laittaa painot paikoilleen. Sitten joskus ne painot laitetaan kyllä pois mutta ne kaikki tungetaan samaan telineeseen siten että siellä kymmenen painon taakse jää esim. yksi kympin kiekko. Lähes poikkeuksetta saa kaivella painoja sieltä väleistä.:curs:

Juu, ite menin salille tekemään kovaa maastavetoa niin joku ääliö oli jättänyt siihen 25 kg kiekot päihin! Kylläpä v*tutti, ei hirveesti huvittas rueta rehkimään ton kokoluokan painoja pois siitä tangosta ja reväyttää selkäänsä samalla. Ite en kuitenkaan koskaan noita levypainoja kantele, enkä kyykkytankoonkaan nosta ku maksimissaan 15 kilon lätkät itse, ettei vaan selkä tai joku muu paikka ota itteensä. Sain minä sitten jotenkin ne siitä tangosta irti riuhdottua, mutta telineisiin en kyllä vienyt, en jaksa ergonomisesti ton kokoisia levypainoja nostaa. Kai se miehille on niin helppoo ja pieni paino, mutta ei tällainen tytöntyllerö jaksa :jahas: Syy miksi välttämättä halusin ton tangon oli se, että se sattui olemaan ainut vn-tanko joka ei sillä hetkellä jonkun käytössä ollut... PRKL.

viharakkaussuhde kauniisiin naisiin. ei silmänruoassa mitään vikaa ole mutta keskittymiskyky karisee aikalailla kun kesken kovan kyykkysarjan peilin kautta suorassa näköyhteydessä parin metrin päässä oleva enkeli toteaa että "huh huh ompas lämpöistä" ja vähentää vaatetusta paljastaen kirkkaan punaisen toppinsa. yritä siinä sitte saatana :D sitten alkaa arpominen että lähtiskö heittään jotain v**un tehokasta "käytsä usein täällä?" -läppää vai yrittäiskö vetää reenin edes jotakuinki kunnialla maaliin.

ehdottomasti parempi tämä järjestely kuitenkin kuin että eriliset salit miehille ja naisille :) ihmisiähän tässä vaan ollaan.

Elixialla käydessä ei potuta tällä hetkellä mikään, mutta talonyhtiön salilla joku jättää aina painot ja tangot lojumaan ympäriinsä. Ja minä oon ainoa joka siellä käy silleen et muut tietää. Tietysti sen takia saan aina syyt niskoilleni. KIVAA

Eniten varmaan ärsyttää lämmittely ja venyttelyt, ei millään jaksais..
Lisäks mopilijapojat ja naisten puolella kun treenailee, niin kyselyt et "miten tää menee" ja "mikä ottaa hyvin perseeseen" ym. Mä oon vissiin niin kiltin näkönen, et multa uskaltaa kysyä.. grr..
Niin ja tosiaan nuo "paljo jäljel??"-kyssärit sekä lojumaan jätetyt painot ja yleinen kyyläys..

Eli melkeen kaikki.. ;)

Mikä tuossa "paljon jäljellä"-kyssärissä ärsyttää? Ite kysyn hyvinkin usein kanssatreenaajilta, jos tekevät laitteessa, johon ajattelin myös mennä treenaamaan. En ole edes koskaan ajatellut, että se voisi ärsyttää jota kuta.

Itse olisin ainakin omalla tavallani otettu, jos joku tulisi kysymään että miten joku liike tehdään.

Mikä tuossa "paljon jäljellä"-kyssärissä ärsyttää? Ite kysyn hyvinkin usein kanssatreenaajilta, jos tekevät laitteessa, johon ajattelin myös mennä treenaamaan. En ole edes koskaan ajatellut, että se voisi ärsyttää jota kuta.

Itse olisin ainakin omalla tavallani otettu, jos joku tulisi kysymään että miten joku liike tehdään.

Mielestäni tuo on hyvä, että uskalletaan kysyä kauanko toinen aikoo vielä suortiuspaikkaa varata. Huomattavasti ärsyttävämpää on se, että ei uskalleta kysyä ja sitten loukkaantuneen näköisenä katsotaan vieressä ja kirotaan kaverille kun taas penkki on varattu. Joskus tällaisilta tapauksilta tulee itse kysyttyä onko hän mahdollisesti tulossa tekemään tähän.

Samoin, imartelevaahan tuo on kun joku kysyy neuvoa treeniin.

Mua potuttaa kaikki alle satakiloiset treenaajat. Saatana!

Back
Ylös Bottom