Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaa aivan jumalattomasti päähän yks tyyppi mun salilla. Omaa just tällasen tyypillisen amiskropan, jalat ku tikut mutta ison ylävartalon. Kävelee ympäri salia appelsiinit kainalossa ja näyttää vitun vihaselta kokoajan. Se varaa aina penkin vähintään puoleks tunniks. Kysyin kerran siltä, että saisko tehä välissä, sitten se katsoo mua nopeesti ja sanoo: "Veikkaan että sun pitäis ottaa aika paljon rautaa pois tästä tangosta?" Vastasin no joo. Siihen se: "Eli et saa. Odottele vaan vuoroas.". Noh, purin vaan hammasta ja jäin siihe penkin eteen venailemaan. Oli sali sen verran täynnä että en uskaltanu mennä tekemään muitakaan liikkeitä, koska ois helposti voinu käydä niin että joku muu ois tullu ja vieny sen penkin mun nokan edestä sen vapauduttua. Siinä tää kaveri sitten penkkailee about puol tuntia (en liiottele). Halus vielä oikeen tahallaan ärsyttää mua venyttelemällä ja veryttelemällä sarjojen välissä. Sitten kun lähti vihdoinkin menee niin se jätti tietenkin painot tankoon.

. Tuota en ole huomannut kuin parilta +30-40 -vuotiaalta, luultavasti n.10v salitaustaa omaavalta jäbältä, joilla pituttaa suurinpiirtein 170cm. Ja penkkipunnerrus on tietysti näiden herrojen pääliike. Tämä siitä varmaan huvittavan näköistä tekeekin, kun pienet miehet leikkii isoja ja pahoja
.Mun käyttämällä salilla porukasta suurin osa on 20-25v opiskelijoita ja kaukana kehonrakentajista ja ketään tuskin kiinnostaa jonkun vanhan parran show.Naurettavaa touhua. Varmasti melkeen joka salilta löytyy tämmöinen bodattu äreä tapaus.
Tää pistää kyl vituttaa ja huvittaa kans aika pahasti. Sitten ollaan niin vahvaa miestä ku käden paksuus on mitä on ja sekin täyttä löllöö tai että ollaan niin isoja vaikka suurin osa on pelkkää läskii.1. Läskit jotka luulee olevansa kehonrakentajia.
En polta. En vaan ilmeisesti ota tarpeeksi happea siinä toistojen välillä. Tai sitten toi johtuu siitä verenpaineen äkillisestä laskemisesta tm. kovissa sarjoissa (mistä joku jossain ketjussa asiantuntevasti selitti). Mulla tosin sumenee silmissä vasta sarjan jälkeen - ei sen aikana. Ja tää siis tapahtuu yleensä vaan kyykkypäivinä.Poltatsä röökii? Vai joku muu syy?
Toinen on se, että painojen paikoilleen laittaminen pois lähtiessä tuntuu joillekkin olevan aivan mahdoton haaste. Pakko jättää painot levälleen ympäri salia. Ovat kaiketi niin kovia että muiden pitäisi laittaa painot paikoilleen. Sitten joskus ne painot laitetaan kyllä pois mutta ne kaikki tungetaan samaan telineeseen siten että siellä kymmenen painon taakse jää esim. yksi kympin kiekko. Lähes poikkeuksetta saa kaivella painoja sieltä väleistä.:curs:
ihmisiähän tässä vaan ollaan.Mikä tuossa "paljon jäljellä"-kyssärissä ärsyttää? Ite kysyn hyvinkin usein kanssatreenaajilta, jos tekevät laitteessa, johon ajattelin myös mennä treenaamaan. En ole edes koskaan ajatellut, että se voisi ärsyttää jota kuta.
Itse olisin ainakin omalla tavallani otettu, jos joku tulisi kysymään että miten joku liike tehdään.