Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Salille lähteminen on varsinkin talvella aina yhtä vaikeeta. Kesällä nyt on mukava polkee pyörällä mut ei oikeen nappaa talsia tuol loskassa, vaikkei tuo pitkä matka olekkaan. Sit ketuttaa kun käsiä tehdessä ei keksi mitään liikkeitä, ei saa millään treeniaikaa menemään yli sen tunnin. Ei se aika sinänsä, mutta kun puhtia olis viel jäljellä mut kaikki tehty kyllästymiseen asti. Kai se on vaan lisättävä painoa ja hampaat irvessä väännettävä!

Poimi itelles jostai joku treeniohjelma nii ainaki on jotai tekemist.. Sitku oot tehny sitä tarpeeks voit vaihdella ym..

Kyllä se taitaa nii olla, että jos joku homma pistää todella tympiin, on se ettei pääsekään salille kun on suunnitelu menevänsä. kiukuttaa, ku on jo ihan latautunu treeneihin, mut joutuuki vaikka duuniin jäämään:/. ja jos vain ei saa omia treenejä kulkeen ja kunnolla poltetta lihaksiin, vetää kiukun puolelle kans.

muut treenajat ei ketuttaan pistä. hilpeyttä voi toki herättää.. treenityylejä voi olla niin monia.. ilettämään on pari kertaa pistäny kyl. alkulämppää tehdessä ei oo mitään nannaa, et joku sankari tulee vetään leukoja ihan siihen likeelle ja ei tunnu välittävän vaikka siin sivussa hipaisee nivusilla mun olkapäätä iha pariinki otteeseen. salilla jossa käyn, leuanvetotanko on sijoitettu ihan yhen cardio waven viereen.. ja enpä tätä tappausta aiemmin ollu ees hommaa huomannu. ja eikä sekkään haittaa, jos joku kysyy montako sarjaa viel jälellä ja pääseekö välissä tekeen. mutta että vaikka makaan vatsallani siin takareisivehkeessä, ni ei se meinaa, että laitteen vapautumista kysellessä tarttee mun huomio herättää KESKEN sarjan hipasemalla mun persettä.

Klassinen tapaus ja kaikkien rakastama - pelleilevät teinit. N. 5kpl teinejä tulee salille - luonnollisesti pienin ja heikoin on myös hölmöin ja kovaäänisin. Ja keksii aina kaikkein hauskimmat pelleilyt.

Jos se lämmittely ei nappaa, niin älä sitten tee sitä 1 minuuttia nollavastuksella "täysiä" polkemista kuntopyörällä. Ja jos soutulaitteessa tulisi parempi matka/minuutti, mutta laite ei kelaa kettinkiä takaisin riittävän nopeasti, niin sitä ei ole suunniteltukaan siihen nopeuteen. Älä tee, jätä väliin.

:whip:"pääseekö tähän laitteelle?":lol2:

HAHAHAhaa, putosin :D Pitää varmaan itekkin käyttää tota:hyvä:

Nojoo tosiaan: Eipä siellä muu vituta kun sali yleensä ja kaikenmaailman jumpparyhmät 24/7, jollon sali on täysin tukossa ja se on sitä hyvin usein, kuntosalivalvoja joka vinkuu painojen pudottamisista, jos tarkemmin miettii niin oikeastaan vituttaa kaikki salilla.

Se vituttaa, kun on suunnitellu menevänsä Lauantai aamuna aikasin esim. klo 8:00 salille että saa olla rauhassa ja kuunnella omaa musaa, jättäny edellisenä iltana tietenkin menot väliin ja menny aikasin nukkumaan, niin sitten kun pääset salin pihaan, ovessa lukee: "OVIKORTTI KONE EPÄKUNNOSSA, KORJATAAN HUOMENNA!"

...Voi vittu kun se hermostuttaa :(

No noi just vituttaa jos sali onkin yhen äkin kiinni. Siinä on kerenny vedellä jo protskukreat turhaan lärviin juuri ennen salille tuloa... Siinäpähä sit keksit jotain hyötyliikuntaa että sais jotain hyötyäkin noista aineista. -.-

Tällä hetkellä vituttaa se että kropassa tuntuu kun olis pudonnut kolmannen kerroksen parvekkeelta. Jalat ovat perjantain kyykyn jälkeen niin jumissa että käveleminen näyttää siltä kun olis myynnyt persettä koko viikonlopun. Vanha yläselän vammakin muistuttaa taas itsestään joten selässä anopilta saatuja kiinalaisia yrttilaastareita ja linimenttiä joka muuten poltta ihan vitusti. Ei taida salille olla asiaa ainakaan pariin päivään. :itku:

No noi just vituttaa jos sali onkin yhen äkin kiinni. Siinä on kerenny vedellä jo protskukreat turhaan lärviin juuri ennen salille tuloa... Siinäpähä sit keksit jotain hyötyliikuntaa että sais jotain hyötyäkin noista aineista. -.-

Etkö sä sitten välipäivinä vedä proteiinia ?:D

Juuri tätä varten minulla on aina oma juomapullo mukana :wink:

Ehkä eniten potuttaa kun ei välillä kerkeä edes käydä juomassa kun esim. ylätaljaan änkee joku mummo sarjojen välissä.
Varmaa puolet viesteistä tähän threadiin ollut näitä, että joku vie laitteen kun kääntää selkänsä sekunniksi. Miksei voi vain ilmoittaa tälle rosvolle, joka vie laitteen, että itsellä on vielä kesken tai sitten teette vuorotellen? Eri asia, jos tämä toinen on yhteistyökyvytön, mutta vain 1/100 000 tapauksessa on näin.:offtopic:

