Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mielipideasioita, MUTTA mun mielestä naurettavaa, että jotain haittaa/häiritsee muiden kanssatreenajien ikä. Mikäs siinä, jos salilla sattuu olemaan paikallinen pappa tai sitten se nuori. Mun käsittääkseni kyse ei ole mistään joukkuelajista. Ainaki ite meen reenaamaan ittekseni tai sitten kaverin kanssa. Ei mua häiritse, vaikka salilla ois minkä ikäsiä, päinvastoin. Nykyään on vaan mieltä piristävää nähdä sekä nuoria, että vanhoja, joilla into riittää harrastaa jotain muutakin kuin sohvalla makaamista.
Enemmänki ittelläni ärsyttää eniten ajanpuute. Onhan se järjestelykysymys, mutta aina joutuu jostain karsia tai jättää jotain tekemättä, kun menee salille tekemään kunnon reenin. Eipä tuossa oikeen mikään muu harmita. Muuten en varmaan salilla käviskään.. eikös tän homman juttu oo se, että tykkää tekemisestään...

Jos joku joukkue tjsp on vallannu koko salin :I
Nii tai vittu joku perheenisä tuo omat ja naapurin pennut sinne salille riehumaa.. yks päivä meinas naama levitä ku pennut riehu siel.. härskin näköstä ku toinen pentu istu siin prässis ja toinen kakara siel alla.

Mielipideasioita, MUTTA mun mielestä naurettavaa, että jotain haittaa/häiritsee muiden kanssatreenajien ikä. Mikäs siinä, jos salilla sattuu olemaan paikallinen pappa tai sitten se nuori. Mun käsittääkseni kyse ei ole mistään joukkuelajista. Ainaki ite meen reenaamaan ittekseni tai sitten kaverin kanssa. Ei mua häiritse, vaikka salilla ois minkä ikäsiä, päinvastoin. Nykyään on vaan mieltä piristävää nähdä sekä nuoria, että vanhoja, joilla into riittää harrastaa jotain muutakin kuin sohvalla makaamista.
Enemmänki ittelläni ärsyttää eniten ajanpuute. Onhan se järjestelykysymys, mutta aina joutuu jostain karsia tai jättää jotain tekemättä, kun menee salille tekemään kunnon reenin. Eipä tuossa oikeen mikään muu harmita. Muuten en varmaan salilla käviskään.. eikös tän homman juttu oo se, että tykkää tekemisestään...

Jep, sillo tietää ettei treenaa kunnolla jos alkaa ärsyttämään muut, varsinkin jos kyse on ulkonäöstä. Itselle aika sama kuka siellä salilla treenaa pappa,poika,teini, tai vaikka joku hyvännäkönen nainen. I just don't give a fuck. :david:

Ei omalle kohdalle sattunutta, mutta silti todella hatuttavaa. Kaveri alotteli punttausta ja koskaan voimailua harjottelematta otti tietysti kevyttä painoa ensiks. Jotkut pidempään rautaanostelleet lippatukat oli tullu siihen "eiks sulla muka nouse enempää?" lesoamaan ja kaverin sarjojen lopettamisen jälkeen oikein leijuneet kuinka nousee vtusti penkistä.
Ihan tajutonta meininkiä.

Ei omalle kohdalle sattunutta, mutta silti todella hatuttavaa. Kaveri alotteli punttausta ja koskaan voimailua harjottelematta otti tietysti kevyttä painoa ensiks. Jotkut pidempään rautaanostelleet lippatukat oli tullu siihen "eiks sulla muka nouse enempää?" lesoamaan ja kaverin sarjojen lopettamisen jälkeen oikein leijuneet kuinka nousee vtusti penkistä.
Ihan tajutonta meininkiä.
Itselläkin käy hieman samankaltaisesti... Tosin olen kauan harrastanut punttausta, mutta kun rupeaa tekemään pienillä painoilla (ei sillä, että koskaan isoja painoja käytän muutenkaan), niin porukka alkaa ihmettelemään. Ei kaikki sitten varmaan tiedä, että painoja voi nostella monella eri tavalla. Ei aina niitä ykkösiä tartte vetää.

Ei aina niitä ykkösiä tartte vetää.

Varsinkaan kun ykkösillä ja kakkosilla ei ole mitään tekemistä lihasmassan kanssa.

Hm. Itse veikkaan rikkovani hieman ainakin täältä luettua salietikettiä. Vaihdan treenipaita ehkä kerran kahdessa viikossa, koska se nyt vaan on kuntosali eikä mikään pukujuhla eikä siellä myöskäään ole niin kovaa tilanpuutetta.

Toisekseen ei siellä hirmuisesti moikkailla, vaikka ihan samat tyypit siellä on. Johtuu tosin tietysti siitä, että olen kenties salin ainoita tosissaan käyviä tai sitten ne muut käyvät aina ihan eri aikaan kuin minä.

