Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

mua jonkin verran ottaa päähän salilla käyvät ihmiset jotka alkavat heti jauhaa paskaa seläntakana ku joku sattuu kehittyy paremmin ku ne itte:anssi:

mua taas rassaa se että ku menee treenaa ja vetää kovaa settiä ni maailma pysähtyy joskus ympärillä ja kaikki vahtaa.joskus tuntuu et kaikki aattelee hiljaa mielessään et toi käyttää aineita :D

mua jonkin verran ottaa päähän salilla käyvät ihmiset jotka alkavat heti jauhaa paskaa seläntakana ku joku sattuu kehittyy paremmin ku ne itte:anssi:

mä taas imen elinvoimani noista.

itse sanoisin että salillakäynnissä eniten vituttaa henkilöt jotka aina salille tullessaan pistää iskelmä-radion päälle.

mä taas imen elinvoimani noista.

itse sanoisin että salillakäynnissä eniten vituttaa henkilöt jotka aina salille tullessaan pistää iskelmä-radion päälle.
:curs: Näin on! Pahin on kyllä Radio Aalto! yritä siinä sitten saada agret päälle ku taustalla soi ''12 pehmeää suosikkia''!

Se ottaa yleensä päähän jos ei jaksa tehä siel salilla niitä mitä on suunnitellut.

Sit jos siel salilla on sellasii ''leijoi tyyppei jotka tulee sillee ''Voiks tehä välissä?'' ja sit ne sillee nostelee sillee et mikä paino muka tää on

mua kyllä alko iha totaalisesti hajottaa yks jäbä.. vaikka en ite nyt mikää "lihas" ole.. mutta 2 kaverusta jutteli toinen kerto "hei mun kaveri halus tapella sun kans" sit se toinen vastas "sano et käy kattoo mun kuvii irc gallerias, en turhaa jaksa vaivautua kisiksee sitä vs"

Vitutuksen huippu :curs:

mua syö ehkä eniten työpaikan salin todella huono "ilmanvaihto" jos sellasta edes on, kun kyseessä on pommisuoja. muuten ei ärsytä kun se ettei ittestään saa aina irti tarpeeks. työpäivätkin vois olla lyhyempiä kuin aina sen 13h..

Pottumaista on se , ettei salille pääse ennen kuin illalla.. Aamulla ois just hyvä, kun vois kuunnella omaa musaa vaihteeksi, mutta ei. Jakun salille ei saa avainta vasta kun on täyttänyt 18. Ja illalla sitten ne muut treenaajat tuijottavat kuin viimeistä päivää." siis ne isommat tyypit"

Pottumaista on se , ettei salille pääse ennen kuin illalla.. Aamulla ois just hyvä, kun vois kuunnella omaa musaa vaihteeksi, mutta ei. Jakun salille ei saa avainta vasta kun on täyttänyt 18. Ja illalla sitten ne muut treenaajat tuijottavat kuin viimeistä päivää." siis ne isommat tyypit"
Rohkeesti sekaan. Ei ne enää parin kerran jälkeen tuijota. Kaikki ovat jostain aloittaneet. Jos jos joku käy huutelemaan jotain niin tule pakkikseen kertomaan, niin pistetään asiat järjestykseen.;)

Mua ärsyttää meidän salilla se et siel maleksii välil afkaani farkut ja fruittanihupparit päällä pipot päässä jotka ei siel oikeestaa tee mitn.. Kokeilee penkkimax ja ehkä jotain hauiskääntöö hirveellä tekniikalla maximia.. Ja sit se ku joku menee vaihtamaan musiikkia johokki iskelmäkanavaa.. Ja ilmanvaihto vois olla kans parempi ku punttisali on pommisuojassa!

Salilla mua ei kyllä ärsytä mikään, paitsi tietysti jos ei treeni kulje. Toisella salilla ( sama omistaja, niin pääsee aina sunnuntaisin sinne treenailee kun oma sali ei oo sillon auki) ärsyttää jos sauna on päällä, niin pukuhuoneessa on ihan helvetin kuuma, suihkun jälkeen kun laittaa vaatteita päälle, niin on taas tajuton hiki.

Itse treenissä mua ärsyttää jalat -.-' Ei millään jaksais tehä jalkoja, varsinkaan takareisiä, prässiä ja jalkataljaa, mutta kyykky taas on loistava liike. ;)

Se pistää ärsyttämään kun joku tulee niin paskan ja hienhajuisena salille, niin että tämän tyypin ympärillä on 5m säteellä tätä paskanhajua. Kiva siinä treenata kun meinaa taju lähteä jos ohi menee.

Se pistää ärsyttämään kun joku tulee niin paskan ja hienhajuisena salille, niin että tämän tyypin ympärillä on 5m säteellä tätä paskanhajua. Kiva siinä treenata kun meinaa taju lähteä jos ohi menee.

Taidan kuulua sitten tähän ryhmään, jotka ei laittaudu sen kummemmin tuota salia varten, että pitäisi olla ykköset yllä, kalleimmat deodorantit käytössä ja missään nimessähän siellä ei mitään kannata tehdä tai voi tulla hiki ja kehittyäkin siinä samalla. :lol2:

No joo tuo oli kyllä hieman kärjistetty, mutta jos kuntosalilla ei kestä hienhajua niin ehkä kannattaisi sitten miettiä ehkä lajina pöytätennistä tai jotain vastaavaa. Jos tyyppi ei taas huolehdi omasta hygieeniastaan (ts. haisee jatkuvasti paskalle) niin sitten asia onkin eri...

...mutta jos kuntosalilla ei kestä hienhajua niin ehkä kannattaisi sitten miettiä ehkä lajina pöytätennistä tai jotain vastaavaa. Jos tyyppi ei taas huolehdi omasta hygieeniastaan (ts. haisee jatkuvasti paskalle) niin sitten asia onkin eri...

Kummastahan tässä nyt olsi voinu olla kyse jos hiki haisee 5m säteellä. Veikaan että kaveri taitaa säästää vesimaksuissa :D

No tämä paskanhaju leviää ympäri salia jo ennen kuin tämä tyyppi on tehnyt yhtään mitään. Kyllähän treenin jälkeen ja aikana haista saa, mutta jos ennen treenin aloitusta jo muut salilla olijat tarvitsee kaasunaamarit, niin kaikki ei oo ihan kunnos :D.
Eikä se paljoa vaadi jos ennen salille lähtöä suihkaisee hieman deodoranttia kainaloihin.

Back
Ylös Bottom