Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Fruittarit tulee ,alkaa leveilee ja nostaa mua puolet vähemmän penkistä...

Tosin on ne kyseiset fruidet kavereita mut välil tulee naljailee salille :D

Tungos. Ai perkele se tungos ku on hyvä lämpö päällä ja pitäis päästä tekee jotain tiettyä liikettä ja eikös joku siinä vedä sitten prkl.

Mikäs muu keljuttais. Huono musiikki, eli teknojumppa. Salilla pitää olla kunnon rokkia, mitä synkempää sen parempaa. Tulee oikee fiilis.

Tungos. Ai perkele se tungos ku on hyvä lämpö päällä ja pitäis päästä tekee jotain tiettyä liikettä ja eikös joku siinä vedä sitten prkl.

Tämäpä se! Ja vieläkun se "joku" on aikuinen mies, joka tekee selkäsoutua 12 kg:n käsipainolla ja sen jälkeen jää sille penkille lukemaan lehteä sarjojen välissä:wtf: Tämä siis silloin, kun sali on tupaten täynnä ja penkeistä, levypainoista, tilasta ylipäänsä yms. on pulaa!

Tämäpä se! Ja vieläkun se "joku" on aikuinen mies, joka tekee selkäsoutua 12 kg:n käsipainolla ja sen jälkeen jää sille penkille lukemaan lehteä sarjojen välissä:wtf: Tämä siis silloin, kun sali on tupaten täynnä ja penkeistä, levypainoista, tilasta ylipäänsä yms. on pulaa!
Tässä tilanteessa en ymmärrä kyllä teitäkään. Miksi ei voi mainita asiasta kyseiselle henkilölle ja kysyä vaikka että voiko tehdä välistä. Miksi olla tuppisuu? :D

Jonotteleminen harmittaa silloin tällöin. Treenaan käytännössä pelkästään irtoraudalla ja salin parille kyykky-/vetopaikalle pääsyä joutuu usein odottelemaan. Vastaavasti kun sen paikan sitten varaa tunniksi, kasvaa selän takana nojailijoille nopeasti nakki otsaan. Vuorotellahan voi, mutta ei se levyjen edestakaisin lappaminenkaan aina ole niin hauskaa. Jos joku tietää Espoosta salin jossa irtorautaa riittää useammallekin kaverille kerralla, kertokaa ihmeessä.

No ehkä olen hieman vanhanaikainen näissä asioissa, kun salikin on hieman sellainen missä kaikki tuntee toisensa. :D

Jos nyt ärsytyksen aiheita pitää etsiä niin huono musiikki (olen tainnut sen jo aikaisemmin kyllä mainita), käsipainojen puutteellisuus ja ihmisten idioottimaisuus, kun kaikki hyvä mitä annetaan pitää hajoittaa (ts. tiputetaan ja heitellään painoja miten sattuu kunnes hajoaa tai ovat hajoamispisteessä ja jopa silloin vaarallisia.), ihmiset joiden pitää tulla juoruamaan paskaa toisista, jotka oikeasti treenaa ja liikuttelee sitä rautaa. Tulipahan taas tänään kuultua treenikavereista tätä paskaa kuinka he käyttävät horkkaa yms. joka on kyllä täysin perätöntä touhua. On varmasti epämiellyttävää saada tuommoinen "hormonimonsteri" maine. Eipähän tarvitsisi tuommoisia puhua selän takana vaan menisivät sitten sanomaan asiat suoraan tai painuisivat sinne torin laitaan parantamaan maailmata. :jahas: Ikävä kyllä se vain yhdistetään suoraan tähän lajiin ja sen kanssa on vain elettävä..

No niin nyt olen ripittäytynyt ja parantanut maailmaa ainakin vähäsen. :lol2:

ihan näin lyhyesti se, että reenin jälkeen sauna ei olekkaan lämmin.

Vituttaa niin paljon tää että voin avautua. Käyn salilla ns "liikuntakeskuksessa" ja vaikka siinä ovessa lukee "suljethan pukuhuoneen oven" ni nää vitun deividit jättää sen auki. Saatanan pellet. Vittu.

Tänään vitutti kun kaksi naista toi 4 kakaraa salille leikkimään. Nämä siellä kiipeilevät laitteissa ym.

Se että tulee hiki ;)

Ehkä eniten potuttaa ruuhka ja se, jos joku varaa useamman paikan samaan aikaan jättämällä painot tankoihin ja pyyhkeen/rannetuet ym. penkille.

Eniten varmaankin potuttaa kun jengi jättää painoja koneisiin.

Yks juttu kans pistää vähän naurattamaan, kun meijän salilla joku jannu tulee pyöritteleen peilin eteen taekwondokeppiään tunniksi ja lähtee pois, tekemättä laitteilla yhtään mitään.

Eniten potuttaa se että aina kun pääsee hyvään treenivireeseen niin iskee ruokahaluttomuus ja treenaus kärsii, kuten nyt jälleen kerran... minut on kirottu, samperi

Varsinkaan kun ykkösillä ja kakkosilla ei ole mitään tekemistä lihasmassan kanssa.

Kyllähän voimalla on paljonkin välii lihasmassaan. jos pääliikkeesi on maataveto ja maksimi siinä 100kg niin mun käsityksen mukaan on aika vaikeeta saaha massiivista selkääkään

:offtopic:

ihan yli kaiken vituttaa ne nulikat jotka vahtaa kieli pitkällä ku reenaan ja ei saa rauhassa tehdä, sitteku kirjotan vihkoon tulokset ylös niin ne pennut kirjottaa varmaa mun tulokset ylös. stna, keskittyisivät omaan reeniin tai lähtis salilta :D

näitä ei silti onneksi ole kovinkaan useasti :)

Kehityksen puute.
Se, ettei vain tunne kehoaan. Eli a) Voi tehdä mitä tekee, mutta ei vaan tiedä onko intensiteetti liiallinen, liian vähäinen, vai riittävä. Ja b) mikään liike harvemmin tuntuu missään. Jossain vaiheessa vain voima loppuu ja sarja jää kesken, jos tekee pidempää. Korkeintaan parin päivän päästä on vähän DOMSsia.

Eilen olin hermoraunion partaillu kun eräs nimeltämainitsematon joukkue on alkanut treenaamaan samalla salilla samaan aikaan kun meidän tavallinen aika. Näytti vähän siltä että kyseisillä kavereilla ei ole edes mitään hajua mitä ne siellä tekevät. Varmaan aiemminkin käsiteltyä asiaa, mutta miksi ihmiset edes treenaa, jos ne eivät edes yritä treenata tosissaan?

Back
Ylös Bottom