Itsemurhan partaalle vetää, kun miettii miten hölmösti ja vielä aika tietoisesti käyttäydyin liittyen kainalohikeen, leuanvetotankoon ja vieressä porukka vetää patjalla ympyräjuoksua...
suicidgfe.gif

Vitutti kun leuanvetotankojen luona ei juuri ole tilaa niin aattelin vähän roikkua siinä niin joku hinttaripainitreenijuoksu siinä alko vieressä niin siinäpä saivat ihmeteltävää kun ohi hölkkäsivät.

Anteeksi tuo vihamielinen :curs: suhtautuminen paini-/nyrkkeilytreeneihin. Yksinkertaisesti vittumainen homma, kun muuten halvalla, sopivasti varustetulla ja pikkuisella kyläsalilla aina klo 1800-2100 siellä saattaa olla päivänä minä hyvänsä, jopa viikonloppuisin vaikkei siitä lue missään, joku tommonen homma ja se tarkoittaa sitä että
1) naulakot on ihan helvetin täynnä. Jee paikat varmaan just ja just 16 jätkälle ja niitä on sitten siellä 21 niin mihinhän tuikkaat omat vaihtovehkeesi. Kuulostaa uskomattomalta, kun ei ole edes kaappeja, muttei sitä tilaa siellä juuri tarviakaan, kun ei ole noita treenejä
2) puolet tilasta vallataan eli leuanvetotankojen ja patjan alue, tosin tuo nyt on vähän itsestään selvää eikä niitä sitten varmaan tarvia treenin aikana itse
3) tuovat jotkut vitun treenipussit ja juomapullot sekä ISTUVAT NIILLÄ HELVETIN LAITTEILLA kuten YLÄTALJAN ISTUINOSA VITTU! nuo treenitussut ja juomapullot + patja ja leuanvetoalue vievät sitten yhteensä 3/5 salin tilasta ja pari elintärkeää liikettä jää nyrpemmältä treenarilta suorittamatta kun hikisiä kasseja siirtelet siellä ja pyydät pääsemään vähän tekemään niissä laitteissa jos istumiselta kertoo
4) siellä tulee aika lämmin, vaikka olisi ikkuna raollaan, kun siellä hikiset jätkät painii ja ekan kerran kun vedät kyykkyä sarjaa niin eipä tarvia enää saunaan mennä kotona (tuo tosin tunnetta hieman peliin, ei täysin miinuspuoli)
5) siellä voi olla jotain typeryksiä, joiden jutut alkavat lähes itkettää :itku: ja eivätpä ole niitä paskaa jauhavia 15-vuotiaita vaan enemmin 10v lisää ja sitten vielä vähän "voihan pillu ai kun sattuukin tänään pilluun" -juttuja ja niin kiinnostus on :5: / :5: .
6) jos samaan aikaan tuo huoltajat vähän lapsia valmiiksi ahtaalle salilla leikkimään niin ei helvetti.

^ Ihan kivoja ensivaikutelmia tuli isille, kun tuli käymään pyynnöstäni tuolla salilla vähän kokeilemassa. Veikkaan että häntä hieman vatutti silloin.

----

Muuten kyllä ihan rauhaisa sali kun ei mitään pellelaumaa siellä ole vaan niitä jotka oikeasti treenaavat sitä salia :whip: . Meininki ihan mukavaa.

Varsinkaan kun ykkösillä ja kakkosilla ei ole mitään tekemistä lihasmassan kanssa.

En lähtisi sanomaan, että ei kokonaan ole, mutta jos treeni perustuu vaan noiden tekemiseen niin sitten. ESIM. Jotkut ammattilaiset esim käyttävät niin että tekevät pari ykkös/kakkos maksimia ensiksi lämmittelysarjan jälkeen, ja sen jälkeen siirtyvät pumppailemaan pienemmillä.

en näe järkeä.
Ei siun tartteekaan nähä järkeä,mie nään niin ei muita haittaa. Ja ihankun en tietäis omia rajojani, milloin se on liian rankkaa milloin ei. Tällä hetkellä ei tosiaankaan liian rankkaa. Ja kyllä tästä 168cm kasvetaan vielä noin 5-10cm pidemmäks, en haluiskaan olla yli 170cm. Jos ruokapuoli on kunnossa ( se on ), ja treenit ovat järkeviä, ei ole mitään estettä tuolle. Taisit tällä kertaa verrata tuota omaan rajaasi, ja sen takia olit väärässä. Nousukkaalle tiedoksi että kuulun siihen promilleen. Ai niin, ethän sanonutkaan etten kuuluis. Ja kaikkien niitten mielestä hyvä juttu tuo alle 15-vuotiaita ei salille, ketkä ei ite osais treenata järkevästi, tai semmoset jotka ei sen ikäsenä oo osannu, tai sitten semmoset joilla on kokemuksia niistä jotka ei kuulu siihen promilleen.:rolleyes:

