Hm. Itse veikkaan rikkovani hieman ainakin täältä luettua salietikettiä. Vaihdan treenipaita ehkä kerran kahdessa viikossa, koska se nyt vaan on kuntosali eikä mikään pukujuhla eikä siellä myöskäään ole niin kovaa tilanpuutetta.
Toisekseen ei siellä hirmuisesti moikkailla, vaikka ihan samat tyypit siellä on. Johtuu tosin tietysti siitä, että olen kenties salin ainoita tosissaan käyviä tai sitten ne muut käyvät aina ihan eri aikaan kuin minä.
Itsemurhan partaalle vetää, kun miettii miten hölmösti ja vielä aika tietoisesti käyttäydyin liittyen kainalohikeen, leuanvetotankoon ja vieressä porukka vetää patjalla ympyräjuoksua...
Vitutti kun leuanvetotankojen luona ei juuri ole tilaa niin aattelin vähän roikkua siinä niin joku hinttaripainitreenijuoksu siinä alko vieressä niin siinäpä saivat ihmeteltävää kun ohi hölkkäsivät.
Anteeksi tuo vihamielinen :curs: suhtautuminen paini-/nyrkkeilytreeneihin. Yksinkertaisesti vittumainen homma, kun muuten halvalla, sopivasti varustetulla ja pikkuisella kyläsalilla aina klo 1800-2100 siellä saattaa olla päivänä minä hyvänsä, jopa viikonloppuisin vaikkei siitä lue missään, joku tommonen homma ja se tarkoittaa sitä että
1) naulakot on ihan helvetin täynnä. Jee paikat varmaan just ja just 16 jätkälle ja niitä on sitten siellä 21 niin mihinhän tuikkaat omat vaihtovehkeesi.
Kuulostaa uskomattomalta, kun ei ole edes kaappeja, muttei sitä tilaa siellä juuri tarviakaan, kun ei ole noita treenejä
2) puolet tilasta vallataan eli leuanvetotankojen ja patjan alue, tosin tuo nyt on vähän itsestään selvää eikä niitä sitten varmaan tarvia treenin aikana itse
3) tuovat jotkut vitun treenipussit ja juomapullot sekä ISTUVAT NIILLÄ HELVETIN LAITTEILLA kuten YLÄTALJAN ISTUINOSA VITTU! nuo treenitussut ja juomapullot + patja ja leuanvetoalue vievät sitten yhteensä 3/5 salin tilasta ja pari elintärkeää liikettä jää nyrpemmältä treenarilta suorittamatta kun hikisiä kasseja siirtelet siellä ja pyydät pääsemään vähän tekemään niissä laitteissa jos istumiselta kertoo
4) siellä tulee aika lämmin, vaikka olisi ikkuna raollaan, kun siellä hikiset jätkät painii ja ekan kerran kun vedät kyykkyä sarjaa niin eipä tarvia enää saunaan mennä kotona (tuo tosin tunnetta hieman peliin, ei täysin miinuspuoli)
5) siellä voi olla jotain typeryksiä, joiden jutut alkavat lähes itkettää :itku: ja eivätpä ole niitä paskaa jauhavia 15-vuotiaita vaan enemmin 10v lisää ja sitten vielä vähän "voihan pillu ai kun sattuukin tänään pilluun" -juttuja ja niin kiinnostus on :5: / :5: .
6) jos samaan aikaan tuo huoltajat vähän lapsia valmiiksi ahtaalle salilla leikkimään niin ei helvetti.
^ Ihan kivoja ensivaikutelmia tuli isille, kun tuli käymään pyynnöstäni tuolla salilla vähän kokeilemassa. Veikkaan että häntä hieman vatutti silloin.
----
Muuten kyllä ihan rauhaisa sali kun ei mitään pellelaumaa siellä ole vaan niitä jotka oikeasti treenaavat sitä salia :whip: . Meininki ihan mukavaa.