Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mua jonkin verran ottaa päähän salilla käyvät ihmiset jotka alkavat heti jauhaa paskaa seläntakana ku joku sattuu kehittyy paremmin ku ne itte![]()
:curs: Näin on! Pahin on kyllä Radio Aalto! yritä siinä sitten saada agret päälle ku taustalla soi ''12 pehmeää suosikkia''!mä taas imen elinvoimani noista.
itse sanoisin että salillakäynnissä eniten vituttaa henkilöt jotka aina salille tullessaan pistää iskelmä-radion päälle.
mua kyllä alko iha totaalisesti hajottaa yks jäbä.. vaikka en ite nyt mikää "lihas" ole.. mutta 2 kaverusta jutteli toinen kerto "hei mun kaveri halus tapella sun kans" sit se toinen vastas "sano et käy kattoo mun kuvii irc gallerias, en turhaa jaksa vaivautua kisiksee sitä vs"
Allekirjoitettu.se ottaa päähän jos on reenin jälkeen sellanen olo ettei saanu kaikkee irti ittestään.
Rohkeesti sekaan. Ei ne enää parin kerran jälkeen tuijota. Kaikki ovat jostain aloittaneet. Jos jos joku käy huutelemaan jotain niin tule pakkikseen kertomaan, niin pistetään asiat järjestykseen.;)Pottumaista on se , ettei salille pääse ennen kuin illalla.. Aamulla ois just hyvä, kun vois kuunnella omaa musaa vaihteeksi, mutta ei. Jakun salille ei saa avainta vasta kun on täyttänyt 18. Ja illalla sitten ne muut treenaajat tuijottavat kuin viimeistä päivää." siis ne isommat tyypit"
Se pistää ärsyttämään kun joku tulee niin paskan ja hienhajuisena salille, niin että tämän tyypin ympärillä on 5m säteellä tätä paskanhajua. Kiva siinä treenata kun meinaa taju lähteä jos ohi menee.
...mutta jos kuntosalilla ei kestä hienhajua niin ehkä kannattaisi sitten miettiä ehkä lajina pöytätennistä tai jotain vastaavaa. Jos tyyppi ei taas huolehdi omasta hygieeniastaan (ts. haisee jatkuvasti paskalle) niin sitten asia onkin eri...
:D Ainoa vaan jos treeni ei suju niinkuin pitäisi, se alkaa vituttaa.