Tietysti sen ymmärtää jos alkaa vituttaa kun joku viiden hengen teinijoukko tunkee salille ja ei tee juuri mitään vaan puhuu paskaa vaan ja ovat tiellä.
just tuommoset paskasakit jotka ei tiiä mistään mitään tulee aina häiritsemään. Mulle jäi traumoja penkistä, kun varmistajana oli henkk ja yks muu ja painoo penkissä oli pari kiloa yli maksimi. Kun lasken tangon rinnalle, henkk päättää sylkästä päälle. Sitten se kolmaskin sivustakatsoja rupes sylkemään. Ja sitten en saanut sitä tankoa enää rinnalta ylös ja "varmistajat" vierittävät sen kaulalle josta saan sen juuri ja juuri rinnan päälle. Siinä sitten ollaa liemessä ja kaadaan sen tangon toiselle puolelle ja pääsen vaivoin pois siitä kun otetaan jo niskalenkkiote ja muut sylkee siinä päälle. Lähin sitten pois ja oon vältellly näitä kavereita. Sitten siinä vielä kiusattiin semmosella heikkous esitelmällä, mutta tosiaasiassa vain yksi noista oli minua vahvempi(vuoden vanhempi jätkä), muut olivat kateellisia.:urjo::eek::itku::wtf::0:

1. Tullaan lukemaan lehtiä. Siinä sarjojen välissä kun aletaan lukemaan vanhaa 7päivää tms lehteä, niin palautumisaika venähtää herkästi viiteen minuuttiin ja samalla pidetään vehjettä "varattuna". Ei jaksais mennä kysymään et voinko tehdä välissä..tai teetkö vielä tässä jne..(tulitko tänne lehteä lukemaan?!?!):curs:

2. Sukkasiltaan treenaavat. Yleensä nuoria miehiä tai teinejä. Kuvottavaa!

Ei nyt muuta äkkiseltään tule mieleen..

Miks ei saa treenata sukkasillaan?

Tänään oli salilla molemman penkit varattuna n. tunnin ajan. Toisella penkillä oli joku pojujengi penkkaamassa ja toisella jotain ihan oikeita treenaajia. Nää oikeet treenaajat ei ottanu yhtään päähän, mutta teinijengi v*tutti ihan kohtuu ankarasti :D

mä oon varmaan monen mielestä aikas ärsyttävä tyyppi sit, tunnistanu itteni jo tooosi monesta kohtaa. mutta hei se on mahtavaa kun muut kyylää, ei tarvii ees pitää ittestään meteliä kun kaikki seuraa omatoimisesti kuinka isoilla painoilla treenaan.

ärsyttää kun äijät salilla kyylää.. häiritsee treenaamista, kun ei oo kauheen kiva esim. siinä pyllistellä kun tietää että joku tuijottaa.. ja se kanssa saa sapen kiehumaan kun painoja ei pureta laitteista/tangoilta! argh. onneks tätä tapahtuu harvemmin.

Se että ei voi mennä joka päivä sinne.
Ja se myös että on pakko tehä jalkoja välillä. Kun jako on tällä hetkellä jalat - yläkroppa, niin se jalkapäivä on aika potuttava.

ärsyttää kun äijät salilla kyylää.. häiritsee treenaamista, kun ei oo kauheen kiva esim. siinä pyllistellä kun tietää että joku tuijottaa..

Vähän voi olla apua mustista oikein löysistä verkkareista, ja pitkästä hupparista/löysästä t-paidasta. Saa rauhassa pyllistellä kun ei kuitenkaan mitään oikeen erotu.

Viimeksi muokattu:
Pikkulapset... Kerran oli kaks pikkutyttöä eksyny salille ja ne riehu ku hullut sielä. Ekaks juoksee ympäri salia paita naamalla ja suihkuttaa hiuslakkaa omaan mahaan siinä samalla. Sit kesken hauisten teon yks hyppää niskaan roikkuu ja toinen jalkaan kiinni. Ja näitä on riittäny ku lapset päättää tehdä kepposia.:curs:

yks nuori mies treenaili ilman sukkia paljain jaloin:rock:
Oletkos kenties seurannut meikäläisen reeniä!? :) Tosin olen paljain jaloin vain, jos säkkiä hakkaan ja potkin.

Nuo sukat eivät kyllä ole hyvä juttu, ihan turvallisuudenkin takia. Tiedän ainakin yhden jätkän, jolla on ollut hyvä tuuri, ettei ole loukkaantunut vakavasti... On nimittäin vetänyt painot käsissä persiilleen, kun sukat tuppaavat olemaan hieman liukkaat (taisi pystypunnerrusta tehdä).

Back
Ylös Bottom