Varmaa puolet viesteistä tähän threadiin ollut näitä, että joku vie laitteen kun kääntää selkänsä sekunniksi. Miksei voi vain ilmoittaa tälle rosvolle, joka vie laitteen, että itsellä on vielä kesken tai sitten teette vuorotellen? Eri asia, jos tämä toinen on yhteistyökyvytön, mutta vain 1/100 000 tapauksessa on näin.:offtopic:

ja se toinen puolisko on näitä "vituttaa kun tullaan kysymään monta sarjaa jäljellä, mitä se kellekkään kuuluu?!" ihminen on sosiaalinen eläin.

eniten se vituttaa ku tulee jotai maajusseja salille ja vetää jumalattomilla painoilla hauiskääntöä päin vittua.Sit vielä jättää ne painot mihi sattuu ku ei onnellisella riitä enää voimia laittaa niitä telineeseen.

Riippuu varmaan toi kanssakävijöiden ystävällisyys tai sen puute ite kysyjästäkin. Keskivertokaveri provosoituu jo aika herkästi siitä että tullaan kysymään töksähtäen että "meneekö kauan". Tottakai siinä menee kauan, ja jos ei menis niin asiat tehdään niin että kysyjä joutuu varmasti odottelemaan. Jos kysymys taas ajotetaan muualle kun keskelle sarjaa, ja muotoillaan "anteeks, mut käytätkö sä tätä laitetta vielä" -tyylisesti niin ei varmasti käytä enää kovin kauaa vaikka sarjoja olis viel jäljellä. Tästähän on varmasti monilla vastalause valmiina jotta ei sinne salille mennä toisten perseitä nuolemaan, mut aika hyvin on tähän asti tehonnu.

Riippuu varmaan toi kanssakävijöiden ystävällisyys tai sen puute ite kysyjästäkin. Keskivertokaveri provosoituu jo aika herkästi siitä että tullaan kysymään töksähtäen että "meneekö kauan". Tottakai siinä menee kauan, ja jos ei menis niin asiat tehdään niin että kysyjä joutuu varmasti odottelemaan. Jos kysymys taas ajotetaan muualle kun keskelle sarjaa, ja muotoillaan "anteeks, mut käytätkö sä tätä laitetta vielä" -tyylisesti niin ei varmasti käytä enää kovin kauaa vaikka sarjoja olis viel jäljellä. Tästähän on varmasti monilla vastalause valmiina jotta ei sinne salille mennä toisten perseitä nuolemaan, mut aika hyvin on tähän asti tehonnu.
Ei kai siinä aina tarvitse olla naapuri tekemässä, että uskaltaa kysyä voiko tehdä välistä/meneekö kauan. Tää asia on mun mielestä niin yksinkertainen, ettei siitä tarvitse mitään psykoanalyysia alkaa tekemään, vaan voi käyttää puhdasta järkeä, kun kysyy tai vastaa.

-Henkilöt jotka jättää painot laitteisiin.

-Se kun sauna on kylmä kun on tehnyt kovan treenin ja tekisi mieli saunoa, tosin nykyään olen oppinut tarkastamaan että se on päällä aina ennen kun vaihdan salivaatteet päälle.

Sitten myös semmoiset henkilöt jotka haisee pahalle, eilen oli salilla yks heppu joka haisi ihan järkyttävän pahalle ei välttämättä hielle mutta jollekkin muulle todella kauhealle hajulle, meinas oksennus lentää heti ku oli 3 metrin säteellä siitä äijästä.

Ellen olis niin tyytyväinen meidän salin sijaintiin ja laitteisiin, plus yleiseen siisteyteen ja varustelutasoon (no, saunat puuttuu - iso miinus!) niin voisin ehkä harmistua spinning-tuntien kohtalosta. Muita ohjattuja tunteja ei meidän salilla siis ole, kuin nämä spinningit. Niitä nyt on kolmesti viikossa klo 7.00 ja sitten on iltapäivisin muutatamat tunnit. Itselle tosi kätevää, kun osallistujia on aina niin vähän, ettei tarvitse ennalta ilmoittautua.

Mutta osallistujia on tosiaan NIIN vähän, että kahdesti olen ollut paikalla yksin (ohjaajan lisäksi) ja nyt viimesimmällä kerralla vedin itse itselleni tunnin ohjaajan sairastuttua! No, ei se mitään, kuten sanottua en jaksa siitä harmistua - vaikka ainoana spinning-tuntilaisena lievää häpeää tunnenkin, sillä ohjaaja on silloin vain minun takiani siellä... Jotenkin sellanen samanlainen olo, jos kaupassa myyjä joutuu näkemään hirvittävästi vaivaa vain minun takiani. Tekee mieli sanoa tuolla salillakin että "ei sun nyt mun takia tartte tota tuntia vetää.." - vaikka onhan mulla siihen oikeus, kun oon klo 7.reikäreikä vaivautunut paikalle ja maksava asiakaskin olen vielä.

Tällä hetkellä vituttaa se että kropassa tuntuu kun olis pudonnut kolmannen kerroksen parvekkeelta. Jalat ovat perjantain kyykyn jälkeen niin jumissa että käveleminen näyttää siltä kun olis myynnyt persettä koko viikonlopun.
Vähän sama homma kyrsii, kun ei vaan millään jalat palaudu kyykkytreeneistä vaikka kuinka kevyenä vetäis. Alkuviikosta jos treenaa jalkoja, menee koko loppuviikon muut treenit kuten mm. uinti ja juoksu, vituiksi. Loppuviikosta jos tekee, menee viikonloppu duunissa hyvin tuskaisesti työn luonteesta johtuen. :D

Back
Ylös Bottom